Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Miért gondolja minden közgazdász, h a mérnökök hülyék? Nem tudom, hogy hogy hívják a mérnöki hill egyenletet,de nekik is megvan. Szóval meg fogja minden részleg tervezni az optimális rendszert. És abból lesz egy jó autó.Ha nem célja minden részlegnek a költség csökkentése, akkor nagyon el tudnak szállni az árak azért. Az a gond, hogy a folyton változó szabályozói környezetben ahogy változtak az elvárások, a korábbi tapasztalatok nem voltak mindig használhatóak (lásd a turbó hűtés probléma)
Bocs, voltam mérnök csapat vezetője. Az "optimális rendszer" máig készülne, de nem működött volna még egy percet sem...Miért gondolja minden közgazdász, h a mérnökök hülyék? Nem tudom, hogy hogy hívják a mérnöki hill egyenletet,de nekik is megvan. Szóval meg fogja minden részleg tervezni az optimális rendszert. És abból lesz egy jó autó.
Vs annyira csökkentjük a költségeket, hogy konkrétan nincs hűtővízszint ellenőrzés...
De itt jön ki az, hogy ezeket az elvárásokat nem ti szabtátok meg, hanem az okos közgazdászok. Így persze, hatalmas spórolás lesz.Bocs, voltam mérnök csapat vezetője. Az "optimális rendszer" máig készülne, de nem működött volna még egy percet sem...
Az optimális fogalma eleve megfoghatatlan. Ha az a definíció, hogy kell egy autó, ami:
- újan kerül X Ft-ba
- fogyaszt maximum Y-t
- kibocsájtása megfelel a Z normának
- elfér benne 5 ember, 400l csomag, hasznos terhe maximum valahány kg, stb...
- van benne légkondi, meg ez meg az
Akkor bizony el kell a végén kezdeni spórolni.
Ilyen ez a (kis)turbós műfaj.Így merjen használt autót venni az ember. Az új meg aztán, amibe kerül...
Bocs, voltam mérnök csapat vezetője. Az "optimális rendszer" máig készülne, de nem működött volna még egy percet sem...
Az optimális fogalma eleve megfoghatatlan. Ha az a definíció, hogy kell egy autó, ami:
- újan kerül X Ft-ba
- fogyaszt maximum Y-t
- kibocsájtása megfelel a Z normának
- elfér benne 5 ember, 400l csomag, hasznos terhe maximum valahány kg, stb...
- van benne légkondi, meg ez meg az
Akkor bizony el kell a végén kezdeni spórolni.
Pontosan, nem vételkor drága, csak annak, aki szopja, az lényegében két autó áráért kap majd egyet összességében.De itt jön ki az, hogy ezeket az elvárásokat nem ti szabtátok meg, hanem az okos közgazdászok. Így persze, hatalmas spórolás lesz.
És az érv mindig ugyanaz: há mer úgy drága lesz, ha...
De így is drága, sőt, cserébe időzített bomba, és még csak nem is javítható.
Ez a bajom. Nekem nincs havi 60k-m arra, hogy a kocsi az év ~350 napján álljon...Ilyen ez a (kis)turbós műfaj.
Amúgy az új autó sem annyira drága. 2M + Havi ~60k-ért 5 évig tudsz lízingelni egy szolid kisautót, aminél nem leszel nagyon sokkal bentebb TCO-ban ha kicsit csicsásabb használt kocsit veszel, mert a kopó dolgok már nálad jönnek ki, azért adja el tipikusan az előző tulaj. Így viszont végig garis új autód van.
Első autónak azért inkább olcsóbb használtat vegyél. De ha belejössz a vezetésbe, onnantól teljesen jó ajánlat ez. Némi kamatot kell fizetni cserébe a kényelmes, alacsony kockázatú autó használatért.
https://www.origo.hu/gazdasag/20201...tek-elektromos-auto.html?utm_source=hirkereso
pont ilyenkor érzem hogy a nagy cégeknek kell a TESLA pofon.
A Toyota párszor már megmutatta tud ha akar csak ez nehézkes.
A piac szabja meg. Van egy szegmens, amit ki akarsz szolgálni, és úgy gondolod, hogy meg tudod csinálni úgy, hogy nyereséged is legyen.De itt jön ki az, hogy ezeket az elvárásokat nem ti szabtátok meg, hanem az okos közgazdászok. Így persze, hatalmas spórolás lesz.
