Hagyományos fordon a kettőstömegű-vezérlés csere 500e
Jézusom, pedig anno az 1.8-as Zetec benzines Escort kombim egy elnyűhetetlen gép volt. Arra 4 év alatt összesen 110000-et költöttem olajcserével, igaz volt hogy közel 40000-et mentem vele mire észrevettem mennyit is kocsikáztam egy olajjal.
Akkoriban heti 3-4 Lenti utam volt egy csajhoz 220 el-vissza.
De bírta, mindent, és sok minden befért, hűtőláda is, csak sajnos a nyúlványok elrohadtak hátul, de így is többért eladtam mint amennyiért vettem. Még midig fáj érte a szívem.
antigonosz
Egy F Astrára vagy egy béka lámpás Corollára nem is kell többet költeni évi 100-nál, és akkor még rossz éved volt
Nem tudom milyen autóid vannak, de amelyik ismerősömnek "modernebb" kocsija van ezeknél az egy vagon pénzt rájuk költ.
Azok bőven jó autók, csak sajnos 20+osak. Az Astra vezérműtengelye elkopik, meg picit rohad, de sok alkatrész a Vectrából átvehető, és olcsó is. A régi Toyoták meg legendák. Az újak szerintem nem. Ezért félek lecserélni őket, nem szeretek kocsira költeni. A szememben csak munkaeszköz. Pedig a következő egy évben megy mind a kettő a háztól. Az asszonynak van egy Aveója a gyerekeket hurcolni, fapados kocsi, kicsi, gyenge, de futkosni elég, és olcsó. Csak osztrák volt és minden tavaszra át kell kennem rozsdamaróval hogy megfogja egy időre, de eddig 3 év alatt egyedül két pár hátsó fék betétet kapott a három olajcserén kívül. Én egy Picassoval járok, de az gyalázatos, hihetetlen mit ki bírt. Vontattam vele épp múlt héten a vonóhorogra kötve egy diófa tuskót a szeméttelepig. De volt benn már 5 m-es gerendák, tetőlécek, deszkák tömkelege, 150 db kisméretű tégla, MTD fűnyírótraktor, egyszerre két mosógép, hűtőláda, kutyaól,birkák, csirkék,tűzifa, stb... Volt mikor a megfagyott szántáson vonóhorogra kötve húzkodtam fel a rönköket vele a patakmederből.
Igaz már vége van, mert hátsó futómű betegsége ezt is elérte, és csere kb 100000. Szóval menni fog egy éven belül.
Meg a másik is.
Ami lesz helyette valami olcsó de nagy xar. Benzines, vonóhorgos, 3 gyerekülés hátul kitétel, 1,8-2,0 benzin kb, max 10 éves. Akár régi Picasso is de lehet az újabb Grand is. Annak már 700kg a teherbírása. Ez meg így nehéz ügy, mert errefelé nyugaton ilyesmi ritka, Pest meg az Alföld, de én messze nem megyek, minek. Anno volt egy Voyagerem is futólag úgy 15 (?) éve azért sírtam, pedig xar volt, dízel. De a kaszni az csúcs volt, két pasi két csaj is volt benne, mármint normál felállásban persze.
Dízel egy 20 évvel ezelőtti 88-as 33-as Alfa meg a Voyager óta nem jöhet szóba életem hátralevő részében.
Szóval majd meglátjuk, kell valami nagy pakolós, benzines olcsó az asszonynak, én meg veszek valami újabb Nívát mert tele a tököm a hóátfúvással meg úgyis földúton is járok szóval kell valami árkon bokron át autó. Erre kényelmesen van egy év.