Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez a komment akkor implicite annak beismerése, hogy a NER-ben is simán ellopják ezt a penzt?Mégis nagyon megnyugtató, hogy a befizetett pénzem bevétellé válik az önkormányzat számára, ami újra felhasználható, szemben a korábban elvesztett időmmel, ami teljesen elveszett a társadalom szemszögéből.
Ez a gyerek mit szív?
elég sarkos vélemény...
Az autóipar problémái főleg a dízel elleni hadjárattal és az elektromobilitás kikényszerítésével függenek össze.
2019 júniusában az autógyárak termelése majdnem egynegyedével, vagyis 24,4 %-al csökkent az előző évihez képest. Az év első hat hónapjában eddig 12,5%-al csökkent a termelés, miután 2018-ban is 9,45-os csökkenés mutatkozott.
A vásárlók elbizonytalanodtak, illetve a recessziótól rettegnek, így a Németországban eladott autók száma tovább csökken, júniusban májushoz viszonyítva 4,7 %-al.
Ennek megfelelöen beindultak az elbocsátások. A Ford még ebben az évben 12 ezer dolgozó elküldését tervezi, és félő, hogy az európai autógyártást teljesen le fogja állítani. A Volkswagen már 2016-ban megegyezett az üzemi bizottsággal és a nagy hatalommal bíró vasasszakszervezettel, az IG Metallal, hogy 2020-ig 30 ezer dolgozótól fognak megválni.
Érdekes, hogy a cég mire kívánja a béreken megtakarított pénzt fordítani: a továbbra is eladhatatlan elektromos autók fejlesztésére és termelésére – a kormány direkt nyomására. Erre a nyomásra a Volkswagen különösen érzékeny, miután a cég egyharmada állami tulajdonban van, és így az állam közvetlenül is beleszól az üzleti politikába.
Az Audinál az üzemi bizottság jelenleg még tárgyal a vezetőséggel az ott foglalkoztatottak 15%-ának elbocsátásáról, miután az operatív nyereség 2018-ban 25%-al csökkent. A BMW-nél „csak” a munkaerőfelvétel szünetel, mivel a cég előrelátóan gondoskodott a jövőről.
Már régóta nem Münchenben és Dingolfingban áll a legnagyobb BMW-autógyár, hanem az amerikai Dél-Karolina államban.
Miután az autóipar kevesebb acélt rendel, ezért a nagy acéltermelők is elbocsátásokra kényszerülnek. A Thyssenkrupp 6 ezer dolgozójától válik meg, az Arcelor-Mittal dolgozóit Brémában és Eisenhüttenstadtban rövidített munkaidőben foglalkoztatják. Egyedül Bajorországban 55 ezer munkahely szűnt meg a beszállítóknál az autóipar válságának következtében.
De számoljunk egyszer utána, mindezt miért. A levegő 0,038 %-ban áll széndioxidból. Ebből a természet 96 %-ot, az ember 4 %-ot termel, ez az atmoszféra 0,00152 %-ának felel meg. Németország a világ széndioxid-kibocsájtásának 3,1 %-ért felelős, vagyis az atmoszféra széndioxid-tartalmának 0,00004712 %-ára van befolyása.
Ezért, úgy látszik, valóban érdemes Európa legerősebb ipari államát, 82 millió ember életét tönkretenni.
2019 júniusában az autógyárak termelése majdnem egynegyedével, vagyis 24,4 %-al csökkent az előző évihez képest. Az év első hat hónapjában eddig 12,5%-al csökkent a termelés, miután 2018-ban is 9,45-os csökkenés mutatkozott.
A vásárlók elbizonytalanodtak, illetve a recessziótól rettegnek, így a Németországban eladott autók száma tovább csökken, júniusban májushoz viszonyítva 4,7 %-al.
Ennek megfelelöen beindultak az elbocsátások. A Ford még ebben az évben 12 ezer dolgozó elküldését tervezi, és félő, hogy az európai autógyártást teljesen le fogja állítani. A Volkswagen már 2016-ban megegyezett az üzemi bizottsággal és a nagy hatalommal bíró vasasszakszervezettel, az IG Metallal, hogy 2020-ig 30 ezer dolgozótól fognak megválni.
A cikk első fele tényleg korrekt, egy nem kiforrott technológiárt és zsebek töméséért építenek le egy jól működő ipart.elég sarkos vélemény...
