Kondenzátoroknál a töltés 90fokban elfordított hiperbola, sosem töltöd fel teljesen, mivel az végtelen idō lenne.
Nagyon szeretnek az Tesla-s megoldásokban egyszerűsíteni. Most itt per pillanat - 10 fok van, a kocsiban fűteni kell, az autópályákon gixer hegyek. Nem lenne most vicces töltōt vadászni. Ez kicsit olyan, mint amikor céges tankolókártyád van. Ez már leszűkíti a kört. Bemész tankolni, tele van. Persze, hogy pöcsöl az ablaktörlōvel, a tankolással, a fizetéssel, de maximum 5 perc. Elektromosként más dimenzió..
Nem vicc az elektromotoros erō, mint absztrakció a hidraulika analógiájában. Ahhoz, hogy a kakaót átnyomd, energia kell, nem is kevés.
Most el vannak ájulva, hogy van akkumlátoros hegesztōgép. 2 elektródát le tudsz varni és jónapot. Nem fogja kiváltani az aggregátot, hiába pakolsz oda 400 akkupakkot és cserélgeted. Nem mernék tenni nagy pénzben arra, ha végigszámolnánk mindent az akkumlátor-töltésig, olcsóbb lenne a mai üzemanyagok.
Meg amúgy is, ennyi autót töltenének a parkolóban, majd nem fog hidrogén keletkezni, sehol sem, semmi... Rajtam kétszer volt eddig robbanásbiztos ruha. Nem ebben járnak azok, akik Tesla-t vesznek