Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
nemVajon ha a második esetben bemutatott módon pirosnál kiugrik emberkedni aztán a sofőrnek/kocsinak esik, akkor ha valakiben bedurran az önvédelmi reflex/ideg és elcsapja szépen kocsival (mindezt felvétellel) akkor az jogos önvédelemnek számít?
Hajnalban bemégy egy üres parkolóházba, és két autót látsz. Elgondolkozom miért álltak meg egymás mellé? Különféle logikus szociális indokok merülnek fel a legtöbb emberben. Apám automata parkolási segéd fejlesztésén dolgozott, ő elmondta mi a titok (egy alternatív) nyitja: Az automata parkolási segéd meg kell birkózzon az egymás mellett parkoló autókkal.. Ezt meg is oldották, DE! Igaziból csak egy másik autó mellé tud beállni a legtöbb mai nyugat-európai autóban levő általuk fejlesztett megoldás.. Üres parkolóban a sofőrre van bízva a dolog. (Apám már pár éve nyugdíjban van, de még ezek megoldások lehetnek a derékhad az ipar átfutási idejét ismerve)Háááááááááát....
Beparkolni egy garázsba vagy mélygarázsban hogyan tud a Tesla? Mert ott több szint és egyebek vannak. Hogyan tudja ott vezérelni a user?
Mert akkor, ha valaha is eljön a full önvezetés, akkor lényegében ugyanúgy jogsi kell majd hozzá...?
Egy biztos, ebbe én be nem ülnék még. Folyamatosan azon kell résen lenni, hogy mit tol el a rendszer. Ami teljesen más, mintha az embernek a saját hibáját kéne javítani. Valahol egészen elképesztő, hogy a sofőrökre lényegében egy vezetés oktató feladata van rábízva úgy, hogy az vezetők nagy rész nyilvánvalóan nem az...
Kikapcsolni utasoldalon lehet csak, értelme: a gyerekülés biztonságos rögzítéséhez szükséges. A kocsi elég réginek tűnik, de a légzsák besülhetett, vagy már korábbi balesetnél elműködött, és csak egy patkolót tettek a helyére, mert drága (és ugyanúgy megbízhatatlan) a bontott légzsák.Mennyivel kell menni ahhoz városban, hogy ennyire összetörjön egy autó? Vagy csak extra szerencsétlen volt csóri srác, és rossz szögben érte a csattanás?
https://telex.hu/belfold/2020/11/01/meghalt-egy-17-eves-sofor-egy-balesetben-a-karoly-koruton
És ebben a kocsiban,(Toyota, mazda?) hogy hogy nincs légzsák? Vagy kikapcsolták, annak meg mi értelme?
Van szavatossági ideje a legzsáknak?Kikapcsolni utasoldalon lehet csak, értelme: a gyerekülés biztonságos rögzítéséhez szükséges. A kocsi elég réginek tűnik, de a légzsák besülhetett, vagy már korábbi balesetnél elműködött, és csak egy patkolót tettek a helyére, mert drága (és ugyanúgy megbízhatatlan) a bontott légzsák.
Gondolom van, annyira nem értek hozzá. Megnéztem a képeket a duda-szerelésemről, de sajna a légzsákot nem fotóztam körbe (mögötte volt a duda-panel amin egy forrasztás elment). Öreg kocsikban nem lehet számolni azzal, hogy minden aktív védelmi rendszer működni fog, nem kell balesetet szenvedni .Van szavatossági ideje a legzsáknak?
Mennyivel kell menni ahhoz városban, hogy ennyire összetörjön egy autó? Vagy csak extra szerencsétlen volt csóri srác, és rossz szögben érte a csattanás?
És ebben a kocsiban,(Toyota, mazda?) hogy hogy nincs légzsák? Vagy kikapcsolták, annak meg mi értelme?
Van szavatossági ideje a legzsáknak?
Még annyi, hogy a légzsákra az autó bekapcsolásnál van elektronikai öndiagnosztika, de a piropatront nyilván nem lehet így tesztelni, de ha a légzsák is kontakt hibás lenne, mint a duda volt nekem, arról viszont riasztana az autó.Gondolom van, annyira nem értek hozzá. Megnéztem a képeket a duda-szerelésemről, de sajna a légzsákot nem fotóztam körbe (mögötte volt a duda-panel amin egy forrasztás elment). Öreg kocsikban nem lehet számolni azzal, hogy minden aktív védelmi rendszer működni fog, nem kell balesetet szenvedni .
Mennyivel kell menni ahhoz városban, hogy ennyire összetörjön egy autó? Vagy csak extra szerencsétlen volt csóri srác, és rossz szögben érte a csattanás?
https://telex.hu/belfold/2020/11/01/meghalt-egy-17-eves-sofor-egy-balesetben-a-karoly-koruton
És ebben a kocsiban,(Toyota, mazda?) hogy hogy nincs légzsák? Vagy kikapcsolták, annak meg mi értelme?
Becsapódás szöge alapján klasszikus állóra fékezte a kereket és kipördült mutatványnak tűnik.
Nem kell 120al csapatni a belvárosban, és akkor lesz esélyed.Amennyire a videón látszik (lehet hogy csak homályos a kép) a gumi sem volt éppen új. szinte tükörsimának néz ki. Szegény srác, esélye sem volt.
Nem tudom mennyivel ment, de rossz gumikkal hajnalban a deres nedves úton ABS nélkül akár 60 is bővel túl sok lehetett.Nem kell 120al csapatni a belvárosban, és akkor lesz esélyed.
Nézd meg mennyire tört. Ennyire nem törne 60al.Nem tudom mennyivel ment, de rossz gumikkal hajnalban a deres nedves úton ABS nélkül akár 60 is bővel túl sok lehetett.
Nem tudom mennyivel ment, de rossz gumikkal hajnalban a deres nedves úton ABS nélkül akár 60 is bővel túl sok lehetett.