Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tiszavolánnak Szegeden a 90-es évek óta gázos buszai vannak-voltak, baleset sosem volt. Az előnye leginkább, hogy nem kormol. Viszont a sofőrök elmondása szerint gyengébb. Mondjuk full lapos városban pár 100 méterenkenti megálló kiosztással oly mindegy. Lásd:blitzkrieg
Nem tudom. Buszoknál már rég alapnak kellene lennie a CNG-nek. Ezzel szemben még mindig a legtöbb busz dízel.
Ahogy én tudom, Miskolcon a CNG-s buszok remekül beváltak Pedig itt van egy pár kaptató...Szerintem a gázos buszok alkalmazása a városokban alapvetően megérte volna. Sőt , még mindig megérné. Tisztább üzemű a CNG-s busz, mint a dízel.
A cikk 2 utolsó bekezdése alapján nem a gyártó intett be, hogy nem lett meg a másik 25 darabos széria.25 Traxx van, további 25-re volt opció amit le is akart hívni a Start, de a gyártó beintett, mert a nyugati cégek fontosabbak voltak számára.
A cikk 2 utolsó bekezdése alapján nem a gyártó intett be, hogy nem lett meg a másik 25 darabos széria.
http://iho.hu/hir/traxx-25-120206
Egy érdekes dolog, ami ránk is hathat: "Február 22-én a lipcsei Szövetségi Közigazgatási Bíróságon döntés születhet az Euro 6-osnál alacsonyabb besorolású dízel motorral szerelt autók német nagyvárosokból történő kitiltásáról"
Forrás:https://www.portfolio.hu/vallalatok...m=portfolio_linkek&utm_campaign=hiraggregator
Okés,..köszönöm a pontos információt.MÁV-Start-ba beolvasztás után akarták lehívni az opciót, de a gyártó arra hivatkozott, hogy a Start =/= Trakció ezért nincs joga lehívni.
Sokat nem ér, ma már a gyártók beletolnak annyi akkumulátort amivel éppen teljesíti a zöld rendszámot, aztán vígan pöfög tovább a SUV-jával a városban.
Másrészt, sokat elmond az autógyártásról, hogy a japánok megúszták a "dízelbotrányt", miközben az összes európai és amerikai márka megbukott a teszteken...
Amerikai személyautó diesel? Melyikre gondolsz?
Az európaiak "bukása" mögött meg szerintem a Bosch áll. Ez fixa ideám. Szerintem a Bosch beleütközött egy fejlesztési "falba" a környezetvédelem terén (elsősorban költséghatékonyság oldalról) és felajánlotta az arra fogékony gyártóknak a törvénytelen kiskaput. Azok meg éltek vele. A japánoknak döntően a Denso a beszállítójuk.
https://www.dieselforum.org/diesel-drivers/clean-diesel-vehicles-available-in-the-u-s
Lehet, hogy a Bosch is hunyó, de az elmúlt ~20 évben brutális hátrányba kerültek az európai motorok a japánokhoz képest (kivéve a Mazda Wankel próbálkozásait), élettartamuk, megbízhatóságuk sehol sincs (BMW-vel vannak különösen problémás esetek, volt olyan motorjuk ami egyszerűen szétrepedt néhány év után), sőt már a koreai márkák is köröket vernek rájuk.