M
molnibalage
Guest
Szerintem számdékosan ilyen faékegyszerű motort választottak, mert ehhez nem kell erős vas. Nem kell a DCS féle hibát elkövetni, hogy nincs hozzá értelmes vas. Egy saját méregdrága szuper enginere meg sanszosan nem telik.Nagyon sokat játszottam anno az eredeti Carrier Commanddal. Most épp gondolkodóba estem a trailer kapcsán, hogy most nekem kimaradt egy 10 évvel ezelőtti carrier command 2 vagy mi... legalábbis a trailer grafikai színvonala alapján. Bár mintha hallottam volna korábban, hogy fel akarják újítani, és igen, ennél a játéknál nem a grafikán volt a hangsúly, de könyörgöm, 2021, ben ilyen új játékot kiadni a Microprose-tól? Első ránézésre inkább tűnik diplomamunkának vagy hobby prodzsektnek... Remélem szándékosan retrósított a trailer...
De mintha a Fortine is ilyen grafikájú lenne és az Overwatch is. És népszerűek.
Nem mindenkinek van igénye a fotorealisztikus szerű grafikára.
Koncepcionális a kérdés. Mint pl. a Life is Strange. Az is készülhetett volna Unreal vagy más motorral, de okkal nézett ki, ahogy. A művészi koncepció része.
Nekem pl. a retro szimeknél sem a grafika a zavaró, ha valami hiányzik. A Lock On Modern air combat is 4:3 és 1280x960-ban is olyan szép, hogy több területen túl szép és csak pazarlása az erőforrásoknak.
Igen, az IDDQD blogon mutatták meg nekem is ezt.Apropó Carrier Command: