Ez simán nem igaz. De az nevetséges, hogy a Nagykörút-Üllő sarkán az, hogy 80-an zúgnak az szerinted normális. Vagy bárhol máshol a belvárosban a Nagykörúton és erősen sűrűn lakott területen.
Megint csak, megszokott módon, olyat magyarázol bele, amit senki nem mondott. Ki mondta, hogy annyival kell -vagy mondtam-e, hogy bármennyivel- kell "elzúgni"? Nem akarok állást foglalni, szerintem ez szakmai kérdés. Mondjuk tőlem 30-al is mehetnek mindenhol, hidd el, részemről tök mindegy. Én úgy gonolom, hogy egy általános szabályt nem lehet ráhúzni az egész városra.
Te és bárki magyarázza már meg. Bp-n kívül lakott területen 50-es tempó van, a 70-es ritka. Akkor ezt milyen alapon engedélyezzük Bp-n?
Máshol is van, ahol belterületen ipari övezet van, nem lakott stb. ahol 70-es tábla van, szerintem legtöbb esetben teljesen indokoltan. Nem bp-i "kiváltság".
Kérem magyarázza meg BÁRKI, hogy az egyik lakott terület mitől más mint a másik.
Ez a kivételezés csak a Te fejedben van. Máshol is vannak 70-es belterületi szakaszok.
Tessék beköltözni a városba és nem kell autózni. Kifejtettem már.
Nem városban lakom -na jó, de, csak nem tekintem annak- nem kell autóznom, na oszt akkóóó mi van. Sőt dugó sincs, meg szmog se.
Igazad van. Igazából azzal sem értek egyet, aki órákat ül a dugóban, idegeskedik, hogy nem halad, égeti a forintot, szívja a szmogot. Mi a jó abban? Mikor a lovas dologról volt szó, egyből mindenki átment kalkulátorba, az órákat munkába járást, a kocsiban ülést meg nem számszerűsítjük? Nem jön senki, hogy ennyi idő alatt mennyit túlórázhatna a gyárban?
Többen leírták, hogy nincs gond a bevezetett autós szankciókkal, csak a szankciók mellé oda kell tenni mondjuk a tömegközlekedést, P+R, városi parkolókat. Persze ez már nehezebb feladat, mint a fészbukpolitizálás és a szankciósdi, illetve befektetésigényes dolog.
Mire? Sima bringára?
Az elektromos bringára adott teljesítmény felett nem a segédmotoros kerékpár szabályai vonatkoznak? Csak jelenleg ennek nincs erőforrás betartására., Mert az a e bringa is, amivel sokak kedvence H.A-ja 70-nel megy, arra bizony már kéne. Az technikailag bizony nem nagyon hívható bringának...
Miért, tükröt meg a bukósisakot nem lehet kötelezővé tenni? Akkora kunszt? Csak leírtam, hogy egy Babettára, ami tudjuk, hogy milyen dinamikával rendelkezik mennyi minden kell. Nem mondtam, hogy mindent egy az egyben át kell ültetni a kerékpárosokra is. Egyébként kressz képzés régen pl.: ált iskolában volt. Az elektromos biciklik használatát már kimondottan legalább kressz vizsgához, sisakhoz kötném.
Attól, hogy állítólag nincs erőforrás -azért vidéken simán száll a 20-30-40 ezres bírság- a betartatásra, az még semmire sem indok.
Ha annyival megy, videóban, akkor azért hivatalból kellene büntetni, mint, ahogy a gyorshajtó motorosokat is, akik videóra veszik, időnként megbírságolják tudtommal, ezért is takarják ki a km-órát. Nem tudom, hogy 4kW-nálnagyobb teljesítményű e illetve tartósan 45km/h-ás sebességre tervezett e.