Huh!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Tavaly Allesmor és emlékeim szerint én is posztoltam.
 
Olvastam, hogy valaki játszik itt Men of War: Assault Squad 2-vel. Nekem is megvan, de nem tetszett, viszont mostanában YT videókat nézegettem róla megint hátha megtetszik. Viszont, találtam egy ilyet: Men of War 2: Arena


Ez elvileg az eredeti Men of War készítőinek a munkája, új, és free to play. Számomra eddig ismeretlen volt, ma bukkantam rá. Van-e valakinek valamilyen tapasztalata vele?
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Nagyon meh. Mit tud amit a WG:RD nem tud?
Ahogy láttam a gép nehezen boldogult fent tartani az fps-t pedig nem történt valami sok minden. A pálya teljesen lapos még Europian Escalation is érdekesebb volt pálya szempontjából mint ez. Hp csík, amit a WG-ben sem szeretek, el kéne már érni oda ahol nem hp-je van egy páncélosnak hanem páncél értéke, becsapódási sebessége, átütő ereje vagy tömörsége, becsapódási szöge, hely alapú sebződés. A tankoknak meg legyen már füstvetője.

Ez egy gyenge koppintásnak tűnik.
 
Nagyon meh. Mit tud amit a WG:RD nem tud?
Ahogy láttam a gép nehezen boldogult fent tartani az fps-t pedig nem történt valami sok minden. A pálya teljesen lapos még Europian Escalation is érdekesebb volt pálya szempontjából mint ez. Hp csík, amit a WG-ben sem szeretek, el kéne már érni oda ahol nem hp-je van egy páncélosnak hanem páncél értéke, becsapódási sebessége, átütő ereje vagy tömörsége, becsapódási szöge, hely alapú sebződés. A tankoknak meg legyen már füstvetője.

Ez egy gyenge koppintásnak tűnik.
Ha pl. az alakzat tud azonos sebességgel mozogni, akkor már többet.
Vagy pl. az egység lőtt füstgránátot...

Amúgy meg elég vicces a WG:RD-hez mérni.
Az a harmadik próbálkozás és 5+ év fejlesztés után lett, ami. Az EE 2012-ben jött ki, a RD 2014 tavaszán és úgy, hogy free DLC-k tettéj csaj teljesség 2016 (?) táján.

Talán mérd az EE-hez első körben...

Az, hogy az RD mit és hogyan kúrt el inkább el sem kezdem sorolni, mert minden erénye ellenére az asztallapot átszakítaná.
 
Ha pl. az alakzat tud azonos sebességgel mozogni, akkor már többet.
Amúgy meg elég vicces a WG:RD-hez mérni. Az a harmadik próbálkozás és 5+ év fejlesztés után lett, ami. Talán mér az EE-hez első körben...

Az, hogy az RD mit és hogyan kúrt el inkább el sem kezdem sorolni, mert minden erénye ellenére az asztallapot átszakítaná.
Na ja csak miért vedd meg ha nem jobb a konkurenciánál? Meg had ne mérjem már egy tíz éves játékhoz csak azért mert ez az első próbálkozásuk.
Ha semmi újat nem tesz le az asztalra miért venné meg bárki is?
 
Na ja csak miért vedd meg ha nem jobb a konkurenciánál? Meg had ne mérjem már egy tíz éves játékhoz csak azért mert ez az első próbálkozásuk.
Ha semmi újat nem tesz le az asztalra miért venné meg bárki is?
Lássuk csak, csak ami ebből a videóból látszik...
  • Van behívható air support. Tehát ezt nem úgy kezeli, mint a RD. Ez az alap EE-ben nem volt.

  • A gyalogság együtt mozgott a támogató járművel. Ez sem tudja az RD. 8+ év folyamatos kérdés ellenére egy kibaszott match speed opciót nem tudtak beletenni...

    De Dél-Afrika DLC, na az lesz...
    Kell, mint púp a hátam közepére.

  • Van füstgránát, ami mai napig nincs a WG-ben.

    Mondjuk az ATGM így is szinte semmire nem jó a WG-ben mert a land unit sebessége fel van skálázva röhejesen, de az ATGM sebessége arányaiban meg nincs. Egy hk-ra egy 2625 m-es ATGM tüzel és mire célba érne az ATGM, addigra a 2275 méteres löveg lőtávba ér. LOL Nincs lőtávolság, de sokszor pontosság előnye sem az ATGM-nek egy hk löveggel szemben még 2 km közelében sem, nemhogy felette...

  • A tüzérség is behívható support. A video alapján nem nevetséges, mint a top tier a RD-ben, ahol egy 155 mm-es tüzérségi gránát szórása távolságtól függüetlen és állandó kisebb, mint egy LGB-é...Ami 30km távolságból kinsnipeolt egy CV-t... Cserébe mai napig nem sikerült beállítani a 105/122 mm arty célzási idejét, de a 120 mm mortar, az bezzeg 10 sec alatt céloz, ameddig a 105/120 mm arty meg 25 sec. Micsoda "balansz"...

