emel
Azért EU-n belül valószínűleg a gyorsvasút a legjobb kompromisszum. De felénk sajnos még a lassú vasút is ritka....
Az elektromos vonatok nagy előnye, hogy az áram nagy része lehet atomáram vagy vízáram is. Franciáknál valószínűleg a TGV-k co2 lábnyoma rekord alacsony lehet...
Ettől még a repülés és az autó is szükséges dolgok, nem ellenségei ezek egymásnak, de jó lenne az amúgy nem túl nagy Európában valamilyen optimalizált közlekedési hálózatot létre hozni. Mert embertelen sok szerintem a kamionos hosszú távú árú szállítás, és a regionális repülés is igen nagy mértékű szerintem.
A vasúttal a legnagyobb baj az ára. Egy komolyabb nagy sebességű vonal forintban 15-30 milliárd Ft/km körül mozog. (emlékeim szerint) Brutális ár.
Azért EU-n belül valószínűleg a gyorsvasút a legjobb kompromisszum. De felénk sajnos még a lassú vasút is ritka....
Az elektromos vonatok nagy előnye, hogy az áram nagy része lehet atomáram vagy vízáram is. Franciáknál valószínűleg a TGV-k co2 lábnyoma rekord alacsony lehet...
Ettől még a repülés és az autó is szükséges dolgok, nem ellenségei ezek egymásnak, de jó lenne az amúgy nem túl nagy Európában valamilyen optimalizált közlekedési hálózatot létre hozni. Mert embertelen sok szerintem a kamionos hosszú távú árú szállítás, és a regionális repülés is igen nagy mértékű szerintem.
A vasúttal a legnagyobb baj az ára. Egy komolyabb nagy sebességű vonal forintban 15-30 milliárd Ft/km körül mozog. (emlékeim szerint) Brutális ár.