Sokszor le lett írva, le lett fordítva, hogy mire jó ez az indítási módszer. Pilóták is elmondták az interjúk során a módszer lényegét többször is, ami a következő: területcélok, úgy mint élőerő összevonási pontok, gyengén páncélozott vagy páncélozatlan haditechnikia eszközök összevonási pontjai ellen, pihenőt tartó konvojok ellen, messziről, a vállról indítható lérak rendszerek hatótávolságán kívül, hatékonyan. Előre megkapott koordináták alapján. A régi gépeknél(pl. rég iMi-24) a pilóták számolják az indítási pontot, stopperóra és az igen komoly matematikai tudásuk alapján. Az újabb gépeknél már a fedélzeti számítógép is tudja számolni, mert kaptak ilyen szoftverfrissítést a Kamovok, és a Mi-28N-ek is. Csak a cél koordinátáit kell megadni, amit megkaptál a felderítéstől, és nyilván rögzítetted a térdblokkon, személyi tableten, a rep. előtti felkészülésed során.
Értem én, hogy jobban tudjátok, mint azok a repülő üzemmérnöki végzettséggel rendelkező pilóták, akik ezeket a műveleteket minden nap végzik, ha régi vas van alattuk, akkor még az indítási pontot is saját maguk számolják. Szerintük jó és hatékony. Szerinted és Roni szerint szar. Végül is ők honnan tudhatnák, hiszen minden nap repülik azokat a feladatokat, és azokat a típusokat, amiket ti szarnak értékeltek a fotelből. Úgy, hogy közben csak videón láttátok őket.