Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 280
68 310
113
Pont emiatt az egyik elképzelés a car sharing. Simán lehet, hogy 50 év múlva úgy lesz az autózás,



A gyártók egyszerűen megnézik, hogy önvezetéssel mennyi autót tudnak eladni, illetve nélküle és ezt figyelembe véve eldől, hogy lesz-e helye az önvezetésnek a személyautók között vagy nem.
2017-es Mazda felmérés. Ahogy múlik az idő várhatóan nőni fog az elfogadottsága.
47557E8900000578-5178713-Which_European_countries_are_most_unhappy_about_the_arrival_of_s-m-2_1513673676035.jpg


Egyébként, ha már így beszélgetünk, akkor szerinted nem lenne értelmesebb megoldás mondjuk a Home Office vagy az, hogy ne kelljen a szerencsétlennek 2 órával korábban kelni, 2-3 órát zötyögni meg ötször átszállni, mint minden nap végigszenvedni ugyanazt az utat, dugót? Nem lenne jobb mondjuk, az akár több ezer főt foglalkoztató munkahelyeket integrálni a tömegközlekedési rendszerbe és nem csak kibaszni a puszta közepébe, mert ott olcsó a telek, vagy a belvárosba berakni, mert csak ott fancy a bithuszárkodás?
toG.gif
Meg egy felesleges vacak ez a kocsikba ami persze bedoglik es vilagit a lampa, meg nem talalja 8 szerelo hogy mi gondja, fizetsz 4-5-6-7-800000-et, fekbetet cserehez is kiuttetni utana vissza, stb. Lassan kell egy IT iroda ahhoz hogy a kocsi menjen. Minek? Eszik igy 6-7-8-9 litert, a lada meg az f astra, regi swift, egy literrel tobbet, aztan beleneztel tudtad mi hol van, meg utkozben megszerelted. Most meg ha megall megall a mutatvany is mert befog az elektromos fek, ha nincsen szikra daruval emelnek odebb. Raadasul megneznem mennyi a kabel + muanyag stb egy 1200-es ladaban meg mennyi a mostani kocsikban. Na meg mennyi a beszallito, kiszallito stb, ha mar kornyezeti labnyom.
Ezekben a kocsikban mar tobb a szemet mint a vas, Kolomparek mint vegfelhasznalok nem fognak molyolni vele, begyujtjak azt majd kieg, csak a vasert kap egyre kevesebbet ami marad belole.
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
6 994
19 289
113
Meg egy felesleges vacak ez a kocsikba ami persze bedoglik es vilagit a lampa, meg nem talalja 8 szerelo hogy mi gondja, fizetsz 4-5-6-7-800000-et, fekbetet cserehez is kiuttetni utana vissza, stb. Lassan kell egy IT iroda ahhoz hogy a kocsi menjen. Minek? Eszik igy 6-7-8-9 litert, a lada meg az f astra, regi swift, egy literrel tobbet, aztan beleneztel tudtad mi hol van, meg utkozben megszerelted. Most meg ha megall megall a mutatvany is mert befog az elektromos fek, ha nincsen szikra daruval emelnek odebb. Raadasul megneznem mennyi a kabel + muanyag stb egy 1200-es ladaban meg mennyi a mostani kocsikban. Na meg mennyi a beszallito, kiszallito stb, ha mar kornyezeti labnyom.
Ezekben a kocsikban mar tobb a szemet mint a vas, Kolomparek mint vegfelhasznalok nem fognak molyolni vele, begyujtjak azt majd kieg, csak a vasert kap egyre kevesebbet ami marad belole.
Van igazság abban amit mondasz, de a sok kis megspórolt 1 liter számít azért
 

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 280
68 310
113
Van igazság abban amit mondasz, de a sok kis megspórolt 1 liter számít azért
Regen xar diagonal gumikkal mentunk telen nyaron. Most van csucsszuper nyari/teli. Aztan megis elakadsz telen meg arkot fogsz. Hatso kerekes zsigulival elmentunk hoban, meg a fapados trabanttal. Most meg abs, kiporgesgatlo stb, aztan megis ugyanott tartunk. Folduton meg barmelyikkel, plane a Werbunggal. Most meg varosba is terepjaro kell...
 

Tcat

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
2 067
9 063
113

2012-2018 között az oroszok 3 hajósztálynyi többfeledatú, jégtörő képességgel is rendelkező mentőhajót állítottak szolgálatba. Összesen 10 hajót. Méret szerinti növekvő sorrendben ezek az MPSV07 (4 db), MPSV12 (4 db) és MPSV06 (2 db) osztályok. A képen látható példány az utóbbiba tartozik.