  • Látod a kijelölt egységeket, hogy merre mozognak, és van range circle is. Ez is mai napig nem csinálták meg az WG-ben... Tehát, ha leparkolsz egy nem löveges izével, ahol csak az attack at pos, segítségével tudsz távolságot mérni, akkor lövésed nincs, hogy mi meddig tud ellőni és mi LOS...
Igen, van amiben gyengébbnek tűnik a jelen állapotában a Regiments, pl. a cikázó ATGM elég röhejesen néz ki. Bár ez a WG : EE-ben is ilyen volt.
Szóval szerintem várjuk ki a végét.

És mondom, az az elvárás, hogy valaki nulláról akkora terjedelmet tegyen ki, amit az RD 3,5 lépcsőben ért el mulatságos.
 
Van behívható air support. Tehát ezt nem úgy kezeli, mint a RD. Ez az alap EE-ben nem volt.
Az RD-ben meg volt behívható repülő ami szerintem jobb. Mondjuk én szerettem az EE only helikopter csatáit mert nem volt instan counter a gyalogsági rohamokra. Az RD-ben meg point and click boom nincs gyalogság.
A gyalogság együtt mozgott a támogató járművel. Ez sem tudja az RD. 8+ év folyamatos kérdés ellenére egy kibaszott match speed opciót nem tudtak beletenni...
Hát oké de azért ez nem olyan nagy dolog. Biztos velem van a baj de nekem nagyon tűnt fel eddig. Ahogy elnéztem fedezéket nem ad a gyalogságnak szóval jah együtt mozognak és lőnek de ennyi.
De Dél-Afrika DLC, na az lesz...
Kell, mint púp a hátam közepére.
Nekem keresztbe van téve az ujjam hogy bevezetik a dlc-vel az SD-2-s qol javításokat.

van füstgránát, ami mai napig nincs a WG-ben.
jogos.
Mondjuk az ATGM így is szinte semmire nem jó a WG-ben mert a land unit sebessége fel van skálázva röhejesen, de az ATGM sebessége arányaiban meg nincs. Egy hk-ra egy 2625 m-es ATGM tüzel és mire célba érne az ATGM, addigra a 2275 méteres löveg lőtávba ér. LOL Nincs lőtávolság, de sokszor pontosság előnye sem az ATGM-nek egy hk löveggel szemben még 2 km közelében sem, nemhogy felette...
megint csak jogos.

A tüzérség is behívható support. A video alapján nem nevetséges, mint a top tier a RD-ben, ahol egy 155 mm-es tüzérségi gránát szórása távolságtól függüetlen és állandó kisebb, mint egy LGB-é...Ami 30km távolságból kinsnipeolt egy CV-t... Cserébe mai napig nem sikerült beállítani a 105/122 mm arty célzási idejét, de a 120 mm mortar, az bezzeg 10 sec alatt céloz, ameddig a 105/120 mm arty meg 25 sec. Micsoda "balansz"...
Most nincs elöttem a játék meg egy ideje nem játszottam de meg mernék esküdni hogy a tüzérség minél messzebb lövet annál szélesebb körben adja le salvoját, de lehet hogy csak rosszul értem amit írsz. LGB mint laser guided bomb? Mert nem tudom melyik arty tudja tökéletes pontosan eltalálni amire rányomok(Az MLRS-en kívül). Ha itt az F117 LGB-ről beszélsz az egy ismert bug hogy ha nem egy célra használod el a két bombát akkor full elrepül a picsába mind kettő.

Látod a kijelölt egységeket, hogy merre mozognak, és van range circle is. Ez is mai napig nem csinálták meg az WG-ben... Tehát, ha leparkolsz egy nem löveges izével, ahol csak az attack at pos, segítségével tudsz távolságot mérni, akkor lövésed nincs, hogy mi meddig tud ellőni és mi LOS...
Ja ezért is remélem hogy a dlc-vel berakják az sd fejlesztéseit mert az RD-ben borzasztó hogy a T-vel kell távolságot mérni.
És mondom, az az elvárás, hogy valaki nulláról akkora terjedelmet tegyen ki, amit az RD 3,5 lépcsőben ért el mulatságos.
Én nem várom el csak nem értem minek fizessek azért amit ajánl. És szerintem a többség így lesz vele, ezért is mondtam hogy többet kellene változtatnia vagy valami újat hoznia mert ez így kevés. Nincs elég vonz ereje hogy kialakulj mögé egy közösség ami viszi a hátán mint az EE-t.
 
Néztem videót igazad van tényleg ugyanakkora a szórása a ceasernak, 400 óra alatt nem tűnt fel.
 
Nekem keresztbe van téve az ujjam hogy bevezetik a dlc-vel az SD-2-s qol javításokat.
A leghalványabb jelét sem mutatják ennek. Bár tegnap frissített 1,4 GB táján a WG.
Most nincs elöttem a játék meg egy ideje nem játszottam de meg mernék esküdni hogy a tüzérség minél messzebb lövet annál szélesebb körben adja le salvoját, de lehet hogy csak rosszul értem amit írsz.
Ez csak a rakétás tüzérségnél vagy így. Érdekes modellezési megközelítése van a Eugennak na...

