Akkor az embernek és tevékenységének sem szabadna szerepelnie csak elrettentésnek.de, jó lenne, mert a kutya-cica mint elemi környezetzennyezés nem való ebbe a topikba csak elrettentésnek.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Akkor az embernek és tevékenységének sem szabadna szerepelnie csak elrettentésnek.de, jó lenne, mert a kutya-cica mint elemi környezetzennyezés nem való ebbe a topikba csak elrettentésnek.
Teljesen igaz, az olcsó energia miatt szállítják az eldobható szemetet körbe a világon, a tartós/visszaváltható dolgok helyett. Amiatt kell lebetonozni minden négyzetcentimétert. Azzal szivattyúzzák ki az utolsó csepp talajvizet az afgánok a földjükből. Azzal szivattyúzták/térítették el az Aral tavat, stb."Mondok egy másik példát. Sok szó esett egy időben a fúziós energiatermelés lehetőségéről. ... Katasztrófához vezetne, mert olyan olcsóvá válna az energia, hogy mindenki termelni és vásárolni akarna, mint az őrült, és pillanatok alatt tönkretennénk a maradék bioszférát."
Tanuljuk meg szépen: az olcsó energia katasztrófához vezetne!
Ez mind igaz. De az olcsó energia miatt áll rendelkezésünkre az az életminőség, ami.Teljesen igaz, az olcsó energia miatt szállítják az eldobható szemetet körbe a világon, a tartós/visszaváltható dolgok helyett. Amiatt kell lebetonozni minden négyzetcentimétert. Azzal szivattyúzzák ki az utolsó csepp talajvizet az afgánok a földjükből. Azzal szivattyúzták/térítették el az Aral tavat, stb.
@SirHiggins na ezért nincs semmi keresnivalója a macskáknak nyílt területen és - egyebek mellett - ezért kell kilőni a kóbor egyedeket.
Házi macska végezhetett egy fokozottan védett kaszpi haragossiklóval a Sas-hegyen | Sokszínű vidék
Fokozottan védett országos ritkaságunk, a kaszpi haragossikló egy újabb példányával lett szegényebb a Sas-hegy. A Budai Sas-hegy Természetvédelmi Terület hivatalos Facebook-oldalán közzétett posztsokszinuvidek.24.hu
Különösen ha az etetés miatt tízszer-százszor annyi él egységnyi területen mint egy valódi vadonban vadmacska. Úgy, hogy mindig mindegyik jó kondiban van, egy részük sterilizálva hogy ne kelljen energiát pazarolnia a szaporodásra, bujkálnia alig kell a vadállatok elöl., csak szórakozásból kell vadászgatnia/gyilkolásznia.Evolúció is a bitch...
A macskafélék a legtökéletesebb ragadozók.
Stimmt. De legalább cukker.Különösen ha az etetés miatt tízszer-százszor annyi él egységnyi területen mint egy valódi vadonban vadmacska. Úgy, hogy mindig mindegyik jó kondiban van, egy részük sterilizálva hogy ne kelljen energiát pazarolnia a szaporodásra, bujkálnia alig kell a vadállatok elöl., csak szórakozásból kell vadászgatnia/gyilkolásznia.
Most jövök rá, akkor a Higgins féle koordinátarendszerben a olyanok a macskák mint egy-egy úri vadász.
Evolúció is a bitch... A macskafélék a legtökéletesebb ragadozók.
Ez igaz, ivartalanítani kell a macskát, anélkül a gazdira kivetnék macska-adót, csippeltetném őket, amelyikben nicnsen annak by-by.Stimmt. De legalább cukker.
De viccen kívül: az ivartalanítást ne rossz példának hozzuk már föl.
Egyébként töketlenül is ugyan akkora fasz, mint tökkel. Lényegtelen.
Azért nyilván Te is tudod, hogy minden területnek megvan az az ökoszisztémája, ami miatt minimum az adott környezetben érték -sőt, minden természeti dolog valamilyen formában globális érték is. Ennyi erővel sehol semmit nem lehetne építeni, még lakóházat, utat, repteret, gyárat, kórházat stb. sem, mert az is ökoszisztémáktól veszi el az életteret. Hol a határ, ki húzza meg azt?Nagyon "vicces" vagy... Egyébként meg törpegém.
