Főleg a kilátás.Ez fejedelmi kényelem egy átlag turista osztályhoz képest... Szerintem némely business-classt is vastagon ver.

Főleg a kilátás.Ez fejedelmi kényelem egy átlag turista osztályhoz képest... Szerintem némely business-classt is vastagon ver.

Főleg a kilátás.
![]()

Azt azért nem.Ez fejedelmi kényelem egy átlag turista osztályhoz képest... Szerintem némely business-classt is vastagon ver.
Lábtérben veri a turistát mindenképpen, de mondjuk a fedélzeti szórakoztató program elég szegényes, hacsak nem combat zone felett repülnek...Viszont mindenképpen állati jó ez a moduláris turistaosztaly. Egyre sokoldalúbbbez a gép.
Én már ennél az elrendezésnél is problémásnak látom a közlekedő-/menekülő utak szélességét. De lehet hogy csak rossz szögben fotózták és "torzít" a kép.Mondandódat nem cáfolva, de szerintem simán elférne itt 6 ember is egy sorban, akár sűrűbb székezéssel is.
Persze lehet, hogy ez valami előírásba ütközne (mondjuk a vészkijáratok számát nézve, vagy nem tudom).
Amúgy ha netán kihermetizálódna a törzs, ezek az utasok honnan kapnák az oxigént? (lehet a székbe van építve, csak nem látom?)
Én már ennél az elrendezésnél is problémásnak látom a közlekedő-/menekülő utak szélességét. De lehet hogy csak rossz szögben fotózták és "torzít" a kép.
Amúgy ha netán kihermetizálódna a törzs, ezek az utasok honnan kapnák az oxigént? (lehet a székbe van építve, csak nem látom?)
Utaztam C17 ben így 5 órát, nagyon hiányzott az ablak a polgári géphez képest.Tapasztalatom szerint a légi utasok egy jelentős százaléka magasról tojik a kilátásra. (Mondjuk vszeg arról sincs fogalma, mit látna egyáltalán, ha kinézne...)
Persze azért beül az ablak mellé, mert arra is tojik, hogy más viszont szívesen kinézne helyette.![]()
Utaztam C17 ben így 5 órát, nagyon hiányzott az ablak a polgári géphez képest.
Én simán. Felszállás utan siman alszom 6-7 órát, ha nincs üvöltő gyerek körülöttem. Mondjuk én eleve redeyera foglalnek...De gondolom te nem az a típusú utas vagy, aki lehúzza a sötétítőt, és az ablaknak dőlve alszik...

Hideg és kurva hangos.Ez fejedelmi kényelem egy átlag turista osztályhoz képest... Szerintem némely business-classt is vastagon ver.
Szerinted ez az uj is az lesz? Vagy mar arra utalsz?Hideg és kurva hangos.
Az összes raktér hideg és kurva hangos, Mivel első sorban nem emberek számára készült, mondjuk csak c-17 - el meg 130 - al van tapasztalatom.Szerinted ez az uj is az lesz? Vagy mar arra utalsz?
Ja értem. Mondjuk én azért ebben még bízom, mert ez bizony csapatszállítónak, sőt, mentőnek is készült...Az összes raktér hideg és kurva hangos, Mivel első sorban nem emberek számára készült, mondjuk csak c-17 - el meg 130 - al van tapasztalatom.
egyik sem igényel hatalmas comfortot, nem kell félni ugyanolyan zajos és kurva hideg lesz mint mondjuk a herky ... ha comfortos utat akarsz ott vannak a 319-esekJa értem. Mondjuk én azért ebben még bízom, mert ez bizony csapatszállítónak, sőt, mentőnek is készült...
Inkabb a zajra celoztam - az egészségügyi kornyezet inkabb mindig hideg eleve (=alacsonyabb esély fertőzést atadni-elkapni stb.)egyik sem igényel hatalmas comfortot, nem kell félni ugyanolyan zajos és kurva hideg lesz mint mondjuk a herky ... ha comfortos utat akarsz ott vannak a 319-esek
Nem olyan a zajszigetelése mint egy utasszállítónak, tömeg és költségcsökkentés.Inkabb a zajra celoztam - az egészségügyi kornyezet inkabb mindig hideg eleve (=alacsonyabb esély fertőzést atadni-elkapni stb.)
formosa-ban egy világ dőlt most összemeg 130 - al van tapasztalatom

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..