A 2 MPSV06-ost a német MV Werften Wismar hajógyártól rendelték meg, a többit orosz hajógyárak építették. Komszomolszk-na-Amure hajógyárában elvileg elkezdtek egy 3. MPSV06-osat, de ennek építését felfüggesztették a Wiki-n olvashatóak szerint.
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 457
11 485
113
Kurfürst

"Most nem értem a felháborodás. Már most rengeteg új kocsiban ezek szériafelszereltségek, és nincsen folyamatos szalagcímen az általuk okozott tömegbalesetekről, sőt."

Egyrészt, elég nagy baj, hogy sok haszontalan vagy idegesítő szar most is alap felszereltség, és nekem ezeket meg kellene venni!
Másrészt egy balesetnél soha a büdős életbe nem magyarázod meg a rendőrnek azt, hogy nem te hibáztál hanem mondjuk az ESP vagy a vészfék asszisztens.
Ezek a való életben lényegében bizonyíthatatlan dolgok!
Nem kívánok senkinek rosszat, de ha például a videóban szereplő Kuga megcsúszik és az a kretén autó megfékezi az ívkülső kereket, a kocsi tulaja meg belerongyol e miatt egy kisgyerekes családba, akkor szerinted ki tudja magyarázni a dolgot? Mert szerintem minden ilyen dolog vezetői hibaként szerepel a rendszerben jelenleg....

Anno szervótlan Ford Transitot (szívódé) - amivel légzőszervi betegeket szállítottam akkoriban három-három kanyarral a szanatóriumból oda-vissza a lillafüredi Szent István-cseppkőbarlangba - elvittem a márkaszervizbe, hogy nehezen, szorosan jár a kormány.
Állítottak rajta.
Utána - már a belvárosi kórházban - beült három, konzíliumra szállított beteg a harmadik sorba, kikanyarodtam a nyomvályús négysávos útra balra, lassan csorogtam a piros lámpához és nem értettem, hogy mit nem értek.:confused:
Még állva a lámpánál rájöttem; a kormánymű "átugrott" kikanyarodáskor a nyomvályúkon s a kormánykerék elfordult 90 fokkal, s úgy ment egyenesen az autó.:eek:
Tréler, vissza a szervizbe. Már akkor is kigyúrt állat voltam ( épphogy 50 kg felett...) Úgy zengett a műhelycsarnok a qrvaanyázásomtól, hogy a nagydarab szerelők pisszenni sem mertek.
Nem járultunk hozzá az újabb beállításhoz, hanem a szerviz költségén (régen túl volt a garis időn) rakattunk bele új kormánygépet. Négyen álltunk mellettük árgus szemekkel a műhelyben a kórház szállításvezetőjével, műszaki igazgatójával és egy már "kiugrott" egykori szerelőjükkel. Ritka megalázó volt.

Az életben nem bizonyítottam volna be, ha bekövetkezik egy tragédia, hogy nem az én hibámból repültem be Felsőhámor völgyébe 8 beteggel.
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 457
11 485
113
Regen xar diagonal gumikkal mentunk telen nyaron. Most van csucsszuper nyari/teli. Aztan megis elakadsz telen meg arkot fogsz. Hatso kerekes zsigulival elmentunk hoban, meg a fapados trabanttal. Most meg abs, kiporgesgatlo stb, aztan megis ugyanott tartunk. Folduton meg barmelyikkel, plane a Werbunggal. Most meg varosba is terepjaro kell...

Mennél ingatagabb egy autó, mennél butább a futóműve, ballonosabb gumija, annál nagyobb esélye van arra, hogy hóban, sárban lehessen vele haladni. Még ha hátsó kerekes is.
Anno a 90-es évek elején Nysaval a havas, latyakos városi utakon minden BMW-t legyorsultam:D.

A mai - végsebességnél is stabil - futóművű autókkal, erősen peres gumijaikkal a körülményekre optimalizált gumik s elektronikai segédek nélkül hóban, sáros földutakon csak béna kacsa vagy - jobb esetben.
 