De igazad van: szerintem minden mocsarat, lápot töltsünk fel és építsünk rá akkugyárat, hisz a posvány úgysem termel adót, meg hát szárítsuk ki még jobban Magyarországot. Nem volt elég anno a vízrendezés és most a szárazodó éghajlat...
50 évvel ezelőtt, és én húzom meg.Hol a határ, ki húzza meg azt?
Ha még pár akkugyárat építenek, és tovább pusztítják a vizes élőhelyeket, pl. azért lecsapolva egy 10 év munkájával rehabilkitált területet, hogy a Velencei tó turizmusa pöröghessen, akkor idővel nem csak gondolat lesz az ökoterrorizmus.És ha azt mondja valaki, hogy túlzás amit mondok, akkor olvasson utánna az ökoterrorizmusnak -mint egy szép és jó gondolat szélsőséges és erőszakos szélsőségére.
Milyen alapon, miért pont 50 éve?50 évvel ezelőtt, és én húzom meg.
Pontosan így van. Éppen ezért feleslegesen elpusztítani nem kéne.Azért nyilván Te is tudod, hogy minden területnek megvan az az ökoszisztémája, ami miatt minimum az adott környezetben érték -sőt, minden természeti dolog valamilyen formában globális érték is.
Az ország jelenlegi lakossága 10 millió alatt van, az utak, vasutak nyomvonalán már meglehetősen sok ideje létezik út, vasút, inkább csak bővítjük a meglévő, és közel 100 éve kiépült infrát. Már ahol, mert a vasutat inkább visszabontjuk, mert kényelmetlen a raktározás, inkább JIT szállítunk, ahol nem a 100 000 nm-es ipartelepen raktározunk, hanem 32 logisztikai központban 32-szer 100 ezer nm-eren. A lakóházak, repterek, gyárak is megvannak, a gyárakból konkrétan még kevesebb is van, mint amikor utoljára 10 millió alatt voltunk. Kórházakat is inkább összevonunk, és nem újakat építünk.Ennyi erővel sehol semmit nem lehetne építeni, még lakóházat, utat, repteret, gyárat, kórházat stb. sem, mert az is ökoszisztémáktól veszi el az életteret.
Ezeknek a beruházásoknak újabb megmérgezett ökoszisztémák köszönhetők, ami viszont minden csak nem jó.vagy nem élvezhetnék azokat a vélt vagy valós lehetőségeket, amik ezeknek a beruházásoknak köszönhető.
Mára a környezet és természetvédelem az 50 évvel ezelőtti nem környezet és természetvédelem töredékére esett vissza, pusztán csak azzal, hogy jelszóként hírdetjük, hogy ez a hűtő zöld, bezzeg a szaratov/lehel/5 éves samsung/stb az nem, szóval cseréld 2 évente mégzöldebre, a régit kidobva, mert igaz ugyan, hogy az energia és nyersanyag ami a legyártásához kell, több mint amennyit az első szaratov hűtőhöz képest megspórolna 50 év alatt, de ez zöld, úgyhogy inkább dobd ki a régit, mert az nem zöld.Mára sajnos a zöld gondolat, a környezet és természetvédelem olyanná kezd válni, mint a szociális gondoskodás.
Szerintem egyik sincs nyomva. De tudsz mutatni akkora barnamezős területet, ahol ezek az ipari beruházások megvalósíthatóak?Két terület van, ahol viszont a kormány a zöld mezőt nyomja: lakóház és ipartelep. Ugye nem gondoljuk, hogy ez így jó?
Én nem is támogatom, de mint mondani szoktam, ennek is megvan az ára. Lehet, de akkor nem nyugati életszínvonallal kell hasonlítgatni a hazait.Pontosan így van. Éppen ezért feleslegesen elpusztítani nem kéne.
Én úgy tudom, hogy csak nagyon ritkán történik meg a vasút visszabontása, mert a területet rekultiválni kellene.a vasutat inkább visszabontjuk
Csepel művek?Szerintem egyik sincs nyomva. De tudsz mutatni akkora barnamezős területet, ahol ezek az ipari beruházások megvalósíthatóak?
