1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Kawasaki C-2

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - arbalest által indítva @ 2014. június 23..

  1. Pocok75

    Pocok75 Well-Known Member

    Pocok az ördögmotoros Kawasakival! :D

     
  2. formosa1

    formosa1 Active Member

    Szükségreptérnek alkalmas terület kb. egyáltalán nincs, de szinte egymást érik a kiválóan megépített, bár kissé "rövid" repterek. /Ezért a Malév anno erősebb hajtóművekkel szerelt B762ER gépekkel teljesítette a japán charterjáratait./ Tehát a C-2 Japánban megfelelő, de a nemzetközi piacon eladhatóbbak a szükségreptereken is használható típusok...
     
    wolfram and arbalest like this.
  3. luperator

    luperator Active Member

  4. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    ELINT változat.

    [​IMG]
     
    fishbed, fip7, tindalos and 2 others like this.
  5. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Ezek szerint még a japánok sem tudják megoldani, még egy ekkora gépen sem, hogy egy ELINT gépen ne legyen plusz dudor :cool:
     
  6. blogen

    blogen Well-Known Member

  7. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Köszönöm. Arra próbáltam utalni, hogy ha a Honvédség valamelyik repülőgépe ELINT gép lenne, annak látható jele kell hogy legyen.
     
    borisz likes this.
  8. blogen

    blogen Well-Known Member

    Igen.
     
  9. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Bébi Big Mac. :D

     
    fishbed likes this.
  10. arbalest

    arbalest Well-Known Member

  11. borisz

    borisz Well-Known Member

    Mi ez, törzsféklap?
     
  12. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Nem ez az oldalsó/hátsó ugróajtó előtti "pajzs", ami segíti a desszant ugrásokat. Ha ez nincsen, akkor a gép törzse melletti légáramlás a kilépő ugrókat nekivágja az ajtónyílás szélének. A legtöbb ilyen taktikai gépen már van ilyen.
     
    fip7, Nagy Csaba, borisz and 2 others like this.
  13. beta

    beta Well-Known Member

    Nehezen tudom értelmezni az ajtót. Két ajtaja van? Egy külső, ami áramvonalassá teszi a gépet és egy belső? Közte meg egy terasz?
     
  14. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Ez azért néz ki így, mert ez a bevágás a futóműgondola hátsó részén van.
    Így talán érthető lesz:
    [​IMG]

    Ha jobban megnézed a hátsó-oldalajtó előtt ezen a képen is látszanak a "pöttyök".
     
  15. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Itt Tom Cruise bácsi használja ki az előnyeit egy A400M-en :):
    [​IMG]
     
  16. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Amennyire belső képekből meg tudtam állítani, a hátsó ajtó felfelé nyílik, a gép belsejébe simul. Tehát nyitáskor először beljebb siklik, majd felfelé a falba. Záráskor fordítva, lecsúszik, majd kisiklik.
     
  17. emel

    emel Well-Known Member

    Ilyen méreteknél már nincs olyan hogy egyszerű egyrétegű aluborítás jelentené az ajtót. Nem két ajtó van hanem két-rétegű, vagyis térbeli szerkezet az ajtó (ugyanúgy mint a nyitott deflektor is, az is térbeli szerkezet), az ajtó két rétege közötti tér meg jól kihasználható pl. egészségügyi/elsősegély mentőfelszerelés, esetleg üzemeltetési felszerelések tárolására. Itt ráadásul az ajtó alsó részén még van egy plusz áramvonalazó réteg is, ami leköveti a törzs alsó részének kontúrját. A "terasz" az zárt ajtónál se kívülről se belülről nem látszik. Az ajtókereten egyébként jól látszik az a két majdnem függőleges, íves vezetőpálya, amin az ajtó mozog nyitáskor-záráskor görgőkkel megvezetve.
     
    fip7 and arbalest like this.
  18. _Jules_

    _Jules_ New Member

Ezen oldal megosztása