K21 NIFV / AS21 Redback (Dél-Korea)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
7 956
26 951
113
"Nem hivatalos források szerint a KF41-nek gondjai lesznek Ausztráliában, elsősorban a meghajtó egységével – egy 1140 LE-s Liebherr dízelmotorral – kapcsolatban, ami túlzott zajt és vibrációt kelt az autó belsejében."

Szerintem ez nagy kamu, mert akkor ennek nálunk is ki kellett volna jönnie....
 

PavolR

Well-Known Member
2020. július 2.
5 061
13 432
113
Szerintem ez nagy kamu, mert akkor ennek nálunk is ki kellett volna jönnie....
Nem feltétlenul. Austrálok full felpakolt/felvértezet 50-tonnás verziót teszteltek, lehet hogy az már túl sok volt a motor számára. Ha a magyar verzió akár csak néhány tonnával konyebb (ha jól emlékszem 45 tonnát szoktak írni ), az szerintem már hatással lehet a motor telyesítményére és viselkedésére ...
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 340
46 118
113
Nem feltétlenul. Austrálok full felpakolt/felvértezet 50-tonnás verziót teszteltek, lehet hogy az már túl sok volt a motor számára. Ha a magyar verzió akár csak néhány tonnával konyebb (ha jól emlékszem 45 tonnát szoktak írni ), az szerintem már hatással lehet a motor telyesítményére és viselkedésére ...
Hogy te milyen izzadtságszagúan erőlködsz! :)
 
  • Tetszik
Reactions: Katica and Bálint

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
37 910
73 300
113
"Nem hivatalos források szerint a KF41-nek gondjai lesznek Ausztráliában, elsősorban a meghajtó egységével – egy 1140 LE-s Liebherr dízelmotorral – kapcsolatban, ami túlzott zajt és vibrációt kelt az autó belsejében."
Ősszel már volt egy ilyen hír. Valamelyik nap egy olyan cikket találtam, hogy a Lynxnél a katonák az utastér túlzott zajszintjére panaszkodtak. A Redback a "gumilánctalp" miatt komfortosabb.
Szerintem ez nagy kamu, mert akkor ennek nálunk is ki kellett volna jönnie....
Nekünk is feltűnt a videókon, hogy nagyon csörög a lánctalp.
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 340
46 118
113
Ősszel már volt egy ilyen hír. Valamelyik nap egy olyan cikket találtam, hogy a Lynxnél a katonák az utastér túlzott zajszintjére panaszkodtak. A Redback a "gumilánctalp" miatt komfortosabb.

Nekünk is feltűnt a videókon, hogy nagyon csörög a lánctalp.
....és @krisss el is mondta erről, hogy ebből odabent semmi nem hallatszik. A külső zajon meg már dolgozik a RM.
 
K

kamm

Guest
Fu9npDtaUAAHlO4
 

L.O.B

Well-Known Member
2020. július 8.
1 952
6 991
113

Redback némileg jobban teljesített, mint német versenytársa, a KF-41 Lynx, és a Defense végül a kormányra halasztotta a döntést, mivel mindkét járművet „megfelelőnek” ítélték a Defence követelményeinek.
nem szerepelt le a redback a lengyeleknél? torony hiba vagy mi? vagy csak rosszul emlékszem....
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
25 848
91 304
113
A szerződés megerősíti a védelmi kapcsolatokat Dél-Koreával, mivel Ausztrália meg akarja erősíteni kapcsolatait regionális partnereivel a Kínával való növekvő feszültség idején. Enyhíti a kormány azon közelmúltbeli döntését is, hogy felére csökkenti a Hanwhától vásárolt önjáró tarackok számát.

Az üzlet lendületet ad Geelong gazdaságának, ahol a Hanwha új gyárat épít az Avalon repülőtér közelében páncélozott járművek összeszerelésére Ausztráliában. Azt azonban nem tudni, hogy itt mekkora összeszerelésre kerül sor, a cégeknek lehetőségük nyílik arra, hogy tengerentúli építkezés alapján nyújtsanak be ajánlatot.

Mivel Hanwha a választói között van, Richard Marles védelmi miniszter visszavonta magát a döntéshozatali folyamattól.

A projekt teljes költsége 18 milliárd dollárról 27 milliárd dollárra emelkedett, mielőtt a projektet áprilisban visszavágták.

A jelentések szerint Hanwha Redback nevű járműve vált a hadsereg kedvenceként a tesztelést követően, bár a Rheinmetall Lynxje is megfelelt a képességkövetelményeknek.

A Rheinmetall – amely már másfajta páncélozott járművet épít a Brisbane melletti gyárban – jobb ajánlatot nyújtott a helyi ipar számára, beleértve a németországi exportot is.

A döntés miatt a queenslandi gyártású Boxer járművek eladásáról szóló egymilliárd dollár értékű üzlet a felhők alatt áll.