C-2 (Kawasaki, Japán)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Japánban vannak egyáltalán alkalmas területek kiépítetlen repülőtérnek? Iszonyatosan be van építve az egész ország. Export szempontból talán szerencsésebb lett volna, ha erősebbek a futók, de gondolom a C-2-t is szigorúan hazai igények szerint tervezték.
Szükségreptérnek alkalmas terület kb. egyáltalán nincs, de szinte egymást érik a kiválóan megépített, bár kissé "rövid" repterek. /Ezért a Malév anno erősebb hajtóművekkel szerelt B762ER gépekkel teljesítette a japán charterjáratait./ Tehát a C-2 Japánban megfelelő, de a nemzetközi piacon eladhatóbbak a szükségreptereken is használható típusok...
 

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 642
18 798
113
ELINT változat.

TdvR22xhVTbvLzn6Mpe9X0C9fXBuRUO9aRKfNkqWsEE.jpg
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 849
82 393
113
Ezek szerint még a japánok sem tudják megoldani, még egy ekkora gépen sem, hogy egy ELINT gépen ne legyen plusz dudor :cool:
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 812
47 113
113
Nehezen tudom értelmezni az ajtót. Két ajtaja van? Egy külső, ami áramvonalassá teszi a gépet és egy belső? Közte meg egy terasz?
Ez azért néz ki így, mert ez a bevágás a futóműgondola hátsó részén van.
Így talán érthető lesz:
Kawasaki_XC-2.jpg


Ha jobban megnézed a hátsó-oldalajtó előtt ezen a képen is látszanak a "pöttyök".
 

arbalest

Well-Known Member
2011. január 11.
8 642
18 798
113
Nehezen tudom értelmezni az ajtót. Két ajtaja van? Egy külső, ami áramvonalassá teszi a gépet és egy belső? Közte meg egy terasz?
Amennyire belső képekből meg tudtam állítani, a hátsó ajtó felfelé nyílik, a gép belsejébe simul. Tehát nyitáskor először beljebb siklik, majd felfelé a falba. Záráskor fordítva, lecsúszik, majd kisiklik.
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 073
15 029
113
Nehezen tudom értelmezni az ajtót. Két ajtaja van? Egy külső, ami áramvonalassá teszi a gépet és egy belső? Közte meg egy terasz?
Ilyen méreteknél már nincs olyan hogy egyszerű egyrétegű aluborítás jelentené az ajtót. Nem két ajtó van hanem két-rétegű, vagyis térbeli szerkezet az ajtó (ugyanúgy mint a nyitott deflektor is, az is térbeli szerkezet), az ajtó két rétege közötti tér meg jól kihasználható pl. egészségügyi/elsősegély mentőfelszerelés, esetleg üzemeltetési felszerelések tárolására. Itt ráadásul az ajtó alsó részén még van egy plusz áramvonalazó réteg is, ami leköveti a törzs alsó részének kontúrját. A "terasz" az zárt ajtónál se kívülről se belülről nem látszik. Az ajtókereten egyébként jól látszik az a két majdnem függőleges, íves vezetőpálya, amin az ajtó mozog nyitáskor-záráskor görgőkkel megvezetve.