Ezért fogalmaztam úgy, hogy ha elfér, és a rajzasztaltól dzámoltak vele, akkor szerintem lehetséges. Úgy gondolom, hogy pl az először szolgálatba álló KF-21Aaz belpiacos, boomos. Akár rendelhető is. Viszont közben van egy KF-21B, ami annyiban tér el, hogy kosaras.Jogos,mea culpa,az F-35-nél valóban így van. Mentségemre had hozzak fel annyit, hogy azért a Lightning II A,B és C alverziója jelentősen különbözik egymástól, és az A eleve a kezdetektől merevcsöves, a B és C pedig hajlékonycsöves töltésre lett tervezve. Hogy érthetően,és lehetőleg helyesen fogalmazzak, eredetileg is arra akartam kilyukadni,hogy pl. F-35 A-t próbálhatsz töltőcsonkkal rendelni, ilyen opció nincs, ahogy F-16-nál sem, de pl. Rafale-ból meg nincs boomos. Szóval adott típusnál nincs sehol opció, hogy merev, vagy hajlékony csöves utántöltés legyen, ha boomos F-35-öt akarsz, akkor csak az A jöhet szóba, ha hajlékonycsöves kell akkor vehetsz B-t, variálási lehetőség nincs. Meglátjuk hogy a koreaiak fejlesztenek-e majd töltőcsonkos verziót a KF-21-ből, de hogy nem egy max egy-két tucat gépes megrendelés miatt fognak ennek nekiállni, abban teljesen biztos vagyok, ahogy senki más sem fog boomos gépet átmókolni csak azért, mert nekünk lesz két hajlékonycsöves utántöltésre képes KC-390-ünk.
Ehhez persze kell, hogy épüljön belőle prototípus, amit be is repülnek. Ha csak makettként fog létezni, amit opcióként kínálnak, viszont a megrendelőnek kell kifizetnie a protót és berepülést, az erősen korlátoznia fogja.