Megkérdezhetem, hogy eddig - úgy nagyságrendileg - mennyi órát vezettél, s milyen kategóriájú gépjárműveken?
Mert leírásod alapján még van hová fejlődnöd (
az sohasem szégyen!) a veszélyhelyzetek közbeni teendők alkalmazásában.
S ezt nem bántásból írom.
Az én példaképemnek biztos nem okozna gondot a figyelmeztető jelzések biztonságos alkalmazása
:
A bal lábas fékezés s közben (ha netán kell) a motor fordulaton tartása nekem megszokott rutin, még manapság is rendszeresen gyakorolom, hogy ne veszítsem el e készséget. Anno kénytelen voltam elsajátítani, ugyanis elég sokat vezettem hulladék, alapjáratot és/vagy teljesítményt vesztett céges autókat, illetve a saját FSO 125p-ből is akkoriban kikötöttem a szívatót (tényleg csak a baj volt vele), s amíg a motor nem melegedett be annyira, hogy legyen alapjárata, mi több "teljesítménye", addig kénytelen voltam táncolni a pedálokon.
Ha még nem próbáltad ki a bal lábas fékezést, akkor csak abszolút
lépéstempóban, teljesen kihalt mellékutcában, az autóban egyedül ülve próbáld ki.
Viszont a videóban látott többi készség bennem is csak nyomokban mutatható ki.