Az autóipar problémái főleg a dízel elleni hadjárattal és az elektromobilitás kikényszerítésével függenek össze.
2019 júniusában az autógyárak termelése majdnem egynegyedével, vagyis 24,4 %-al csökkent az előző évihez képest. Az év első hat hónapjában eddig 12,5%-al csökkent a termelés, miután 2018-ban is 9,45-os csökkenés mutatkozott.
A vásárlók elbizonytalanodtak, illetve a recessziótól rettegnek, így a Németországban eladott autók száma tovább csökken, júniusban májushoz viszonyítva 4,7 %-al.
Ennek megfelelöen beindultak az elbocsátások. A Ford még ebben az évben 12 ezer dolgozó elküldését tervezi, és félő, hogy az európai autógyártást teljesen le fogja állítani. A Volkswagen már 2016-ban megegyezett az üzemi bizottsággal és a nagy hatalommal bíró vasasszakszervezettel, az IG Metallal, hogy 2020-ig 30 ezer dolgozótól fognak megválni.
Érdekes, hogy a cég mire kívánja a béreken megtakarított pénzt fordítani: a továbbra is eladhatatlan elektromos autók fejlesztésére és termelésére – a kormány direkt nyomására. Erre a nyomásra a Volkswagen különösen érzékeny, miután a cég egyharmada állami tulajdonban van, és így az állam közvetlenül is beleszól az üzleti politikába.
Az Audinál az üzemi bizottság jelenleg még tárgyal a vezetőséggel az ott foglalkoztatottak 15%-ának elbocsátásáról, miután az operatív nyereség 2018-ban 25%-al csökkent. A BMW-nél „csak” a munkaerőfelvétel szünetel, mivel a cég előrelátóan gondoskodott a jövőről.
Már régóta nem Münchenben és Dingolfingban áll a legnagyobb BMW-autógyár, hanem az amerikai Dél-Karolina államban.
Miután az autóipar kevesebb acélt rendel, ezért a nagy acéltermelők is elbocsátásokra kényszerülnek. A Thyssenkrupp 6 ezer dolgozójától válik meg, az Arcelor-Mittal dolgozóit Brémában és Eisenhüttenstadtban rövidített munkaidőben foglalkoztatják. Egyedül Bajorországban 55 ezer munkahely szűnt meg a beszállítóknál az autóipar válságának következtében.
De számoljunk egyszer utána, mindezt miért. A levegő 0,038 %-ban áll széndioxidból. Ebből a természet 96 %-ot, az ember 4 %-ot termel, ez az atmoszféra 0,00152 %-ának felel meg. Németország a világ széndioxid-kibocsájtásának 3,1 %-ért felelős, vagyis az atmoszféra széndioxid-tartalmának 0,00004712 %-ára van befolyása.
Ezért, úgy látszik, valóban érdemes Európa legerősebb ipari államát, 82 millió ember életét tönkretenni.
elég sarkos vélemény...
Az autóipar problémái főleg a dízel elleni hadjárattal és az elektromobilitás kikényszerítésével függenek össze.
2019 júniusában az autógyárak termelése majdnem egynegyedével, vagyis 24,4 %-al csökkent az előző évihez képest. Az év első hat hónapjában eddig 12,5%-al csökkent a termelés, miután 2018-ban is 9,45-os csökkenés mutatkozott.
A vásárlók elbizonytalanodtak, illetve a recessziótól rettegnek, így a Németországban eladott autók száma tovább csökken, júniusban májushoz viszonyítva 4,7 %-al.
Ennek megfelelöen beindultak az elbocsátások. A Ford még ebben az évben 12 ezer dolgozó elküldését tervezi, és félő, hogy az európai autógyártást teljesen le fogja állítani. A Volkswagen már 2016-ban megegyezett az üzemi bizottsággal és a nagy hatalommal bíró vasasszakszervezettel, az IG Metallal, hogy 2020-ig 30 ezer dolgozótól fognak megválni.
Érdekes, hogy a cég mire kívánja a béreken megtakarított pénzt fordítani: a továbbra is eladhatatlan elektromos autók fejlesztésére és termelésére – a kormány direkt nyomására. Erre a nyomásra a Volkswagen különösen érzékeny, miután a cég egyharmada állami tulajdonban van, és így az állam közvetlenül is beleszól az üzleti politikába.
