KF-21 Boramae / KF-X / IF-X (KAI, Dél-Korea)

Block III-mal kellett volna kezdeni :) Máig nem értem, hogy a belső fegyvertérrel tervezés miért nem egyszerűbb amikor radarkeresztmetszetet terveznek. Meg a mostani, félig a sárkányba illeszkedő fegyverek indítása miért egyszerűbb, mint fegyvertérből.
A fegyverteres indítás nem olyan tribiális mint sokan gondolják. A probléma az, hogy amint nyitod az ajtót olyan turbulenciák keletkeznek amik egy besüllyesztett fegyverterű, vagy vegyvertér nélküli gépnél nincsenek.
 
A fegyverteres indítás nem olyan tribiális mint sokan gondolják. A probléma az, hogy amint nyitod az ajtót olyan turbulenciák keletkeznek amik egy besüllyesztett fegyverterű, vagy vegyvertér nélküli gépnél nincsenek.

Ezt értem. De akkor is fura, hogy ezen spóroltak, miközben kb ettől függ, hogy "teljesen" lopakodó-e vagy csak "nagyrészt".
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Többször leírta már több fórumtárs is...a koreaiak így fejlesztik a gépüket...
Három fázisban...a harmadik saját gyártású hajtóművel, belső fegyvertérrel és radarabszorbens felülettel fog rendelkezni. Az első fázis a F-4 Phantom II gépeik lecserélését szolgálja...itt egy cikkgyűjtemény...
 
Mohammad Sugiyanto ezredes, az Indonéz Légierő tesztpilótája sikeresen teljesítette első tesztrepülését a KF-21 Boramae vadászrepülőgép prototípusán...

KF21%209-1118837-1080.webp
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Seoul ADEX 2025 - KF-21 Boramae Demo Flight

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.