K21 NIFV / AS21 Redback (Dél-Korea)

"Nem hivatalos források szerint a KF41-nek gondjai lesznek Ausztráliában, elsősorban a meghajtó egységével – egy 1140 LE-s Liebherr dízelmotorral – kapcsolatban, ami túlzott zajt és vibrációt kelt az autó belsejében."

Szerintem ez nagy kamu, mert akkor ennek nálunk is ki kellett volna jönnie....
 
Szerintem ez nagy kamu, mert akkor ennek nálunk is ki kellett volna jönnie....
Nem feltétlenul. Austrálok full felpakolt/felvértezet 50-tonnás verziót teszteltek, lehet hogy az már túl sok volt a motor számára. Ha a magyar verzió akár csak néhány tonnával konyebb (ha jól emlékszem 45 tonnát szoktak írni ), az szerintem már hatással lehet a motor telyesítményére és viselkedésére ...
 
Nem feltétlenul. Austrálok full felpakolt/felvértezet 50-tonnás verziót teszteltek, lehet hogy az már túl sok volt a motor számára. Ha a magyar verzió akár csak néhány tonnával konyebb (ha jól emlékszem 45 tonnát szoktak írni ), az szerintem már hatással lehet a motor telyesítményére és viselkedésére ...
Hogy te milyen izzadtságszagúan erőlködsz! :)
 
  • Tetszik
Reactions: Katica and Bálint
"Nem hivatalos források szerint a KF41-nek gondjai lesznek Ausztráliában, elsősorban a meghajtó egységével – egy 1140 LE-s Liebherr dízelmotorral – kapcsolatban, ami túlzott zajt és vibrációt kelt az autó belsejében."
Ősszel már volt egy ilyen hír. Valamelyik nap egy olyan cikket találtam, hogy a Lynxnél a katonák az utastér túlzott zajszintjére panaszkodtak. A Redback a "gumilánctalp" miatt komfortosabb.
Szerintem ez nagy kamu, mert akkor ennek nálunk is ki kellett volna jönnie....
Nekünk is feltűnt a videókon, hogy nagyon csörög a lánctalp.
 
Ősszel már volt egy ilyen hír. Valamelyik nap egy olyan cikket találtam, hogy a Lynxnél a katonák az utastér túlzott zajszintjére panaszkodtak. A Redback a "gumilánctalp" miatt komfortosabb.

Nekünk is feltűnt a videókon, hogy nagyon csörög a lánctalp.
....és @krisss el is mondta erről, hogy ebből odabent semmi nem hallatszik. A külső zajon meg már dolgozik a RM.
 
Fu9npDtaUAAHlO4
 

Redback némileg jobban teljesített, mint német versenytársa, a KF-41 Lynx, és a Defense végül a kormányra halasztotta a döntést, mivel mindkét járművet „megfelelőnek” ítélték a Defence követelményeinek.
nem szerepelt le a redback a lengyeleknél? torony hiba vagy mi? vagy csak rosszul emlékszem....
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Redback nyerte a LAND 400-at

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A szerződés megerősíti a védelmi kapcsolatokat Dél-Koreával, mivel Ausztrália meg akarja erősíteni kapcsolatait regionális partnereivel a Kínával való növekvő feszültség idején. Enyhíti a kormány azon közelmúltbeli döntését is, hogy felére csökkenti a Hanwhától vásárolt önjáró tarackok számát.

Az üzlet lendületet ad Geelong gazdaságának, ahol a Hanwha új gyárat épít az Avalon repülőtér közelében páncélozott járművek összeszerelésére Ausztráliában. Azt azonban nem tudni, hogy itt mekkora összeszerelésre kerül sor, a cégeknek lehetőségük nyílik arra, hogy tengerentúli építkezés alapján nyújtsanak be ajánlatot.

Mivel Hanwha a választói között van, Richard Marles védelmi miniszter visszavonta magát a döntéshozatali folyamattól.

A projekt teljes költsége 18 milliárd dollárról 27 milliárd dollárra emelkedett, mielőtt a projektet áprilisban visszavágták.

A jelentések szerint Hanwha Redback nevű járműve vált a hadsereg kedvenceként a tesztelést követően, bár a Rheinmetall Lynxje is megfelelt a képességkövetelményeknek.

A Rheinmetall – amely már másfajta páncélozott járművet épít a Brisbane melletti gyárban – jobb ajánlatot nyújtott a helyi ipar számára, beleértve a németországi exportot is.

A döntés miatt a queenslandi gyártású Boxer járművek eladásáról szóló egymilliárd dollár értékű üzlet a felhők alatt áll.