Az Audinál az üzemi bizottság jelenleg még tárgyal a vezetőséggel az ott foglalkoztatottak 15%-ának elbocsátásáról, miután az operatív nyereség 2018-ban 25%-al csökkent. A BMW-nél „csak” a munkaerőfelvétel szünetel, mivel a cég előrelátóan gondoskodott a jövőről.
Már régóta nem Münchenben és Dingolfingban áll a legnagyobb BMW-autógyár, hanem az amerikai Dél-Karolina államban.
Miután az autóipar kevesebb acélt rendel, ezért a nagy acéltermelők is elbocsátásokra kényszerülnek. A Thyssenkrupp 6 ezer dolgozójától válik meg, az Arcelor-Mittal dolgozóit Brémában és Eisenhüttenstadtban rövidített munkaidőben foglalkoztatják. Egyedül Bajorországban 55 ezer munkahely szűnt meg a beszállítóknál az autóipar válságának következtében.
De számoljunk egyszer utána, mindezt miért. A levegő 0,038 %-ban áll széndioxidból. Ebből a természet 96 %-ot, az ember 4 %-ot termel, ez az atmoszféra 0,00152 %-ának felel meg. Németország a világ széndioxid-kibocsájtásának 3,1 %-ért felelős, vagyis az atmoszféra széndioxid-tartalmának 0,00004712 %-ára van befolyása.
Ezért, úgy látszik, valóban érdemes Európa legerősebb ipari államát, 82 millió ember életét tönkretenni.
- Senkit nem érdekel, hogy a CO2 aránya 0,00152%, ha már 0,00450% is (450 ppm) problémát jelent.
Egyébként felejtsük már el azt a hülyeséget, hogy az elektromos autózást Brüsszel kényszeríti ki.
A piac kényszeríti rá a gyártókra.
Kína labdába sem rughat a hagyományos autók terén az európai gyártók mellett. Épp ezért gőzerővel ráálltak az elektromos autók gyártására.
Ezért az európai gyártóknak is egész egyszerűen lépniük kell az elektromos autók terén, mert ha itt az elektromosba nem fektetünk, akkor hamarosan betörnek ide a kínai elektromos autók. Persze meg lehet próbálni vámokkal védekezni, de látjuk mennyire "hatékonyak" az USA vámjai is.
klímaváltozás tagadás határán egyensúlyoz a szerző.
Kinek/minek jelent problémát?
Az nem érv, hogy regen volt magasabb.Kinek/minek jelent problémát?
Hiába írod hozzá, hogy "sarkos vélemény", ha fassssságokat emelsz ki belőle. Az a baj, hogy téged minősít a tartalom, amit beemelsz.elég sarkos vélemény...
Az autóipar problémái főleg a dízel elleni hadjárattal és az elektromobilitás kikényszerítésével függenek össze.
2019 júniusában az autógyárak termelése majdnem egynegyedével, vagyis 24,4 %-al csökkent az előző évihez képest. Az év első hat hónapjában eddig 12,5%-al csökkent a termelés, miután 2018-ban is 9,45-os csökkenés mutatkozott.
A vásárlók elbizonytalanodtak, illetve a recessziótól rettegnek, így a Németországban eladott autók száma tovább csökken, júniusban májushoz viszonyítva 4,7 %-al.
Ennek megfelelöen beindultak az elbocsátások. A Ford még ebben az évben 12 ezer dolgozó elküldését tervezi, és félő, hogy az európai autógyártást teljesen le fogja állítani. A Volkswagen már 2016-ban megegyezett az üzemi bizottsággal és a nagy hatalommal bíró vasasszakszervezettel, az IG Metallal, hogy 2020-ig 30 ezer dolgozótól fognak megválni.
Érdekes, hogy a cég mire kívánja a béreken megtakarított pénzt fordítani: a továbbra is eladhatatlan elektromos autók fejlesztésére és termelésére – a kormány direkt nyomására. Erre a nyomásra a Volkswagen különösen érzékeny, miután a cég egyharmada állami tulajdonban van, és így az állam közvetlenül is beleszól az üzleti politikába.
