Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Per méter....? Még km-re is soknak tűnik. Vagy ez a szerelvény hosszára vonatkozik annak tömege nélkül?Ha jól emlékszem nálunk a felsővezeték használat 350ft/m, mondjuk abban benne van az áram ára is.
Per méter....? Még km-re is soknak tűnik. Vagy ez a szerelvény hosszára vonatkozik annak tömege nélkül?
Mindig is érdekelt, hogy hogyan fizetnek a vasutak a villamos áramért. Mert ez alapján nagyon vicces, hogy egy 3 vagy 300 vagont húzó szerelvény is ugyanannyit fizetne úgy, hogy teljesen más áram mennyiséget vételeznek a hálózatról...
Basszus, huszonéve így indultak az InterCity vonatok... max. visszahozhatja...akár az étkezőkocsikat is elhozhatja a belföldi InterCitykre a vasúti liberalizáció
Basszus, huszonéve így indultak az InterCity vonatok... max. visszahozhatja...
A 0 bevétel a bérbeadási rendszerből kifolyólag nem lehet igaz, vállalkozók bérelték-üzemeltették. Ha nem a MÁV bevételeit szaporította, akkor házon belül volt/van a hiba.0 bevételt generáltak, arra voltak jók, hogy helyjegy nélkül, egy pohár ásványvíz mellett utazhassanak a szarházibbak.
A 0 bevétel a bérbeadási rendszerből kifolyólag nem lehet igaz, vállalkozók bérelték-üzemeltették. Ha nem a MÁV bevételeit szaporította, akkor házon belül volt/van a hiba.
Ja, és egy évig dolgoztam rajta még egyetemista koromban, a tökömet is elhagyva nagyon sokszor, nem egy ásványvizet fogyasztókból álló közönség volt...
És az osztrákokat is, csak viszonzásképpen, már ha igazak a videóban elhangzottak
Bal - Jobb oldali közlekedéshez kapcsolódó érdekesség, hogy az európai autókhoz képes a japán autókon ezért van a mai napig a bal oldalon az üzemanyag töltőnyílás.
Régebben a benzinkutak egyszerűen az utak mellett voltak telepítve, sztrádák sem voltak jellemzőek, így sok helyen egyszerűen csak az út szélére / mellé lehetett beállni tankolni. Ezért fontos volt, hogy a töltőállomáshoz közelebbi oldalon legyen töltőnyílás, így annak helyét is a bal/jobb oldali közlekedésnek megfelelően az út széléhez eső oldalon alakították ki. Bár mára már nincsen ennek különösebb jelentősége, Japánban a mai napig a bal oldalon közlekednek, és a szokás miatt megmaradt az eredeti helyén.
Audis mérnök azt mondta, nehogy elüssék a sofőrt tankolás közben
Amúgy Európán kívül még rengeteg benzinkút van szimplán az út szélén, mivel nem olyan szigorúak az előírások.
Lemaradt.Nemcsak Európán kívül. Menj el Olaszországba, egy "buszmegállóban" tankolhatsz...