Helló! Ha Ka-50-esre gondolsz, akkor messze nem gyártottak ennyit. Épült
hat prototípus 1982 és 1991 között, amelyekből a tervező iroda kísérleti üzemében raktak össze ötöt.
Fotó: az első proto, ami 1985-ben zuhant le.
Majd beindult egy előszéria gyártás az orosz Távol-Keleten, amiből mindössze
nyolc Ka-50-es szállt fel 1991 és 1996 között. Ezen felül a meglévő pár sárkányt átépítették Ka-52-esre. Kivéve négy pédányt amit - hogy legyen az üzemnek megrendelése - Ka-50-esként fejeztek be 2008-ig és átadták a Torzsoki kiképző központnak, mondván "gyakorló gép".
A Ka-52-es típus sohasem állt hadrendbe! Az első bő húsz évben csak a gyár promózta, így jutott el Csecsenföldre és hadgyakorlatra. Majd mindössze az állami és a légierős tesztközpontokban repült 2012-ig.
Fotó: a második Ka-50 veszteség, amiben 1998-ban már ez az előszéria Ka-50-es zuhant le