LGB mint laser guided bomb? Mert nem tudom melyik arty tudja tökéletes pontosan eltalálni amire rányomok(Az MLRS-en kívül). Ha itt az F117 LGB-ről beszélsz az egy ismert bug hogy ha nem egy célra használod el a két bombát akkor full elrepül a picsába mind kettő.
Az izraeli F-4 gép EO bombát old és azoknak van valamekkora szórása és az LGB-nek is tudtommal egy pacth óta. A top tier A cat 155 mm-*es ágyú szórása corrected shot nélkül is kisebb, mint a buta bomák szórása, corrected shottal meg aztán hajjaj.

Ja ezért is remélem hogy a dlc-vel berakják az sd fejlesztéseit mert az RD-ben borzasztó hogy a T-vel kell távolságot mérni.
Már ahol tudsz...
Mert SAM, ATGM esetén nem tudsz...
Én nem várom el csak nem értem minek fizessek azért amit ajánl. És szerintem a többség így lesz vele, ezért is mondtam hogy többet kellene változtatnia vagy valami újat hoznia mert ez így kevés. Nincs elég vonz ereje hogy kialakulj mögé egy közösség ami viszi a hátán mint az EE-t.
A WG is az ALB-vel lőtt ki igazán tudtommal.
Én utólag vettem meg leárazva valami 2 EUR-ért a EE-t, hogy lássam miből indultak ki. Fogalmazzunk úgy, hogy már az EE és ALB között is akkora szakadék volt, hogy alig mondtad volna meg, hogy az ALB az EE-ből lett megalkotva.

Az ALB és RD esetén ez nem akkora. A sok jó újítás ellenére sajnos többet toltak el és az Eguen segget csinált a szájából is.
Volt egy topik anno, hogy volt egy szép hosszú lista, hogy "mi az, amit ne kérj, mert soha nem lesz rajta".
Na ez volt a CBU-s rakéta tüzérség. Erre mi van az RD-ben? Ja, hogy pont ez...
Az ATACMS és a HUD-n a tüzérségi tűz nem kijelzése miatt egy reflexjáték lett az egészből így a counterarty és CBU arty kitéréséből is.

Azért vicces, hogy mennyire nem értette sokszor maga az EUGEN sem, hogy mi a fenét csinál...
 
  • Tetszik
Reactions: omae
Jól sikerült a Rome Toral War Remastered diplomáciája.

Ja, nem. :D

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Vicces
Reactions: molnibalage
Jól sikerült a Rome Toral War Remastered diplomáciája.

Ja, nem. :D

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Az eredetié se volt jó semmire. Eddig egy kezem is bőven meg tudom számolni, ahol bármit is ért a diplo.
Anno rohadtul meguntam már az egészet. Úgy vittem végig, hogy kilóra megvettem minden közeledő sereget és csak a hódító csatákat játszottam le.

Itt tart ma a "fejlesztés"....
 
Jól sikerült a Rome Toral War Remastered diplomáciája.

Ja, nem. :D

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
De egyébként tényleg elképesztő, hogy semmiféle minőségi előírás nincs játékokra. Ez gyakorlatilag egy nem működő termék. És simán el lehet adni így.
És, ha megvetted IJ.

És ezért csorgatták a nyálukat sokan, hogy de jó, leveri majd az RTW2-őt, mert ebben van lakosság.
Hooooooooooogyne...
 
IXHWHts.png
 
Még hátra van a ROMA VICTRIX - Reach 1948 as Rumania without changing sides or backstabbing someone, and then loosing
 
  • Tetszik
Reactions: JTDP
Nah, a regiments-et eltolták tavaszról és csak annyi van kiadási dátumnak, hogy 2021. Nem sok jót sejtet...
 
A Micropose új Naval Combat játékáról van valami hír? Ha jól emlékszem tavaszra ígértek valamit, de nem találok semmi új infót. Nálam a nyár júniusban kezdődik (szeptember elsején végződik), de ezt ők talán nem tudják.
 
A Micropose új Naval Combat játékáról van valami hír? Ha jól emlékszem tavaszra ígértek valamit, de nem találok semmi új infót. Nálam a nyár júniusban kezdődik (szeptember elsején végződik), de ezt ők talán nem tudják.
Lesz valami YT stream róla vagy már volt, FB oldalukon láttam. Minden MP játék megjelenését szinte eltolták vagy nincs időpontja és nem lesz MP sem.
Attól tartok ez már nem az az innovatív MP lesz, mint anno volt. Csak brand neve van meg, de n+1 "noname" studio fejleszt.
 
  • Tetszik
Reactions: hayate
Lesz valami YT stream róla vagy már volt, FB oldalukon láttam. Minden MP játék megjelenését szinte eltolták vagy nincs időpontja és nem lesz MP sem.
Attól tartok ez már nem az az innovatív MP lesz, mint anno volt. Csak brand neve van meg, de n+1 "noname" studio fejleszt.
Ja, hogy nem a saját csatin volt...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.