M
molnibalage
Guest
Látom nem jutott el az agyadig.4,5 tonna fegyverterheléssel 750km harci hatósugarat adnak meg a jelenlegi C10re.Max fegyverterhelése 6 tonna.NG 7 tonnát tudna hordozni,növelt belső üzemanyagkapacitás mellet,F414 hajtóművel.
Ez nem egy Mirage III C,eleve a Mirage V volt a fejlesztési alap.Pont a terhelhetősége az,amivel megeszi a Gripen C-t,a jóval korszerűbb harcelektronikán kivűl.És pont légi harcban használható ki ez a terhelhetőség kevésbé,a régi konstrukció miatt (namost ezzel lehet játszani,de az plusz pénz-acw szárnyak plusz függesztőket jelentenek.Illetve a törzs alatti tartókra rendszeresiteni olyan bvr rakétát,ami elfér-ami szintén plusz pénz.)
Mirage V bombákkal
Kfir C2 harci bevetésre indul a 80as években
Ez a gyengébb Atlas Cheetah tipustestvér 90es évekbeli proto szinten elakadt korszerűsitéséből van (apatheid bukásával törölték a programot)
Kfir eredetileg nem vadászgép,még lokátora sem volt,vadászbombázónak készült,méretéhez képest igencsak jelentős bombateher hurcolására.Nem egy MiG21 szintű könnyűvadász
Venezuelának meg Szuhoj gépei vannak.perunak MiG29esei és Mirage 2000ei.Ez már nem a 60-70es évek.(amcsik most integrálják a helieikre a Spike NLOSt,kolumbiai Arpiák meg már rég élesben bevetették...)
Mindezzel eggyüt nekünk ugyanannyi árért a meglévő Gripenjeink mellé használt,de korszerűsitett Gripen C-k vétele a leginkább kézenfekvő-kivéve,ha az ár/érték arány mást nem mond
JELEN PILLANATBAN a kolumbiai Kfirek nagyobb harcértéket képviselnek,mint a mi Gripenjeink.Főldi célpontok ellen főleg-mivel nekik van SDB jellegű Spice bombacsalád is rendszeresitve (sőt,élesben bevetették is már a FARC ellen)
A gép maximális fegyverterhelésének köze nincs a praktiusokhoz.
Csak úgy kb. ötvenszer magyaráztam el eddig.