  • Tetszik
Reactions: enzo and antigonosz

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 832
57 777
113
misinator

Régen az Astra F-ünkkel előfordult egy hasonló. Apám árkon bokron átment mindig. Ennek következménye az lett, hogy úgy ment egyenesen az autó, hogy kb. 30 fokban ferdén állt a kormány. Apum észre se vette. Egyszer én ültem be a kocsiba és egyből észre vettem. Irány a szervíz. :)
A két sztoriban a legérdekesebb, hogy az ember milyen könnyen korrigált egy ilyen hibát. Kíváncsi vagyok, hogy egy számítógép mit kezdett volna ezzel.... :cool:
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 832
47 148
113
Kurfürst

"Most nem értem a felháborodás. Már most rengeteg új kocsiban ezek szériafelszereltségek, és nincsen folyamatos szalagcímen az általuk okozott tömegbalesetekről, sőt."

Egyrészt, elég nagy baj, hogy sok haszontalan vagy idegesítő szar most is alap felszereltség, és nekem ezeket meg kellene venni!
Másrészt egy balesetnél soha a büdős életbe nem magyarázod meg a rendőrnek azt, hogy nem te hibáztál hanem mondjuk az ESP vagy a vészfék asszisztens.
Ezek a való életben lényegében bizonyíthatatlan dolgok!
Nem kívánok senkinek rosszat, de ha például a videóban szereplő Kuga megcsúszik és az a kretén autó megfékezi az ívkülső kereket, a kocsi tulaja meg belerongyol e miatt egy kisgyerekes családba, akkor szerinted ki tudja magyarázni a dolgot? Mert szerintem minden ilyen dolog vezetői hibaként szerepel a rendszerben jelenleg....
Dehogy! Minden kicsit is modern rendszer loggolja az eseményeket, hibákat. Ezek kinyerhetők rendszercsatlakozókon keresztül.
A régebbi rendszerek esetén csak hibakódok vannak, a modern járművekben már komplett log áll rendelkezésre.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 832
57 777
113
Régóta téma ez itt is:

"A PSA nem fektet több pénzt mostantól a belső égésű motorok fejlesztésébe.
Ezt a cég vezetője, a mindig jól informált és mindig pontosan és szabadon fogalmazó Carlos Tavares mondta a Reuters Automotive Summit telekonferenciáján.
Az FCA-PSA egyesülés után létrejövő Stellantis cégcsoport leendő vezére nagyon kemény menedzser hírében áll. Szigorú gazdálkodással, maximális hatékonyságra törekvéssel, kőkeményen fogott kereskedőkkel és nem utolsó sorban jó termékekkel, amelyek az adott kereteken belül a leginkább kiszolgálják az európia vásárlók ízlését, elérte, hogy egy csőd közelében lévő gyártóból egy prémium gyártókat megszégyenítő haszonkulcsokkal dolgozó tömeggyártó váljék. Ezt a bravúrt később megismételte az Opel kapcsán is, bár ott még akad tennivaló bőven.
Két menedzserre érdemes nagyon odafigyelni, ha érteni akarjuk, hogy az európai tömeggyártás milyen irányba fog menni a jövőben. Az egyik Tavares, a másik Diess.
Tavares korábban már nagyon élesen kritizálta az EU döntéshozóit a Co2 normák miatt, valamint amiatt, mert az európai autóipar kikényszerített transzformációja nem szakmai alapú döntéseken nyugszik, rengeteg kárt okoz, és számos munkahelyet szüntet meg szükségtelenül. Kiemelte azt is, hogy a politikusoknak a közhangulat miatt nem kifizetődő az autógyárakat védeni, ezért magukra maradtak ebben a küzdelemben.
https://varkonyigabor.blog.hu/.../_komoly_hibat_kovettek...
Ez egy egy évvel ezelőtti interjú Tavaressel.
Rajta kívül nem sok mindenkinek volt ehhez bátorsága.
A Reuters konferenciáján azzal kapcsolatosan is éles kijelentéseket tett, hogy ki fogja tudni majd megfizetni a jövő technológiáit, és ki lesz kizárva ezek köréből, ha a költségstruktúra nem fog jelentősen változni a villanyautók kapcsán. Nem hogy a szegényebb rétegek, de még a középosztály egy része sem fog tudni új autót venni, ha az EU az euro7-es norma kapcsán már 5-6 év múlva megtiltja a belső égésű motorokkal ellátott autók forgalomba helyezését.
Értelemszerűen ilyen környezetben, látva a jogszabályok előkészítési fázisát és tartalmát, nem véletlenül mer olyat nyilatkozni egy ekkora cég feje, hogy nem fektetnek több pénzt benzines és dízel motorok fejlesztésébe.
Lássuk, mit mondott Tavares a villanyautók kapcsán:
"Vagy úgy árazzuk ezeket az autókat, hogy megvédjük a haszonkulcsainkat, és elveszítjük vele a középosztálybeli vásárlók egy részét, mert nem tudják megengedni maguknak ezeket az autókat, vagy kompenzáljuk az elmaradó állami támogatásokat, ha nem lesznek ilyenek, és veszteséggel értékesítjük ezeket az autókat. Vagy hatalmas vásárlói köröket vesztünk el, vagy veszteséggel adjuk el az autókat".
A jelenlegi menetrend mellett Tavares szerint az autóipar konszolidáció fog bekövetkezni az EU-ban hamarosan, és csak a legagilisabb, leghatékonyabban adaptálódó vállalatok fognak túlélni.
Tavares nem a levegőbe beszél. Az eredményei és a vezetési stílusa hiteles szószólójává teszi a teljes iparágnak.
https://eu.detroitnews.com/.../future.../6310384002/"
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
6 994
19 289
113
Régóta téma ez itt is:

