Kigurították a napra kicsit;
Az első teszt repülést 22-re tervezik..
Nem lopakodó szóval egyszerűbb a dolguk.Nem semmi hogy ez is hamarabb lesz mint a szu57-es !
Kicsit komolytalannak, rajzfilmes játékrepülőnek tűnik ez a jó nagy kabintető, de biztos, hogy kiváló kilátást biztosít.Remek felvételek a taxizgató madárkáról;
Azt nézem épp, nem nyílik valami nagyra a fülke. Ebben a méret kategóriában a mechanikus nyitás-zárás nem inkább csak extra fícsör mint mondjuk az autóknál a csomagtartó nyitó?
A bal felső képen lévő gépen annyi fegyver van amihez nekünk két Gripen kell...![]()
2 db képpel bővítve.
Mert a KF-21 vagy 70%-kal nehezebb...A bal felső képen lévő gépen annyi fegyver van amihez nekünk két Gripen kell...
Nem tudom mennyi lesz egy ilyen masina, de ez jobbnak látszik mint a svédek vasa.
Az értem én hogy két hajtóműves a KF-21.Mert a KF-21 vagy 70%-kal nehezebb...
6800 kg vs 11800 kg.
Sikerült az almát a sárgadinnyével összemérni...
Mintha az F-15A-val mérnéd össze, amire még CL pótos mellett is felment 4xAIM-9 és 2x6 Mk-82 vagy 2xMk84 háromszor több belső kreóval.
Ha ma lenne AG feladatra korszerűsített F-15C, akkor ez 4xAIM-120 + CL DT + oldalt amit el tudsz képzelni.
A Gripen E-hez képest is nem tom mennyi előnyt adna...
Milyen “hírek szerint” van egy Emil árban közel az F35-höz? Írt erről valaki?Az értem én hogy két hajtóműves a KF-21.
Nem alma-sárgadinnye, vagy csak annyiból hogy ha gyümölcsöt akarok, megnézem mit kapok a pénzemért.
Jó esetben haditechnikát is amikor veszünk megnézünk mit kapunk, miként aránylik a Gripen c/d vagy e/f ára ehhez a géphez képest?
Mert az E/F egyes hírek szerint F-35 közeli pénzért van, ez meg a (fejlesztő szerint) jelentősen olcsóbb.
És ugyanarra való mint a Gripen, többfeladatú harci repülő.
Milyen “hírek szerint” van egy Emil árban közel az F35-höz? Írt erről valaki?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..