Az igény miatt tisztán az efféle megoldás akkora pazarlás lenne, mint a külön emelőhajtóműves VTOL repülőgép.
Ha egy hajtómű csak villamos áramot termel (és a fúvőcső alapján az átmenő levegőmennyiség azonos a két oldalsó hajtóműével, vagyis ugyanaz a típus), akkor a repülés nagyrészében felesleges, mikor nincs nagy fogyasztás. Merthogy amit egy ekkora GTS teljes levett generátor teljesítményét megeszi, az max egy sok száz kiloWattos irányított energiájú fegyver. De ahhoz meg az energiát instant kell biztosítani, iszonyat lökésesen, így valamiféle energiacellás megoldában gondolkoznak, ami kisül, majd a generátor azt tölti újra. Az meg ciklikus.
Amúgy én is energiatermelésre tippelek, de hibrid megoldáként, vagyis alaphelyzetben menethajtómű, meg master áramtermelő (az újabb AESA radarok még többet fogyasztanak), viszont középvonalas elhelyezése miatt teljesítménylevétel/lengés nem okoz stabilitási problémát (csak tolóerő vesztést). Szóval a nagyfogyasztók generátorai ezen vannak, és fő rendeltetésében jet hajtómű, de egy tengelykapcsolóval átvált a fő generátorokra, amennyiben a villamos igény megnő (kb. mint az F-35B emelő Fan esetében).
És esetleg még meg is van boldondítva némi eltérő kétáramúsági fokkal.
Persze szerintem, a franc tudja, egy pár pixeles videóbol okoskodunk...