Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nekem inkább az a fura, hogy ok, hogy a városnak van szép negyede is, de a videón csillog minden, mint a kutyatöke. A Remember Me-ben a város lepusztult része tényleg annak is nézett ki.ePapírt lol
Amúgy én az első teaser trailertől nagy izgalommal követtem a játékot, de ami óta kijöttek az első játékmenetek én nem érzem igazi steampunknak a játékot, számomra teljesen úgy tűnik, hogy ez egy olyan GTA, amit egy scifi-sített környezetbe helyeztek úgy, hogy nem teljesen szabadok a döntéseid, hanem pár fő irányba lekorlátozott a választott karakterosztály alapján. Sőt még a statpontokkal is játszani kell majd, mint egy szerepjátékban, na ez már nekem too much of it. Minél többet látoka játékmechanikából, annál biztosabb, hogy én ezzel nem fogok játszani... persze amúgy szép a grafikája, de nekem kb ennyi. Nekem akkor már inkább GTA
Ájszí, tehát az papír a legerősebb fizika tűzfal.Félig jó kérdés. Azért félig, mert a CP fikcionális történelme szerint a globális hálózat (ie.: Internet ottani megfelelője) le lett zárva, amikor a 4. Céges Háború idején (2020-2023) egy hacker rászabadított egy gyilkos vírust (R.A.B.I.D.S.). A CP hálózatát kvázi agyba dugva használták, ennek az persze a hátránya, hogy közvetlenül hozzá lehet férni az agyadhoz a hálózaton keresztül.
Globális hálózat nélkül az azonosítás is old school módra működhet. Szóval az ott, amit a V átadhatott, valami olyasmi lehet, mint egy útvonalengedély vagy CMR fuvarlevél.
ePapírt lol
Amúgy én az első teaser trailertől nagy izgalommal követtem a játékot, de ami óta kijöttek az első játékmenetek én nem érzem igazi steampunknak a játékot, számomra teljesen úgy tűnik, hogy ez egy olyan GTA, amit egy scifi-sített környezetbe helyeztek úgy, hogy nem teljesen szabadok a döntéseid, hanem pár fő irányba lekorlátozott a választott karakterosztály alapján.
Nekem inkább az a fura, hogy ok, hogy a városnak van szép negyede is, de a videón csillog minden, mint a kutyatöke. A Remember Me-ben a város lepusztult része tényleg annak is nézett ki.
Nos igen, én sosem szerettem ezeket a kockával dobálgatós papír szerepjátékokat sem, és számítógépen sem díjazom, hogy statpontfarigcsálással kell eltöltenem az időm jelentős részét. Az SWTORban pl PvE játékmódban kiválóan eljátszhat az ember e nélkül, de PvP módban lehetetlen elérni bármit is stathegyezés nélkül. Ha a CP77-ben ez elkerülhetetlen lesz a játékmenetben, bizony sok ember lesz unhappy.Pont írták pár napja az egyik fórumon, hogy sok fps huszár csalódni fog, hogy a CP'77 egy rpg nem CoD szerű lövölde lesz
Nincs olyan számítógépes játék, ahol a stat nem számítana, hiszen virtuális térben valahogy meg kell jeleníteni a fizikai különbségeket. Milyen más módszert ismernél erre, ha elvetjük a mozgásérzékelős módszereket? De ott is az erő helyett max a mozgás sebességét tudnád interpertálni erővé, ami nem jó, mert a kettő nem függ össze. Azért, mert gyorsan lóbálod a kontrollert, attól nem erős a user.Nos igen, én sosem szerettem ezeket a kockával dobálgatós papír szerepjátékokat sem, és számítógépen sem díjazom, hogy statpontfarigcsálással kell eltöltenem az időm jelentős részét. Az SWTORban pl PvE játékmódban kiválóan eljátszhat az ember e nélkül, de PvP módban lehetetlen elérni bármit is stathegyezés nélkül. Ha a CP77-ben ez elkerülhetetlen lesz a játékmenetben, bizony sok ember lesz unhappy.
Statfarigcsálásnak megvan az értelme az ilyen menedzsment szemléletű tycoon játékoknál, ahol egy cégbirodalmat irányítasz, vagy egyéb katonai stratégia játékokban, ahol a logisztika és a menedzsment hangsúlyt kap. Érdekes, hogy régen sok ilyen volt, mostanában vagy nem ismerem az új játékokat, vagy kihalófélben vannak. Ott a statfaragás a játék célja, és tetszik is, de a CP esetében én valami syndicate-szerűségre számítottam GTA-val keresztezve.