Az Audinál az üzemi bizottság jelenleg még tárgyal a vezetőséggel az ott foglalkoztatottak 15%-ának elbocsátásáról, miután az operatív nyereség 2018-ban 25%-al csökkent. A BMW-nél „csak” a munkaerőfelvétel szünetel, mivel a cég előrelátóan gondoskodott a jövőről.
Már régóta nem Münchenben és Dingolfingban áll a legnagyobb BMW-autógyár, hanem az amerikai Dél-Karolina államban.
Miután az autóipar kevesebb acélt rendel, ezért a nagy acéltermelők is elbocsátásokra kényszerülnek. A Thyssenkrupp 6 ezer dolgozójától válik meg, az Arcelor-Mittal dolgozóit Brémában és Eisenhüttenstadtban rövidített munkaidőben foglalkoztatják. Egyedül Bajorországban 55 ezer munkahely szűnt meg a beszállítóknál az autóipar válságának következtében.
De számoljunk egyszer utána, mindezt miért. A levegő 0,038 %-ban áll széndioxidból. Ebből a természet 96 %-ot, az ember 4 %-ot termel, ez az atmoszféra 0,00152 %-ának felel meg. Németország a világ széndioxid-kibocsájtásának 3,1 %-ért felelős, vagyis az atmoszféra széndioxid-tartalmának 0,00004712 %-ára van befolyása.
Ezért, úgy látszik, valóban érdemes Európa legerősebb ipari államát, 82 millió ember életét tönkretenni.
Te sem érted a globális felmelegedést, az nyilvánvaló!Alapvetően az emberiségnek jelent csak problémát, minthogy a jégsapkák elolvadásával az óceánok vízszint emelkedése elöntené a tenger / óceán közeli nagyvárosokat, amelyekből elég sok van. Meg persze át kell alakítani a megváltozott klimatikus viszonyok miatt a mezőgazdaságot, meg ehhez kapcsolódóan némi ipart is. De amúgy tény, hogy a Föld történetében jellemzően a mostaninál jóval magasabb hőmérséklet és co2 koncentráció volt, szóval a bolygónak ez kb. semmi, az élővilág is alkalmazkodik hozzá. Valszeg az ember is, csak az alkalmazkodás közben néhány milliárdnyi elpusztul (hogy ez jó, vagy nem jó, az más kérdés).
Én a magam részéről főleg azt sajnálom, hogy egyre kevesebb a havas nap télen
Csak ez azt mutatja, higy mint gyar mennyire gyenge a Tesla. A nem villamos autó iránti igeny messze felulfelülmulja villamost. Vicces, hogy mekkora arccal szólsz be tobb embernek is ugy, hogy egy mezei összehasonlítást nem tudsz megcsinálni...Hiába írod hozzá, hogy "sarkos vélemény", ha fassssságokat emelsz ki belőle. Az a baj, hogy téged minősít a tartalom, amit beemelsz.
Most tételesen is reagálhatnék rá. De sem időm, sem idegem nincs hozzá.
2 dolgot írnék le csupán:
- Miközben a cikkben szereplő gyártó a németeknél leépít, nálunk gyárat bővít. Gondolkodj el ezen alaposan.
- Olyannyira nem lehet eladni az elektromos autókat, hogy ugyebár a Tesla a Model 3-ból még mindig nem tud eleget gyártani.
Csak ez azt mutatja, higy mint gyar mennyire gyenge a Tesla. A nem villamos autó iránti igeny messze felulfelülmulja villamost. Vicces, hogy mekkora arccal szólsz be tobb embernek is ugy, hogy egy mezei összehasonlítást nem tudsz megcsinálni...
Az nem érv, hogy regen volt magasabb.
Egyrészt a változás sebessége példátlan, amit nem bírnak egyes fajok, főleg az évenkénti nagy szélsőségeket. A másik, hogy egyes ma meg lakható területek nem azok lesznek...
Ha meg a metán kibocsátás is meglódul a permaftosz olvadasa miatt...
Nem igazán ert értem mi akartál a kommenteddel. Gyerekkoromhoz kepest mar érezhető bp-n a valtozas...
Leold a mágneses mezeje? Jégkorszak? Mivan?Ja és, ha leold a Föld mágneses mezeje (mert úgy néz ki le fog), akkor garantált egy jégkorszak, mivel ezt az eseményt mindig drasztikus CO2 zuhanás követi.