A láthatáron nincs az, hogy azonos feltételek esetén a villanyautó a tömegek számára elérhető legyen. Újra luxus lesz az autózás úgy, hogy nem fejlsztik a tömegközlekedést?
Úgyis mindig vissza akarod adni a várost a gyalogosoknak.
Egyébként olcsóbbak lesznek a villanyautók.
Nálunk a cégnél épp a minap vázolta a főnök, hogy évente mennyivel kell majd csökkentsük az akkualkatrész árakat, mert így kéri a megrendelő.
Tudod, minden termék az elején drága, aztán egyre olcsóbb (vagy ugyanannyiba kerül, de egyre többet tud).
És ne gyere azzal, hogy már mióta van elektromotor, meg akkumulátor, mert elektromos autó meg nagy tömegbe csak most kezd megjelenni.
Mert a politika kirúgta alóla a sámlit, mondván, hogy szennyező. Apró hiba, hogy a jelenlegi német áramtermelés és grid mellett a villanyautó a szennyezőbb, de ez persze senkit nem érdekel valahogy...
Ezt én is nagy problémának tartom, remélem meggondolják magukat az atommal kapcsolatban.
Másrészt viszont megjegyzem, hogy még így szennyező hálózattal is jobb az elektromos autó, mert nem a városban szennyez.
Persze a globális felmelegedésnek az mindegy, hol pöfögik ki a CO2-t, de nekem a városban nem mindegy, hogy mennyi füstöt szívok.
Csak az okostelefonok egy átlagember számára valóban feleslegesség tették az esetek nagy részében a digitális fényképezőgépet is. Ameddig nincs optikai zoom igény, addig simán jók. A bibi az, hogy a villanyautó közelében nincs annak még önállóan hardveresen sem, hogy értelmezhető áron egyetlen autó legyen egy családban.
Hadd döntse el mindenki, hogy mit szeret.
Neked sima autó sem kell, nemhogy elektromos.
Nekem meg simán jó lenne egy elektromos, gondolom sokan mások is így vannak ezzel. Amint megjelennek a használtpiacon jó árban, én azt veszek, még akkor is, ha az évi 1 nyaralás 1-2 órával hosszabb út lesz.