"A PSA nem fektet több pénzt mostantól a belső égésű motorok fejlesztésébe.
Ezt a cég vezetője, a mindig jól informált és mindig pontosan és szabadon fogalmazó Carlos Tavares mondta a Reuters Automotive Summit telekonferenciáján.
Az FCA-PSA egyesülés után létrejövő Stellantis cégcsoport leendő vezére nagyon kemény menedzser hírében áll. Szigorú gazdálkodással, maximális hatékonyságra törekvéssel, kőkeményen fogott kereskedőkkel és nem utolsó sorban jó termékekkel, amelyek az adott kereteken belül a leginkább kiszolgálják az európia vásárlók ízlését, elérte, hogy egy csőd közelében lévő gyártóból egy prémium gyártókat megszégyenítő haszonkulcsokkal dolgozó tömeggyártó váljék. Ezt a bravúrt később megismételte az Opel kapcsán is, bár ott még akad tennivaló bőven.
Két menedzserre érdemes nagyon odafigyelni, ha érteni akarjuk, hogy az európai tömeggyártás milyen irányba fog menni a jövőben. Az egyik Tavares, a másik Diess.
Tavares korábban már nagyon élesen kritizálta az EU döntéshozóit a Co2 normák miatt, valamint amiatt, mert az európai autóipar kikényszerített transzformációja nem szakmai alapú döntéseken nyugszik, rengeteg kárt okoz, és számos munkahelyet szüntet meg szükségtelenül. Kiemelte azt is, hogy a politikusoknak a közhangulat miatt nem kifizetődő az autógyárakat védeni, ezért magukra maradtak ebben a küzdelemben.
https://varkonyigabor.blog.hu/.../_komoly_hibat_kovettek...
Ez egy egy évvel ezelőtti interjú Tavaressel.
Rajta kívül nem sok mindenkinek volt ehhez bátorsága.
A Reuters konferenciáján azzal kapcsolatosan is éles kijelentéseket tett, hogy ki fogja tudni majd megfizetni a jövő technológiáit, és ki lesz kizárva ezek köréből, ha a költségstruktúra nem fog jelentősen változni a villanyautók kapcsán. Nem hogy a szegényebb rétegek, de még a középosztály egy része sem fog tudni új autót venni, ha az EU az euro7-es norma kapcsán már 5-6 év múlva megtiltja a belső égésű motorokkal ellátott autók forgalomba helyezését.
Értelemszerűen ilyen környezetben, látva a jogszabályok előkészítési fázisát és tartalmát, nem véletlenül mer olyat nyilatkozni egy ekkora cég feje, hogy nem fektetnek több pénzt benzines és dízel motorok fejlesztésébe.
Lássuk, mit mondott Tavares a villanyautók kapcsán:
"Vagy úgy árazzuk ezeket az autókat, hogy megvédjük a haszonkulcsainkat, és elveszítjük vele a középosztálybeli vásárlók egy részét, mert nem tudják megengedni maguknak ezeket az autókat, vagy kompenzáljuk az elmaradó állami támogatásokat, ha nem lesznek ilyenek, és veszteséggel értékesítjük ezeket az autókat. Vagy hatalmas vásárlói köröket vesztünk el, vagy veszteséggel adjuk el az autókat".
A jelenlegi menetrend mellett Tavares szerint az autóipar konszolidáció fog bekövetkezni az EU-ban hamarosan, és csak a legagilisabb, leghatékonyabban adaptálódó vállalatok fognak túlélni.
Tavares nem a levegőbe beszél. Az eredményei és a vezetési stílusa hiteles szószólójává teszi a teljes iparágnak.
https://eu.detroitnews.com/.../future.../6310384002/"
Nem értem ez így mit jelent.
Jön az elektromos, és lemondtak a vásárlóik nagyjáról?
 