Az UFO enemy unknown/ Xcom franchise még egy olyan játék, ahol statfaragás hangsúlyos, de körökre osztott játékoknál ezt elég természetesnek veszi az ember és nem is kellemetlen, olyan, mint egy logikai kirakós, de a CP77 nem így néz ki.... ha egy új stílusú játékot teremtenek, mert úgy néz ki ez történik, két dolog történhet, vagy nagyon sok happy, vagy nagyon sok unhappy consumer lesz. Hát meglátjuk, most a legújabb határidő tolás miatt ha jól látom kb 2 hét múlva.
Ad CIFU
A fentiek alapján akkor ez nem a Te játékod lesz tényleg...
Igen, sajnos a teasernél ez még nem derült ki, és másra számítottam, mint ami lett belőle. Ez a baj a teaserekkel,
Nincs olyan számítógépes játék, ahol a stat nem számítana, hiszen virtuális térben valahogy meg kell jeleníteni a fizikai különbségeket. Milyen más módszert ismernél erre, ha elvetjük a mozgásérzékelős módszereket? De ott is az erő helyett max a mozgás sebességét tudnád interpertálni erővé, ami nem jó, mert a kettő nem függ össze. Azért, mert gyorsan lóbálod a kontrollert, attól nem erős a user.
Még a Souls szériában és soulslike játékokban is jelen van, amiknél pedig a játékos ügyességére helyezik a játékmenetet.
Nincs olyan számítógépes játék, ahol a stat nem számítana, hiszen virtuális térben valahogy meg kell jeleníteni a fizikai különbségeket. Milyen más módszert ismernél erre, ha elvetjük a mozgásérzékelős módszereket? De ott is az erő helyett max a mozgás sebességét tudnád interpertálni erővé, ami nem jó, mert a kettő nem függ össze. Azért, mert gyorsan lóbálod a kontrollert, attól nem erős a user.
Még a Souls szériában és soulslike játékokban is jelen van, amiknél pedig a játékos ügyességére helyezik a játékmenetet.
Nos igen, én sosem szerettem ezeket a kockával dobálgatós papír szerepjátékokat sem, és számítógépen sem díjazom, hogy statpontfarigcsálással kell eltöltenem az időm jelentős részét. Az SWTORban pl PvE játékmódban kiválóan eljátszhat az ember e nélkül, de PvP módban lehetetlen elérni bármit is stathegyezés nélkül. Ha a CP77-ben ez elkerülhetetlen lesz a játékmenetben, bizony sok ember lesz unhappy.
Statfarigcsálásnak megvan az értelme az ilyen menedzsment szemléletű tycoon játékoknál, ahol egy cégbirodalmat irányítasz, vagy egyéb katonai stratégia játékokban, ahol a logisztika és a menedzsment hangsúlyt kap. Érdekes, hogy régen sok ilyen volt, mostanában vagy nem ismerem az új játékokat, vagy kihalófélben vannak. Ott a statfaragás a játék célja, és tetszik is, de a CP esetében én valami syndicate-szerűségre számítottam GTA-val keresztezve.
Az UFO enemy unknown/ Xcom franchise még egy olyan játék, ahol statfaragás hangsúlyos, de körökre osztott játékoknál ezt elég természetesnek veszi az ember és nem is kellemetlen, olyan, mint egy logikai kirakós, de a CP77 nem így néz ki.... ha egy új stílusú játékot teremtenek, mert úgy néz ki ez történik, két dolog történhet, vagy nagyon sok happy, vagy nagyon sok unhappy consumer lesz. Hát meglátjuk, most a legújabb határidő tolás miatt ha jól látom kb 2 hét múlva.
Ad CIFU
A fentiek alapján akkor ez nem a Te játékod lesz tényleg...
Igen, sajnos a teasernél ez még nem derült ki, és másra számítottam, mint ami lett belőle. Ez a baj a teaserekkel,
Igen, de pl a CP esetében tartok tőle, hogy a játék élvezhetősége kárára megy a statfaragással töltendő ráfordítás. Ld Bullfrog Syndicate: lehetett moddolni a katonákat, de az nem vett igénybe extrém ráfordítást. Abból amit eddig láttam a CPből az ott too much lesz, nekem legalábbis. Persze van még két hetük faragni rajta
Ettől nem tartanél. Eddig talán egy kezemen meg tudom számolni azon játékokat, ahol ennek volt jelenetősége. A CDPR előző játéknál, a WIII-nél semmit nem számított. Csak a LVL difi közted és a szörny között számított. És ez a userek kb. 99%-nak fel sem tűnt...Igen, de pl a CP esetében tartok tőle, hogy a játék élvezhetősége kárára megy a statfaragással töltendő ráfordítás. Ld Bullfrog Syndicate: lehetett moddolni a katonákat, de az nem vett igénybe extrém ráfordítást. Abból amit eddig láttam a CPből az ott too much lesz, nekem legalábbis. Persze van még két hetük faragni rajta
Ne vedd biztosra. A WIII-ban is n+1 tényezőt állíthattál. Nem számított. Semmit. Parasztvakítás volt az egész.Ez esetben engedd el a játékot. Ez szerepjáték lesz. Határozotan. Itt "statfaragás" nélkül semmire se mész...
