Pedig nekem szimpatikus ez a gép, csak valahogy elkésett. Az F-35-ösök gyártása felfutóban, az áruk ereszkedőben, ez a konfiguráció pedig - véleményem szerint - valamikor 2004-2006 táján lett volna ütős dizájn. A Super Hornet rendszerbeállásának kezdete után 3-5 évvel, annak teljesítményszintjén, de kisebb RCS értékkel, vélhetőleg jobb avionákával. Persze akkoriban ez nem volt lehetséges.
Érdekes megfigyelni, hogy az USA sem erőlteti a csökkentett RCS értékű 4. generácós upgrade programokat, mint pl a block III-as Super Hornet, vagy a Silent Eagle. Ezek inkább csak a Boeing marketing osztályának kapálózásai.
Akkor mégis mi lehet ez a KF-21? Egy dél-koreai Rafale? Szöul saját EF Typhoon-ja, Super Hornete?
A kritikus komponensek egy része amerikai, ez behatárolja az export lehetőségét, ahová ezt adnák, oda el lehet adni a Super Hornet-et, de már az F-35-öst is.