A dél-olasszal, portugállal, göröggel, amiket már most is meghaladunk, vagy a némettel, ahol viszont nagyon komolyan veszik ezeket a dolgokat, illetve vették az elmúlt évekig, amíg pont a zöldek miatt gyorsan elkezdtünk szenet bányászni. Ott is ahol nem kellene, ha nem zöldmarhulnánk a környezetvédelem jegyében.Én nem is támogatom, de mint mondani szoktam, ennek is megvan az ára. Lehet, de akkor nem nyugati életszínvonallal kell hasonlítgatni a hazait.
Igazad van, nem visszabontjuk, hagyjuk elrohadni, és gyorsan megvétózzuk 3 ecetfa miatt a felújításukat, ami ugyan több ezer autót és kamiont venne le az utakról, akár naponta is, de az a 3 ecetfa nagyon értékes, ellentétben a teljesen endemikus, mocsári életközösségekkel amik helyére akugyárat építünk, mert az fontos dolog, és nem is lehet barnamezősen, csak és kizárólag a mocsár helyére.Én úgy tudom, hogy csak nagyon ritkán történik meg a vasút visszabontása, mert a területet rekultiválni kellene.
Nekem általában az a problémám, hogy rendszerszinten veszik itthon semmibe a természetvédelmet. (A bánáti bazsarózsák esete a NATO-radarral egy üdítő kivétel volt.) El nem tudod képzelni, hogy mennyi védett növényt telepítenek át a Budapest-Kelebia vasútvonal építése miatt. A zöme orchidea. Jó, ha a végén 10-20%-uk túléli. De ez senkit sem érdekelt...Azért nyilván Te is tudod, hogy minden területnek megvan az az ökoszisztémája, ami miatt minimum az adott környezetben érték -sőt, minden természeti dolog valamilyen formában globális érték is. Ennyi erővel sehol semmit nem lehetne építeni, még lakóházat, utat, repteret, gyárat, kórházat stb. sem, mert az is ökoszisztémáktól veszi el az életteret. Hol a határ, ki húzza meg azt?
Csak éppen az az álságos, hogy akik erre hivatkozva szelektíven akadályoznak és elleneznek beruházásokat, azok legtöbbször mindazt a vívmányt is éltetik, amik nélkül ezek az idealIZMUSOK nem is léteznének, vagy nem élvezhetnék azokat a vélt vagy valós lehetőségeket, amik ezeknek a beruházásoknak köszönhető.
És olyan apró összefüggésekre se sikerül senkinek rávilágítani, hogy az elektromos közlekedés zöld -az elektromos közlekedés infrastruktúrája, alapfeltétele meg zöld-ellenes? Akkor nem lehet, hogy ott kéne verni a tamtamot, ahol kitalálták, hogy párhuzamosan legyen két infrastruktúra, meg legyen kötelező -minden kiforratlansága ellenére?
Vagy mitől zöld, ha a szennyezés forrását eltoljuk 50-100 km-re a jelenlegi helyétől? (Nem a városban szennyez a közlekedés hanem vidéken)
Mitől lesz a világ élhetőbb, ha a szennyezés csak egy apró forrását csökkentjük világszinten, hisz az európai közlekedés az egész károsanyagkibocsájtás igen apró szelete -ami nem nulla lesz ezután sem?
Mára sajnos a zöld gondolat, a környezet és természetvédelem olyanná kezd válni, mint a szociális gondoskodás. Jó és támogatható kezdetekből és célokból lett egy terror és érdek ideológia és jelen esetben érdekérvényesítő eszköz. És ha azt mondja valaki, hogy túlzás amit mondok, akkor olvasson utánna az ökoterrorizmusnak -mint egy szép és jó gondolat szélsőséges és erőszakos szélsőségére.
Előbb meg kéne állítani a folyamatos talaj/víz szennyezést mondjuk.Illatos úti volt BVM?
Nem is gondoltam, hogy ennyire durca a globális felmelegedés.orchidea
A kosbor nemzetség (Orchis) nem az orchideafélék családjába (Orchidaceae) tartozik?Nem is gondoltam, hogy ennyire durca a globális felmelegedés.
Jó lesz az kosbornak is