Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 757
113
Az oldalról bekapott oszlop a legrosszabb ütközési forma, az akkor Lancernek láthatóan nem volt erőssége..

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Cifu

Well-Known Member
2010. július 12.
3 043
10 149
113
De akkor nem csinált volna ennyire ócskavasat a kocsiból és magából. A biztonsági utascella teljesen dezorganizálódott. Ehhez szerintem 60 kevés.

Egy 20+ éves autónál, amelynél a küszöb és a padlólemez rozsdásodása esélyesen már tényező? Nem hiszem, hogy kell ehhez 60km/-nél több.
Ugyan ez nem feltétlen mérvadó, csak érdekesség inkább: 2002-es Mitsubishi Lancer Sedan, amerikai teszt, 50km/h sebességgel oldalról egy autóütközést imitálva ( https://www.iihs.org/ratings/vehicle/Mitsubishi/lancer-4-door-sedan/2002#side ) . Említést érdemel, hogy a teszten egyébként a bő egy generációval újabb autó is rosszul szerepelt, illetve nem egy keskeny oszlop, hanem egy imitált autó oldalirányú becsapódását vizsgálták.
 
T

Törölt tag

Guest
Egy 20+ éves autónál, amelynél a küszöb és a padlólemez rozsdásodása esélyesen már tényező? Nem hiszem, hogy kell ehhez 60km/-nél több.

De az acéloszlop előtt még kiütött egy közlekedési lámpát és egy betonoszlopot is, ami konkrétan lerepült a nyilvános WC lejáratán.

17 éves kölyök vezetett, 14 éves volt az utas.
Módosítanék is a fentin, valszeg a jobb eleje elkapta az út szélén levő betonoszlopot (videón látni, hogy ott is tört) és az forgatta rá az acéloszlopra.
Ez viszont szerintem kizárja, hogy ""szabályosan"" közlekedett volna 60-nal.

z0pRdDw.jpg

y33HYIX.jpg

9oAKqbc.jpg
 
M

molnibalage

Guest
De az acéloszlop előtt még kiütött egy közlekedési lámpát és egy betonoszlopot is, ami konkrétan lerepült a nyilvános WC lejáratán.

17 éves kölyök vezetett, 14 éves volt az utas.
Módosítanék is a fentin, valszeg a jobb eleje elkapta az út szélén levő betonoszlopot (videón látni, hogy ott is tört) és az forgatta rá az acéloszlopra.
Ez viszont szerintem kizárja, hogy ""szabályosan"" közlekedett volna 60-nal.

z0pRdDw.jpg

y33HYIX.jpg

9oAKqbc.jpg
Ez már egészen tarthatatlan szint. Mikor jön majd elő a pikk ász? Amikor ezek a száguldozó idióták vétleneket fognak elkasználni...?
Ha nem fogja fel a közlekedő, hogy ez veszélyes üzem, akkor
KI
KELL
BASZNI
Az UTAKRÓL.

Pont.
Az, hogy motoros járművet basszanak a segged alá bárkinek, az nem alkotmányos alapjog.
Ez a hülyegyerek is csak nagyjából magát vitt el, remélhetőleg az utasa megússza.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
7 569
20 947
113
Basszák a sittre, basszák pofán. A sorrend számomra mindegy, csak csinálják már.
Ezért máshol letöltendőt adtak...
https://hvg.hu/cegauto/20191213_Let...y_kamionos_egy_eletveszelyes_elozesert__video
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Foglalkoztatás körében elkövetett veszélyeztetés.

Aki foglalkozási szabály megszegésével más vagy mások életét, testi épségét vagy egészségét gondatlanságból közvetlen veszélynek teszi ki, vagy testi sértést okoz, vétség: 1 év.
Mivel sérülés nem történt, a többi súlyosabb tételt nem idézem be.
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage

gafzhu

Well-Known Member
2019. június 15.
4 880
11 016
113
.
Basszák a sittre, basszák pofán. A sorrend számomra mindegy, csak csinálják már.
Ezért máshol letöltendőt adtak...

Nem kell letöltendő. Minden kategória letiltva 1 évre, B kategórián kívül a többi csak psychológiai alkalmassági vizsga és újravizsgázás után járna vissza. Esetleg még 100.000 HUF fájdalomdíj a furgonosnak mert elvett 1 órát az életéből :)
 
  • Tetszik
Reactions: misinator

KoviUbi

Well-Known Member
2016. szeptember 1.
1 830
6 685
113
  • Tetszik
Reactions: Veér Ispán

zolkas

Well-Known Member
2016. október 19.
5 558
14 357
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 757
113
Beázott kárpit szárítására van valakinek valami jó trükkje? Alatta ahol lehet már kiszedtem a vizet.

Sajnos a jó időnek annyi, úgyhogy a napocska nem játszik. Jobb ötletem meg nincs mint hogy fűtés csutkára és pár óráig járatom a motort..
 
M

molnibalage

Guest
Tér figyelő kamera kép nincs arra felé?
Szerintem senki nem lepődött meg.
Sietett átvenni a Darwin díjat.
Biztos neki is a vérében volt a vezetés.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hatalmas szerencse, hogy senki nem állt az útjában.
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 757
113
Biztos neki is a vérében volt a vezetés.

Normál esetben ebben a kanyarban, meg ilyen sebességgel (kb. 60-70 lehetett max. szerintem) nem kellene megcsúsznod, mondom hogy valami ócska márkájú, keményre öregedett, simára kopott gumi lehetett a kocsiján, és elkezdett kipörögni a segge... és úgy néz ki rosszul is reagálta le fékezéssel, ami csak rontja ilyenkor a helyzetet (ellenkormányozni kellene)

Az is látszik a (távolodó perspektívából felvett) videón, hogy pattognak a kanyarban a kerekek (szar már a hátsó futómű is), nincs tapadás.

Ez semmiben nem mentesíti a srácot, de a kocsi műszaki állapota erősen közrejátszhatott a balesetben.
 

Cifu

Well-Known Member
2010. július 12.
3 043
10 149
113
Szerintem senki nem lepődött meg.
Sietett átvenni a Darwin díjat.
Biztos neki is a vérében volt a vezetés.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hatalmas szerencse, hogy senki nem állt az útjában.

Teljesen megérdemelte a Darwin-díjat.
Szerencsére üres volt az út, el lehet ezt képzelni gyalogos és biciklis forgalom mellett...