M
molnibalage
Guest
28 nap/hó napi 12 órás műszakkal? Tessék? Ezen felül az építőiparra érvelni elég epic fail. Itthon ennek az ágazatnak a stabilitésa kb. 0. Iszonyatos hullámvölgyek vannak 2008-2013 között kb. lélegeztetőgépen volt az ipar. Olyan szinten megzuhant az építőipar, hogy a MOL hidrogéngyár üzeme kb. ezért nem épült meg. Az ország éves gázolaj fogyasztása mélyponton asszem valahol -33 vagy -35% táján volt a 2007 közepi szinthez. Nem túl stabil...Tavaly tavasszal hívtak 20forint nettó/12 órás műszak aszfalt keverőt rakni,számold ki mondjuk 28 nappal/hó.
Távol családtól, összevissza beosztás, a 6 nap nap meló meg pontosan 20%-kal több meló, napokban nézve nemhogy órákban mondjuk a 5x8 órás irodai melóhoz képest.Van 3 nemzetközi kamionos haverom,400 közepe simán megvan nekik,heti 5-6 nappal,otthoni cégnél.
Nem, egyáltalán nem az. A fizikai követelmények a nehezek, de azon túl nem igényel semmi elképesztően nehéz és vállalhatatlan szellemi képességet, hogy vadászpilóta legyen valaki. Ráadásul kb. 40-es évei közepén nyudíjas is lehet már és mellette civil terüelte is dolgozhat tovább.Meg lehet élni 80-ból is,és nem azt mondom,hogy a vadászpilóták 700-a nem elég,hanem,hogy arányaiban nevetségesen kevés.
Továbbra sem vágom, hogy hol van alulfizetve nemzetközi viszonylatan egy adott ország átlagbéreit nézve... Az USA-ban komoly pilótahiány van, de ahol nincs, ott azért nem rossz messze a a diplomás magas szakképesítést igénylő fizuja felett lenni.