Kirov osztály (Project 1144 Orlan)

Az Orlan Pr.1144 -től a Pr.11.44.4 - ig. Nahimov
nahimov.jpg


alternathistory.com/novaya-pesnya-o-glavnom-alternativa-2-tarkr-11442?page=1
 
Új információs-irányítási rendszert kap az Admiral Nachimov, amely jelentosen megkonnyíti a személyzet és a kapitány munkáját-dontéseit. Ezenkívul videos kapcsolatot is létre tud hozni a hajó és a kozponti parancsnokság kozott.
RN
 
Friss képek a Nachimov Admirális modernizációjáról.
Jelenleg 500 ember dolgozik a hajón, A hajótest konstrukciójának javítása , modernizálása folyik.
zV_0sA9EVCw.jpg

sp1lGJ9x5KE.jpg

JkkvlpTOslQ.jpg
 
Szept.1-én V.Putyin meglátogatta Vlagyivosztokban a Zvezda szuper hajógyárat, amirol annyitkell tudni, hogy ez egy épuloben lévo gigantikus hajógyár mely képes lesz 350 000 t vízkiszorítású szupertankerek építésére is. Beruházók a Gazprom, Rosznyefty, Szovkomflot és a Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. (DSME) . Ezáltal az orosz távol-keleten is lehet nagyobb vízkiszorításu hadihajókat is építeni vagy javítani. A régi Zvezda maximum 19500t hajókat volt képes javítani és modernizálni.
Itt jon a képbe az Admiral Lazarev. Egyes hírek szerint még nem szuletett dontés a hajó modernizálásáról -de a hajó szétvágásáról sem, ami optimizmussal tolti megl az orosz tengerészeket.
Elemzés a témában:
http://svpressa.ru/war21/article/155672/

Admiral Lazarev a Zvezda hajógyárnál(Balsoj Kameny)
l-155672.jpg
 
1. Tartalék
2. A kikötőben, meg más kisebb, szűkebb helyen nem a nukleáris erőművet használja

Minek a tartalék? Helyigényes, drágítja, tovább bonyolítja a rendszert, azt is kell karbantartani stb. Miért nem használja ezeken a helyeken a nuki meghajtást? Azzal is lehet lassan menni.
 
A vegyes hajtás a maximális sebesség elérése érdekében kell. Az atom reaktorok teljesítménye kevés a maximális sebességhez eléréséhez. Olyan ez mint az alaperőmű (atommeghajtás) és a csúcs erőmű (a hagyományos meghajtás).