Pár kép tegnapról:
A töltőcsonk alatt az a narancssárga-piros mi lehet? Csak ezen az egy, prototípus gépen van ilyen.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Pár kép tegnapról:
Ez pontosan ugyanaz a videó, mint amit két hozzászólással előtte is linkeltek, már hétfőn.Kicsit bővebb videó a burkolatlan kifutópálya tesztekről
Én azt nem látom...Ez pontosan ugyanaz a videó, mint amit két hozzászólással előtte is linkeltek, már hétfőn.
Túl sok új "poros" video nem lesz, mert nem akarjál leamortizálni a hajtóműveket...Ez pontosan ugyanaz a videó, mint amit két hozzászólással előtte is linkeltek, már hétfőn.
Arra lennék kiváncsi, hogy fűről hogyan üzemel? Mondjuk Kenyeriból, vagy Kilitiről.Kicsit bővebb videó a burkolatlan kifutópálya tesztekről
Szerintem ha erről az apró szemű ganéról fel tud szállni akkor a fűről is!Arra lennék kiváncsi, hogy fűről hogyan üzemel? Mondjuk Kenyeriból, vagy Kilitiről.
Bizonyára. Amúgy pont az A-10-es topikban kritizáltam az amerikaiak "előkészítetlen" futópályás terepét, amihez azért szemre kellett egy-két nap, mire kész lett.Szerintem ha erről az apró szemű ganéról fel tud szállni akkor a fűről is!
Az hogy egy burkolatlan kifutópálya használható e egy adott tipusú repülőgép által abszolút egy adott időpillanatra (vagy csak egy rövid időszakra) vonatkozó információ.Szerintem ha erről az apró szemű ganéról fel tud szállni akkor a fűről is!
Valamikor a C-17-est is még csak tesztelték...Bizonyára. Amúgy pont az A-10-es topikban kritizáltam az amerikaiak "előkészítetlen" futópályás terepét, amihez azért szemre kellett egy-két nap, mire kész lett.
Itt, a brazil videóban nem is Unprepared-nek hívják a pályát, így ő tesztjük elnevezése annyira nem félrevezető.
Azt is tegyük hozzá, hogy az amerikaiak a C-17-est élesben használták (és nem csak tesztelgették) olyan terepről amire talán még egy An-2-est se tenne le senki.
Szóval vegyes a kép, sokat bírnak ezek a vasak.
Pont ezt akartam kérdezni, hogy nem nyilvsn nem csak az időjárási körülmények és talajviszonyok számítanak hanem egy repülőgép estén maga a futómű szerkezete határozza meg, hogy képes e rá???Az hogy egy burkolatlan kifutópálya használható e egy adott tipusú repülőgép által abszolút egy adott időpillanatra (vagy csak egy rövid időszakra) vonatkozó információ.
Egy általában megfelelő talajú burkolatlan pálya aktuális megfelelősége erősen függ pl. az aktuális időjárástól és évszaktól.
Símán előfordulhat hogy egy pálya reggel még megfelelő, de délután egy kiadós zivatar után totálisan használhatatlan.
És fordítva is igaz...egy nyáron nedves, puha talaj is lehet megfelelő télen amikor a talajban lévő víz megfagy.
Egyszóval...valakinek ki kell menni és meg kell mérni a talaj aktuális állapotát. A kapott értéket összevetik a gép AFM jében engedélyezett értékekkel és utána derül ki hogy tudják e használni a pályát.
Az majd a mostani tesztek után derül ki hogy az Embraer milyen PCN kategóriát állapít majd meg a gépre.Pont ezt akartam kérdezni, hogy nem nyilvsn nem csak az időjárási körülmények és talajviszonyok számítanak hanem egy repülőgép estén maga a futómű szerkezete határozza meg, hogy képes e rá???
Igen, némelyik vállszárnyas konstrukció "sokat bír", de nagyon nem azonosak a képességek. Szóval nem szabad 1-1 látványos marketingvideóból vagy képregényből messzemenő következtetéseket levonni, meg kell várni a mért értékeket...!Szóval vegyes a kép, sokat bírnak ezek a vasak.
Szóval vegyes a kép, sokat bírnak ezek a vasak.