Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A plexi elé (a pilótának balra) kifeszített damil valami horizont referenciának van? 0:54től látszódik.Pilóta szemszögéből GoPros Ka-52 videó. NIRrel meg gépágyúval, kis magasságban repülve ukrán járműveket támad, több felett átrepül, majd kényszerleszáll (elvileg 1:35 -él azt mondja, hogy eltalálták).
Ez az a kvázi egyben levő Ka-52, amiről az első vagy második napon készült fotó, hogy eltalálták?Pilóta szemszögéből GoPros Ka-52 videó. NIRrel meg gépágyúval, kis magasságban repülve ukrán járműveket támad, több felett átrepül, majd kényszerleszáll (elvileg 1:35 -él azt mondja, hogy eltalálták).
Az.Ez az a kvázi egyben levő Ka-52, amiről az első vagy második napon készült fotó, hogy eltalálták?
Nem, ez egy újabb gép lesz. 2:07 -nél lehet látni a visszapillantó tükörben, hogy bal oldalon UB blokk van, majd amikor a jobb oldalon ülő operátor száll ki, látható, hogy a másik oldalon is az van, valamint, hogy a gép kinyitott kerekekkel szállt le:Ez az a kvázi egyben levő Ka-52, amiről az első vagy második napon készült fotó, hogy eltalálták?
A satelit képek alapján egyikuk még mindig a mezon van, szoval ha valaki akarja kerti torpe helyet, traktorra fel!akkor 2 Kamov biztos lesz már USA kézben
Kicsit más. A Szu-25ösnek pont a kétüléses verzióját modernizélték, pont a "mikroelektronika" miatt. Kidobták a hátsó ülést és a púpot teleépítették az elektronikai blokkokkal.
Már melyik verzióra gondolsz? a SzU-39-re?
Az orosz Szu-25TM kis számban készült. Hordja (a csúcstól a törzsig) R-73, R-77, 8×Vikhr, Kh-29T, Kh-58. Az alábbiakban a Kopyo radarkonténer fehér kupolája látható, míg a repülőgép mellett két Omul ECM pod található.
Hogy miért nem bombázták szét az oroszok? Mondom, hülyék ezek.A satelit képek alapján egyikuk még mindig a mezon van, szoval ha valaki akarja kerti torpe helyet, traktorra fel!
Kizátásos alapon a vontatott csali. A leírás szerint a Vityebszk része. A reklámfotókon mind rajta van. A hadsereg viszont érthető okból) nem vette meg. Ezért az operatív gépeken nincs ott.Mi is van pontosan a koporsóban? Csak mert az nem része a Vityebszknek.
Kizátásos alapon a vontatott csali. A leírás szerint a Vityebszk része. A reklámfotókon mind rajta van. A hadsereg viszont érthető okból) nem vette meg. Ezért az operatív gépeken nincs ott.
. The Vitebsk is actually a modular system with components installed both inside the aircraft or on external attachment points.
The main components of the Vitebsk system are (disclaimer: all data presented here are public and not classified):
Active Towable Radio-location Trap (ATRT), planned only for heavy fixed-wing aircraft, is an expendable towed radar decoy attached to a 150 meters long cable that lures radar-guided missiles away from the aircraft.
Let’s Talk About the Vitebsk L370, the Russian New Generation Directional IR Countermeasure (DIRCM) System
We have talked about the U.S. DIRCM systems, now we report about their Russian counterpart that is part of the latest upgrades for the helicopter fleet.theaviationist.com