KF51 Panther MBT (Rheinmetall)

Fel kell dolgoznunk hogy 30 év totális pusztulást ami érintett minden területet az oktatástól kezdve a tartalékokon át az utánpótlás nevelésen keresztül a támogató iparágakig mindent, nem 10 év alatt fogjuk újrateremteni és nem is olcsón.
Na de ki okozta? Ki van már 30 éve hatalmon? Nem a szegény emberek! Mindig a fejétől büdösödik a hal! :(
Ha csak mindig kiveszel a dézsából, akkor az hamar ki fog ürülni s lehet szétpakolni a kezeket hogy a dézsába nincs semmi! S jöhet a segíj! Kölcsönből fizetjük a kölcsönöket s annak kamatjait! Ám ki a hócipőm fog abba a dézsába újra belepakolni, ha látja mindenki hogy két kézzel markolásszák ki belőle a húsokat! S nem engednek a dézsaköré senkit!
 
A gyártás egy része Németországban és Magyarországon, a végső összeszerelés pedig az olaszországi La Speziában zajlik majd. A tervek szerint onnan a tankokat a jövőben harmadik országokba exportálják. A Rheinmetall főnöke szerint e téren a római kormányrendelettel megegyező mértékű a potenciál. A vegyesvállalat évente két-négy milliárd eurós árbevételt generálhat – mondta.
Az első gyalogsági harckocsikat a szerződés aláírása után két évvel (2027 LYNX 2.0), a Panther fő harckocsit pedig három évvel (2028) az aláírás után adhatják át az olasz fegyveres erőknek, mint Papperger mondta.


Olaszország mellett Magyarország is a Párducra támaszkodik. Az ország tavaly a Rheinmetallt bízta meg a modell alvázának sorozatgyártásra való fejlesztésével. A 2022-ben bemutatott tanulmány még mindig egy Leopard 2 alvázon alapult.

Az új verzióban a Panther ezentúl a Leopard 2 fő harckocsijából is emancipálódik. Ezt most Magyarországon újratervezték. „A Panther most már saját alvázzal rendelkezik” – mondta Papperger.
 
Az első gyalogsági harckocsikat a szerződés aláírása után két évvel (2027 LYNX 2.0), a Panther fő harckocsit pedig három évvel (2028) az aláírás után adhatják át az olasz fegyveres erőknek, mint Papperger mondta.


Olaszország mellett Magyarország is a Párducra támaszkodik. Az ország tavaly a Rheinmetallt bízta meg a modell alvázának sorozatgyártásra való fejlesztésével. A 2022-ben bemutatott tanulmány még mindig egy Leopard 2 alvázon alapult.

Az új verzióban a Panther ezentúl a Leopard 2 fő harckocsijából is emancipálódik. Ezt most Magyarországon újratervezték. „A Panther most már saját alvázzal rendelkezik” – mondta Papperger.
Remeljuk igy is van es nem szokasos papi ures szavai amit mar megszoktunk miota csak ala irtuk a lynxet.
 
Az első gyalogsági harckocsikat a szerződés aláírása után két évvel (2027 LYNX 2.0), a Panther fő harckocsit pedig három évvel (2028) az aláírás után adhatják át az olasz fegyveres erőknek, mint Papperger mondta.


Olaszország mellett Magyarország is a Párducra támaszkodik. Az ország tavaly a Rheinmetallt bízta meg a modell alvázának sorozatgyártásra való fejlesztésével. A 2022-ben bemutatott tanulmány még mindig egy Leopard 2 alvázon alapult.

Az új verzióban a Panther ezentúl a Leopard 2 fő harckocsijából is emancipálódik. Ezt most Magyarországon újratervezték. „A Panther most már saját alvázzal rendelkezik” – mondta Papperger.
Hiszen Büffel alváz. :D
 
Ha van eszük nulláról terveznek újat.
az k. sok idő meg pénz...

Műszakilag tök jó lehet amúgy egy módosított LEO2 alváz: nincs nagyon értelme másikat csinálni. Bevált, elbírja amit kell - pláne hogy Panther elvileg könnyebb is lesz mint Leo2A7/A8
Nem az alváztól lesz új generációs egy tank. Lánctalaps alvázak terén ezért nem sok minden változott az utóbbi 50 évben...
 
az k. sok idő meg pénz...

Műszakilag tök jó lehet amúgy egy módosított LEO2 alváz: nincs nagyon értelme másikat csinálni. Bevált, elbírja amit kell - pláne hogy Panther elvileg könnyebb is lesz mint Leo2A7/A8
Nem az alváztól lesz új generációs egy tank. Lánctalaps alvázak terén ezért nem sok minden változott az utóbbi 50 évben...
Nincs értelme egy 40 éves alvázzal bohóckodni. Sok idő meg pénz!? És??? Szetinted Papit érdekli amíg megveszik (márpedig megveszik) a portékáját?
 
  • Hűha
Reactions: Aladeen
Nincs értelme egy 40 éves alvázzal bohóckodni.
De minek, ha a "régi" (Leo2) némi módosítással ugyanúgy "elviszi a rápakolt páncélt meg a tornyot" ahová kell?!? Nem kell feltalálni a spanyol viaszt ebben!
Az aktuálisan elérhető alkatrészekből legyen megépíthető, tudja azt amit az új torony meg a rendszerek megkövetelnek, meg a KMW ne pereljen. "Csak" ennyiben kell más legyen mint a Leo2...
Sok idő meg pénz!? És??? Szetinted Papit érdekli amíg megveszik (márpedig megveszik) a portékáját?
A költségoldal neki sem mindegy! :p
Több a profit ha olcsóbban kihozza!
 
De minek, ha a "régi" (Leo2) némi módosítással ugyanúgy "elviszi a rápakolt páncélt meg a tornyot" ahová kell?!? Nem kell feltalálni a spanyol viaszt ebben!

A költségoldal neki sem mindegy! :p
Mert a 40 éves alváz sok kompromisszumot követel meg.

Úgy néz ki, az eddig RM ténykedesből, hogy a költség oldaltól nem rázza őket a hideg.