Biztos, hogy ma annak is örülnünk kell már, ha nem csökkentik?
Nem. és igazi haszna annak lenne ha sok kilométerrel szélesebb lenne az ártér, és mögötte lennének nagy tároló funkciójú vizes területek ahova az áradásnál irányítottan vizet lehet engedni. Ez sokaknak tetszik, kivéve ha az ő telküket is kisajátítjuk hozzá.
Van is erre egy gyönyörű új betűszó, nyilván angol, mert az kell:
NIMBY
NIMBY, also spelled Nimby, in full Not in My Backyard or Not in My Backyard Phenomenon, a colloquialism signifying one’s opposition to the locating of something considered undesirable in one’s neighborhood. The phrase “not in my backyard,” shortened to “NIMBY,” seems to have appeared first in...
www.britannica.com
Minden termelő örülne ha a szomszéd földjén jó sok vizet tárolnának neki, csak az övét ne bántsák. Nagyon jó lenne, ha a szomszéd falu helyén lenne egy klassz ártér, de a mienkbe ne legyen.
Ne a budai körvasút épüljön, hanem a V0, szarok arra a pár tucat kecskeméti parasztra aki elveszti miatta a házát meg azokra az ezrekre akiknek ellehetetlenül az élete, akik mellett helyettük robog a tehervonat a ház ablaka alatt. (igen, V0 is ezreket, de inkább tízezreket érintene kellemetlenül, mára a nyomvonal nagy része tisztázott, jobbára a meglévő vasút vonalakon haladna Komárom-Székesfehérvár-Dunujvárostól északra-Kecskemét-Cegléd útvonalon, kétvágányúsitva a vonalat. Az érintett városok lakóinak nagyon szar lenne, egyedül Székesfehérvárnál gondolkodnak elkerülőben, irányonként napi 100 teher vonat közlekedne le)
Épüljenek új utak/hidak de bányát ne nyisson senki, mert csak az öreg Orbán vagyonát hizlalja! Cementhez se bányásszunk, jáj de drága a cement.
Sajnos ez így nem fog működni.
Igen, környezetvédelem kell, én nem tudom mi a megoldás. Ami most megy, az szar.
De a vizeket meg kell fogni, abban igazad van,