És az érv mindig ugyanaz: há mer úgy drága lesz, ha...
De így is drága, sőt, cserébe időzített bomba, és még csak nem is javítható.
Akkor neked ott a bérautó! Hidd el, ha lenne autód, akkor nem 5 napot használnád évente. Olyan ez mint az új Duna híd ami helyett "elég lenne egy komp is".Pontosan, nem vételkor drága, csak annak, aki szopja, az lényegében két autó áráért kap majd egyet összességében.
Ez a bajom. Nekem nincs havi 60k-m arra, hogy a kocsi az év ~350 napján álljon...
A benzines-akkus hibrid nem túl óriási akkuval egy jó kompromisszum szerintem középtávra.Az majd még kiderül, hogy ki adja a pofont kinek. Japán, Korea úgy néz ki a hidrogéncella mellett teszi le a garast. Eközben Európában is egyre komolyabban kezdik gondolni, hogy inkább ez lesz a jövő és nem a plug-in akksi.
https://fuelcellsworks.com/news/bosch-the-mobility-of-the-future-needs-fuel-cells-2/
A benzines-akkus hibrid nem túl óriási akkuval egy jó kompromisszum szerintem középtávra.
Én nem tudom, mindenesetre a sok okos közgazdász ceo után az amd élére került egy mérnök és láss csodát se költségtúllépések, se időtúllépések nincsenek, van viszont vadonatúj tervezési koncepció és sorozatos gyomrosok a konkurenciának. Nem lehet, hogy az a baj, hogy 1 nap alatt 1 dollárból kéne az űrsikló?Ezt én is tapasztaltam
Ha mernökökre és/ vagy jogâszokra bizol valamit, akkor többnyire elfelejtheted a hatâridöket és a költségterveket. Éppen az egy vezetö feladata, hogy az összerdeket ervényesitse. Egyensulyban legyen müszaki tartalom, határidö és tervezett költség.
Jó, ez nekem szól.Akkor neked ott a bérautó! Hidd el, ha lenne autód, akkor nem 5 napot használnád évente. Olyan ez mint az új Duna híd ami helyett "elég lenne egy komp is".
Az AMD-nek más gondja volt. Pont, hogy a mérnök vezető akart saját gyárakat, és túlköltekezett, és a céget olyan adósságokba tolta, amik párosítva az intel etikátlan versenytársi gyakorlataival nehéz helyzetbe hozták a céget.Én nem tudom, mindenesetre a sok okos közgazdász ceo után az amd élére került egy mérnök és láss csodát se költségtúllépések, se időtúllépések nincsenek, van viszont vadonatúj tervezési koncepció és sorozatos gyomrosok a konkurenciának. Nem lehet, hogy az a baj, hogy 1 nap alatt 1 dollárból kéne az űrsikló?
Na, kibe nem rúgtam még bele ma? Lehet jelentkezni!Jó, ez nekem szól.
Teljesen igazad van, tegyünk mindenhova hidat átgondolás nélkül.
Szerintem szintetikus üzemanyaggal lehetne hosszabb távon is megoldás (levegő CO2-jéből). Amíg a repülő autó elkészül!Szerintem is, csak nem megoldás, csak a probléma megoldásának az idejét tolhatja ki.
Pont hogy nem. A mélyrepülés alatt nem volt mérnök a ceo.Az AMD-nek más gondja volt. Pont, hogy a mérnök vezető akart saját gyárakat, és túlköltekezett, és a céget olyan adósságokba tolta, amik párosítva az intel etikátlan versenytársi gyakorlataival nehéz helyzetbe hozták a céget.
Szerintem szintetikus üzemanyaggal lehetne hosszabb távon is megoldás (levegő CO2-jéből). Amíg a repülő autó elkészül!
A városban közlekedésre nem használnám. Ha én elmegyek valahova, akkor általában szórakozok, tehát ha csak egy pohár bort iszok, akkor kocsi nincs.Akkor neked ott a bérautó! Hidd el, ha lenne autód, akkor nem 5 napot használnád évente. Olyan ez mint az új Duna híd ami helyett "elég lenne egy komp is".