Lesz vagy ~ 100db - juk.Mi itt szörözûnk.Ennyi.Ezeket nem most vásárolták, csak a korabbi rendelés opcióját aktiválták.
Lesz vagy ~ 100db - juk.Mi itt szörözûnk.Ennyi.Ezeket nem most vásárolták, csak a korabbi rendelés opcióját aktiválták.
2017-ben kötötték az eredeti szerződést.Lesz vagy ~ 100db - juk.Mi itt szörözûnk.Ennyi.
Igazad van , a Currust nem gondolom olyan potensnek!2017-ben kötötték az eredeti szerződést.
Meglévő hadiparral azért nem vállaltak olyan nagy kockázatot, ugye?
Vagy jó ötletnek tartottad volna akkoriban Dél-Koreától első európaiként használt cuccokat berendelni? A Currust érzed olyan potens hazai partnernek, aki nyújtotta volna hozzá a támogatást?
vajon nekünk mennyire van opciónk a pz nél és a leonál?Ezeket nem most vásárolták, csak a korabbi rendelés opcióját aktiválták.
A KMW valamit nagyon rosszul csinál: K9 hasít, a PZH-t meg alig vesznek...ukrán100-as rendelésen kívül asszem nincs is új megrendelésük PZH-ra...A dél-koreai K9 tarackok uralják Európát
Az elmúlt hónapokban/években Lengyelország, Norvégia, Finnország és Észtország rendelt K9 tarackokat. Ezen túlmenően Törökország engedéllyel gyárt dél-koreai K9 tarackokat, T-155 jelzéssel. Összesen 1700 K9 tarack van szolgálatban, ami a világ összes önjáró tarackjának 60%-át jelenti.
A megnevezett európai országok (Törökország kivételével) 2017-től napjainkig 380 db K9 tarackra adtak kötelező érvényű megrendelést. További megrendelések érkezhetnek Nagy-Britanniából és Romániából...
Egyszerűen a K9 jobb,és jobban megéri az árát.Plusz a német utánpótlás nem valami megbizható.A KMW valamit nagyon rosszul csinál: K9 hasít, a PZH-t meg alig vesznek...ukrán100-as rendelésen kívül asszem nincs is új megrendelésük PZH-ra...
Miben jobb szerinted?Egyszerűen a K9 jobb,és jobban megéri az árát.Plusz a német utánpótlás nem valami megbizható.
Török,lengyel liszenszgyártás 10k km?Miben jobb szerinted?
Kedvezőbb az ára, az lehet. Az jó kérdés hogy milyen lesz az alkatrész ellátás 10 ezer km-ről: azért Korea jó messze van...
Azért nem fognak minden az utolsó csavarig ők maguk gyártani: biztos sok lesz benne a koreai alkatrész.Török,lengyel liszenszgyártás 10k km?
Török azt hiszem teljesen hazai,illetve európai alkatrészbázisú.De szerintem a lengyel is az lesz.Azért nem fognak minden az utolsó csavarig ők maguk gyártani: biztos sok lesz benne a koreai alkatrész.
Nyilván sok minden megoldható lesz helyben is, de nem minden.
tápegység = powerpackA Firtina 2-nek nincs importált terméke, kivéve a tápegységet és a tűzvédelmi számítógépben használt szilikon alapú elektronikát, és ezeket nem Koreából vásárolják. Kifejezetten megkérdeztem az IDEF-nél tett látogatásom során. Valószínűleg 2024 közepén a helyi tápegység megkezdi a tesztelést a járművön. Addig is az AVDS 1790 9A - Allison X1100-5A4 duót használják tápegységként. Valószínű, hogy a lengyelek teljesen önállóan tudták előállítani az alvázat.
![]()
Egyszerűbben kezelhető és karbantartható.Miben jobb szerinted?
Kedvezőbb az ára, az lehet.
Az jó kérdés hogy milyen lesz az alkatrész ellátás 10 ezer km-ről: azért Korea jó messze van...pláne ha Kína-Tajvan konfliktus miatt egyszer kitör a balhé arra felé...
Egyszerűbben kezelhető és karbantartható.
jó kérdés.Mit jelent az egyszerűbb kezelhetőség itt?
A PzH-ról ugye a mostani ukrajnai konfliktusban azt beszélik nem bírja a tartós használatot. Vajon a K9 hogy áll ebben?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..