Harc és craft rendszernek semmi értelme nem volt a W III-bvan. Semmi. A potionok sem voltak jók semmire. Nem kellett egyik sem. Legnehezebb szinten sem. Én úgy toltam, hogy lekorlátoztam magam és csak a semmi közepén, a természetből lootoltam max. nehétségen. Úgy sem volt még kihívás benne.
Ne vedd biztosra. A WIII-ban is n+1 tényezőt állíthattál. Nem számított. Semmit. Parasztvakítás volt az egész.
Dunno, én nem egy szörnyet csak fegyverolajak / potionok párosításával tudtam lenyomni.
A tulajdonságok elosztása is számított - kezdve ott, mennyi cuccot tudtál magaddal vinni.
Ami miatt a harcrendszer irgalmatlan egyensúlytalan volt, az a Quen Sign, ami ugye egy pajzs volt ugye. Ez iszonyatosan tudta befolyásolni azt, hogy mennyire könnyű vagy nehéz az adott harc...
Especiel engem pont a harc nem is igazán nyűgözött le a TW3-ban, a történetek és a karakterünk mikromenedzselése inkább.
A craft rendszert amúgy a DLC-k rakták rendbe, a set-ekkel már egész pofás bónuszokat kaphattál. Abból a szempontból valóban kérdőjeles volt, hogy a ráfordított idő nem volt arányban a megnyerhető bónuszokkal. Főleg, hogy pár legendás fegyver / páncél simán lenyomta a vérbe a nagy nehezen összeharácsolt set-ünket.
A CP2077-ben a karakterünk fejlődése összetett lesz - alapvetően úgy fejlődsz, hogy használod az adott képességet (skill-t). Ezektől függenek az olyan dolgok, mint például milyen gyorsan töltöd újra a fegyvered. Alacsony szinten bénázol, ügyetlenkedsz, magasabb szinten már pillanat műve az egész.
A tulajdonságok fogják meghatározni azt, hogy milyen szintig húzhatod a képességedet. Tehát ha mondjuk sörétes puskával szeretnél nagyon profi lenni, akkor a Body tulajdonságod szintje határozza meg, meddig juthatsz el (ie.: ha a Body stat 6-os, akkor max. Level 6-ig lehet húzni). Ha maroklőfegyverekre akarsz specializálódni, akkor Reflex tulajdonság, ha mesterlövéspuskákra, akkor a Cool tulajdonság határoz meg.
Engem sem.Dunno, én nem egy szörnyet csak fegyverolajak / potionok párosításával tudtam lenyomni.
A tulajdonságok elosztása is számított - kezdve ott, mennyi cuccot tudtál magaddal vinni.
Ami miatt a harcrendszer irgalmatlan egyensúlytalan volt, az a Quen Sign, ami ugye egy pajzs volt ugye. Ez iszonyatosan tudta befolyásolni azt, hogy mennyire könnyű vagy nehéz az adott harc...
Especiel engem pont a harc nem is igazán nyűgözött le a TW3-ban, a történetek és a karakterünk mikromenedzselése inkább.
A craft rendszert amúgy a DLC-k rakták rendbe, a set-ekkel már egész pofás bónuszokat kaphattál. Abból a szempontból valóban kérdőjeles volt, hogy a ráfordított idő nem volt arányban a megnyerhető bónuszokkal. Főleg, hogy pár legendás fegyver / páncél simán lenyomta a vérbe a nagy nehezen összeharácsolt set-ünket.
A CP2077-ben a karakterünk fejlődése összetett lesz - alapvetően úgy fejlődsz, hogy használod az adott képességet (skill-t). Ezektől függenek az olyan dolgok, mint például milyen gyorsan töltöd újra a fegyvered. Alacsony szinten bénázol, ügyetlenkedsz, magasabb szinten már pillanat műve az egész.
A tulajdonságok fogják meghatározni azt, hogy milyen szintig húzhatod a képességedet. Tehát ha mondjuk sörétes puskával szeretnél nagyon profi lenni, akkor a Body tulajdonságod szintje határozza meg, meddig juthatsz el (ie.: ha a Body stat 6-os, akkor max. Level 6-ig lehet húzni). Ha maroklőfegyverekre akarsz specializálódni, akkor Reflex tulajdonság, ha mesterlövéspuskákra, akkor a Cool tulajdonság határoz meg.
Nekem az megvolt valami 150 óra alatt. De jó volt. Többnyire.Te jó ég. Én meg azt hittem a Fallout New Vegas hosszú...