A szuper sportautók szerelmeseinek ajánlom ezeket a videókat:
Gordon Murray: T.50
Generációk: Mclaren F1;P1;Senna:
Gordon Murray: T.50
Generációk: Mclaren F1;P1;Senna:
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem semmi az öreg, a kocsitól meg eldobom az agyam! A rengeteg részlet mind nagyon ott van!A szuper sportautók szerelmeseinek ajánlom ezeket a videókat:
Gordon Murray: T.50
Generációk: Mclaren F1;P1;Senna:
Naná, hogy audis a bömbisek mellett a legnagyobb barmok ezek az úton. Azt szoktam észrevenni, hogy míg bömbivel úgy általában tolják fullba a kretént az audisok pályán kifejezetten azok akik 20 centivel a seggedtől akarnak megszexuálva letolni, mee mé' mit keres előtte a plebs, ő kifizette a lóerőket és most az út az övé. Na meg az ehhez hasonló cikázások persze csak itt csattant a végén.Mi a fenere gondolt a költő?
Naná, hogy audis a bömbisek mellett a legnagyobb barmok ezek az úton. Azt szoktam észrevenni, hogy míg bömbivel úgy általában tolják fullba a kretént az audisok pályán kifejezetten azok akik 20 centivel a seggedtől akarnak megszexuálva letolni, mee mé' mit keres előtte a plebs, ő kifizette a lóerőket és most az út az övé. Na meg az ehhez hasonló cikázások persze csak itt csattant a végén.
Mi a fenere gondolt a költő?
Mi a fenere gondolt a költő?
Hogy 4 sáv van még sokáig.
Naná, hogy audis a bömbisek mellett a legnagyobb barmok ezek az úton. Azt szoktam észrevenni, hogy míg bömbivel úgy általában tolják fullba a kretént az audisok pályán kifejezetten azok akik 20 centivel a seggedtől akarnak megszexuálva letolni, mee mé' mit keres előtte a plebs, ő kifizette a lóerőket és most az út az övé. Na meg az ehhez hasonló cikázások persze csak itt csattant a végén.
Karbantartatlan szar "prémiumnémet". ABS kocka berohadva gondolom évek óta. Smoke&Charm matrica meg csiptuning alap gondolom.Nekem úgy tűnik, mintha az utolsó pillanatban sorolna be a kanyarodóba. Navi itt jobbra, hű bassza meg, nagy volt a sebesség, beleállt a fékbe, blokkolt a kerék és simán csúszott előre a lendülettől.
A szarolaszt folyton szerelőhöz hordják. Ebbe a "prémium német minőségbe" csak a dízelt kell tölteni! 10 évnyi nem cserélt fékfolyadékkal és beragadt ABS kockákkal később a YouTubeon... (Persze jól karbantartott kocsivan nem blokkoló gumival is túl gyorsan közelítette meg azt az átkelőt. Ott jartam melóba naponta, a fogyi autósok mindennaposak voltak, bár én valószínűbbnek hittem eddig, hogy ott egy Porsche fog kilapítani mint egy szakadt kőműves bömböse)Nekem úgy tűnik, mintha az utolsó pillanatban sorolna be a kanyarodóba. Navi itt jobbra, hű bassza meg, nagy volt a sebesség, beleállt a fékbe, blokkolt a kerék és simán csúszott előre a lendülettől.
Naná, hogy audis a bömbisek mellett a legnagyobb barmok ezek az úton. Azt szoktam észrevenni, hogy míg bömbivel úgy általában tolják fullba a kretént az audisok pályán kifejezetten azok akik 20 centivel a seggedtől akarnak megszexuálva letolni, mee mé' mit keres előtte a plebs, ő kifizette a lóerőket és most az út az övé. Na meg az ehhez hasonló cikázások persze csak itt csattant a végén.
Ha rám is szakadna a lottótelitalálat (nem lottózom), akkor sem vennék Magyarországon
- BMW-t mert az van minden, az "éjszakában ismert" urat védő ügyvédnek
- Audit, mert az van minden orvosbárónak
- Mercédeszt, mert az van minden politikailag sikeres újgazdagnak
Azonkívül mind a három márka:
- nyugaton meguntan, (le)használtan minden - magának nagyon elhitte, hogy valaki - hibásan szocializálódott kisembernek (pl. lehetőleg XV.ker. panelház előtt parkolva)
- nagyon nem szervizelve minden borsodi uzsorásnak.
Nagyon el lett csesződve az elmúlt harminc évben a magyar társadalom sok tekintetben (pl. közlekedési kultúra, tárgyhasználat).
Agyhalott
Mi a fenere gondolt a költő?
De a szemét bringások bezzeg áthajtanak a zebrán...
Mi a fenere gondolt a költő?
Annyit tennék még hozzá, hogy akkortájt daganatos fekvőbetegeket szállítottunk naponta egy másik kórházba sugárkezelésre, s szegények a kezelés után általában meglehetősen rossz állapotba kerültek...már ha vissza kellett még értük menni, mert hogy már nem, az sem volt sajnos ritka (Lelkileg nagyon megterhelő időszakként éltem meg)Egykori munkahelyem (vidéki nagyváros kórháza) egy négysávos főút mellett van. A történet idején az egyik, autóval is bejutható kapujához a főútról lehetett behajtani egy egyirányú mellékutcába befordulva, abban 75 métert megtéve kellett jobbra befordulni a kapuhoz. Az adott utca gyakorlatilag a kapu után véget is ért.
A kapun kihajtva viszont egyenesen kellett továbbmenni egy - drámai fordulat - szintén egyirányú utcába, ami - még drámaibb fordulat - nemhogy párhuzamos volt a főúttal, hanem eltávolodott tőle mind a konkrétan 100(!) méteren!!!
Majd ezt a soha véget nem érő távot megtéve lehetett balra kanyarodva visszajutni a főútra.
Bonyi ugye?
A betérő egyirányú mellékutcában felfestés nélkül, khm lazán halszálkásan szoktak parkolni, szóval minimum necces elengedni a szembejövőt. (Vótak sztorik, na...)
Jön szembe a láthatóan fogalmatlan autós, a betegünk meg rosszul van a (jelölt) kórházi betegszállítónkban (épp oxigént adott neki a kísérőm).
Mondom az autósnak, hogy tolasson vissza, egyirányú utca. (Meg nem is férünk el)