Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A mai vagy tegnapi új felvételnél is beírták, hogy a rendőrség igen sokszor jár el a felvételek alapján. Helyes.
Tudtommal a GDPR bevezetésével rendeződött nálunk a helyzet, de pl. osztrákoknál egyenesen tilos és több 100 eurós bírságot osztanak miatta.Most már nem számít személyiségi jog megsértésének a dashcam?
Most már nem számít személyiségi jog megsértésének a dashcam?
De hogy bukja el a jogsiját instant a kerékpáros, aki forgalommal szembe sávban hajt párszáz métert, majd felhajt a 11-es útra, és megindul az M0 felé? (2 napja volt szerencsém hozzá)Bringázás közben olyanokat látok, hogy azért kb. insta jogsi bukta lehetne....
Hát, ha van jogsija, akkor mi a tényállás?De hogy bukja el a jogsiját instant a kerékpáros, aki forgalommal szembe sávban hajt párszáz métert, majd felhajt a 11-es útra, és megindul az M0 felé? (2 napja volt szerencsém hozzá)
Nem vagyok jogász, nem tudom. Hogy téged idézzelek: hátravinni agyonlőni?Hát, ha van jogsija, akkor mi a tényállás?
Veszprém után a négysávos úton a 110-es tábla (na meg a ne menjé fel lóval/biciklivel tábla) mellett csattognak a biciklivel és még ők csodálkoznak mikor szólok, hogy tán nem tetszik tudni olvasniDe hogy bukja el a jogsiját instant a kerékpáros, aki forgalommal szembe sávban hajt párszáz métert, majd felhajt a 11-es útra, és megindul az M0 felé? (2 napja volt szerencsém hozzá)
Veszprém után a négysávos úton a 110-es tábla (na meg a ne menjé fel lóval/biciklivel tábla) mellett csattognak a biciklivel és még ők csodálkoznak mikor szólok, hogy tán nem tetszik tudni olvasni
Ez a Kelet-Német ajándék "k" hidak közé tartozik? MErt ha igen akkor nagyon szépen megőrizték, le a kalappal!https://honvedelem.hu/fooldal-kiemelesek/hid-a-kapos-felett/
"Helyére illesztették április 23-án, Pincehelyen az MH 37. II. Rákóczi Ferenc Műszaki Ezred katonái azt a hidat, amelyet a régi közúti híd teljes felújításáig használhatnak a helyiek. Az átkelő munkálatainak egyik legfontosabb részét a helyszínen kísérte figyelemmel Németh Szilárd, a Honvédelmi Minisztérium parlamenti államtitkára, miniszterhelyettes, valamint Korom Ferenc vezérezredes, a Magyar Honvédség parancsnoka is."
Friss tegnap éjszakai:
Pomáz- Szentendre közt látom, hogy van valami van ott (én még településen belül, tompítottal), kóvályog, kacsázik nem szép dolog, de távolságival megnézem: kivilágítatlan cigány biciklin, és maga mellett visz még egy biciklit annak a kormányát fogva. Amikor elmegyek mellette megátkoz, gondolom, mert úgy kiabált valami ordenáré nyelven...
Jó videó, de azt nem értem hogy a magasabban levő súlypont miért fontos?
Az én tippem az, hogy a magasabban levő súlypont miatt maga alá gyűri a kisebb autót. Viszont a bib az, hogy a SUV-ok könnyen felborul, ha csúszik az autó vagy irányíthatatlan lesz.Jó videó, de azt nem értem hogy a magasabban levő súlypont miért fontos?
A kis autó vs. nagy autó vitából volt egy érdekes videó, Fiat500 (5 csillag) vs Audi terepjáró (4 csillag), az Audiban túlélted volna.
Egyszerűen nem egy súlycsoport. A sok figyelmetlen vezető a nagy kéttonnás gyilkológépkben... Az ADAC tesztem meg már a 4. csillag és fölötte az elektronikai kütyük, az első 3 a mechanikai szilárdság tudtommal.Jó videó, de azt nem értem hogy a magasabban levő súlypont miért fontos?
A kis autó vs. nagy autó vitából volt egy érdekes videó, Fiat500 (5 csillag) vs Audi terepjáró (4 csillag), az Audiban túlélted volna.
Esetemben amióta emlékszek a nyolcasra (mikor még csak kis kétsávos volt) mindig is kinn volt a tiltó tábla csak éppen nem szokták azt figyelni annyira. Az viszont problémásabb, hogy ha valaki mondjuk Márkóra akarna kimenni biciklivel az nem tud (max kerülővel), csak nem épp egy életbiztosítás a román kamionok mellett tekerni. Kedvencem viszont az a biciklis aluljáró amit úgy építettek meg pár éve, hogy mindig telemegy sárral nagyobb esőkor és sicher el kell majd bontani, mikor bővítik az elkerülőt.Én régen a kettesen jártam Vác felé. Egy normálisan megküldött negyedes gumival városban simán tartottam a forgalom tempóját, a hosszabb egyenesekben is inkább az Ifa meg a 280-as tartotta fel a sort. Engem ugye könnyű volt kikerülni, meg mentem is mellé negyvenet.
Aztán telebaszták az egészet bringázást tiltó táblákkal, de olyan kretén módon, hogy pár száz méterenként váltogatja egymást a tiltott és az engedélyezett szakasz.
Ha most fel akarok menni Vác felé, kénytelen vagyok a Duna menti "biciklis" utat használni. Ennek egyik szépsége, hogy irgalmatlan szar minőségű utcácskákra rámondták, hogy biciklis út és ezzel kész is a fejlesztés. Ráadásnak az össze-vissza kanyargások miatt az út is sokkal hosszabb lett, jobb időben a rengeteg bringás miatt haladni sem lehet.
Bírom ezt, hogy ahol sokan bringáznak oda kibaszunk egy tiltó táblát és kész.
A fentebb említett biciklis út része az európai hálózatnak. Dunakeszi és Budapest között 3 kilométeren nincs kiépítve a szakasz. Szóval nem marad más, mint az, hogy tekersz a kettesen, akkor is, ha gyerekkel bringázol vagy túrafelszereléssel jössz egy másik országból. Nyilván aki autóban ül annak bosszantó, de sokszor ez nem a bringás hibája, hanem oda van kényszerítve.
https://www.google.hu/maps/@47.6280...4!1sgQDyWEkwQtGQ5OlXG8u16Q!2e0!7i16384!8i8192
https://www.google.hu/maps/@47.6109...4!1sXA9CsYvdXM-RHQWl0thxqQ!2e0!7i16384!8i8192