pöcshuszár
Nekem azért furcsa ez a védet utas dolog, mert onnan ahonnan a bicajos jön nincs jelezve.
Meg egy híd lábáról beszélünk ahova ép elméjű ember nem rak keresztbe be egy "védet" utat.
De mondok egy másik példát.
A zebrán a gyalogosnak van elsőbbsége. Védet úton megy. Ha valaki izomból kifut a zebrára és én e miatt elütöm, akkor ki a hibás?
Mert ha nincs kamera akkor én, hiszen elütöttem a zebrán egy ártatlan gyalogost.
Ha van kamera akkor ő, mert látszana rajta, hogy szándékosan olyan helyzetbe hozott amit nem lehet elkerülni, akkor sem ha szabályosan járok el.
Ez utóbbi jó analógia a biciklis esetre (az ugye még gyorsabb).
Szóval a helyzet az, hogy tényleg keleti szláv közlekedési színvonalunk lett, egyszerűen kellene a kamera minden autóba. Mert ez így tarthatatlan.
A videóval kapcsolatban meg akkor annyit pontosítanék, hogy a város tervezésnél aki erre a megoldásra rábólintott, annak a kurva anyját.
Nekem azért furcsa ez a védet utas dolog, mert onnan ahonnan a bicajos jön nincs jelezve.
Meg egy híd lábáról beszélünk ahova ép elméjű ember nem rak keresztbe be egy "védet" utat.
De mondok egy másik példát.
A zebrán a gyalogosnak van elsőbbsége. Védet úton megy. Ha valaki izomból kifut a zebrára és én e miatt elütöm, akkor ki a hibás?
Mert ha nincs kamera akkor én, hiszen elütöttem a zebrán egy ártatlan gyalogost.
Ha van kamera akkor ő, mert látszana rajta, hogy szándékosan olyan helyzetbe hozott amit nem lehet elkerülni, akkor sem ha szabályosan járok el.
Ez utóbbi jó analógia a biciklis esetre (az ugye még gyorsabb).
Szóval a helyzet az, hogy tényleg keleti szláv közlekedési színvonalunk lett, egyszerűen kellene a kamera minden autóba. Mert ez így tarthatatlan.
A videóval kapcsolatban meg akkor annyit pontosítanék, hogy a város tervezésnél aki erre a megoldásra rábólintott, annak a kurva anyját.