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
13 429
33 710
113
Nem értem ez így mit jelent.
Jön az elektromos, és lemondtak a vásárlóik nagyjáról?

Igen, ha az történik, amit a hibbant politikusok akarnak, akkor vége az autóipar nagy részének, gyártanak majd villanyautókat a gazdagoknak. A középosztály lemondhat az autó birtoklásáról, max. bérelhet majd mol-limo szerű járgányokat.
Lásd még "You will own nothing and be happy" stb.
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger and fip7
T

Törölt tag 1711

Guest
Igen, ha az történik, amit a hibbant politikusok akarnak, akkor vége az autóipar nagy részének, gyártanak majd villanyautókat a gazdagoknak. A középosztály lemondhat az autó birtoklásáról, max. bérelhet majd mol-limo szerű járgányokat.

Meg jön a Mad Max az utakon.
Autópiac kb. olyan lesz, mint Kubában, meg Kambodzsában, emberek csiszolgatják, heggesztgetik a 30 éves roncsokat.

+szürkeimport ruszkiktól/amcsiktól.
Nyernék a lottón egy arra szakosodott hálózat építésébe forgatnám.
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
6 994
19 289
113
Meg jön a Mad Max az utakon.
Autópiac kb. olyan lesz, mint Kubában, meg Kambodzsában, emberek csiszolgatják, heggesztgetik a 30 éves roncsokat.

+szürkeimport ruszkiktól/amcsiktól.
Nyernék a lottón egy arra szakosodott hálózat építésébe forgatnám.
Vagy lámpavasra kerülnek az illetékes elvtársak.
 

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
6 994
19 289
113
Igen, ha az történik, amit a hibbant politikusok akarnak, akkor vége az autóipar nagy részének, gyártanak majd villanyautókat a gazdagoknak. A középosztály lemondhat az autó birtoklásáról, max. bérelhet majd mol-limo szerű járgányokat.
Lásd még "You will own nothing and be happy" stb.

Én szeretem a Mol Limo megoldást, amíg egy lehetőség, ahogy a saját is elérhető leehetőség, és én hozhatok döntést az igényeimnek megfelelően. Van nekem is elérhető új autó a piacon (mondjuk nekem a villamos is elérhető lenne, ha nagyon akarnám, bár nem lenne egy túl racionális gazdasági döntés)

Alsókarakószörcsökön nincs Limo. Ők ott ha jól értem dögöljenek meg, a mucsaiakkal amúgy is csak a gond van, politikailag is mindig?
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
18 832
57 777
113
Azért az kemény, hogy lényegében egy szabályozással meggyilkolják Európa egyik legjelentősebb iparágát. :(
2019-ben több mint 15.8 millió új autót adtak el az EU-ban!
Euró 7 után jó ha a tizedét el fogják adni....
Hány munkahelybe fog ez kerülni? Mi lesz így a gépjárműpark elöregedésével? Honnan a picsából szednek ezek a gyökerek ennyi lítiumot az aksikhoz?
Szerintük az a jövő, hogy az olaj exportőrök helyet kiszolgáltatjuk magunkat a lítium exportőröknek?
Ha beszakad e miatt az EU gazdasága akkor mi franc lesz?
Megmentjük ezzel a bolygót, miközben a világ nagy részén Euro 0-ás kocsik flangálnak? Az USA-ban újra terjed a V8?
Vagy a német szénből jó az áram? Az úgy okés a villany verdába?
Ennyi degeneráltat, mint ebben az elcseszett SZU 2.0-ban.... komolyan mondom. :mad:
Európa vezető ipari ágazatát tönkre tenni.... Ezért boldogabb időkben politikusokat akasztottak , meg szó szerint fejek hullottak :hadonaszos:

https://www.best-selling-cars.com/europe/2019-full-year-europe-car-sales-per-eu-and-efta-country/
 
M

molnibalage

Guest
Meg jön a Mad Max az utakon.
Autópiac kb. olyan lesz, mint Kubában, meg Kambodzsában, emberek csiszolgatják, heggesztgetik a 30 éves roncsokat.

+szürkeimport ruszkiktól/amcsiktól.
Nyernék a lottón egy arra szakosodott hálózat építésébe forgatnám.
Vagy az, aki tényleg közelekedni akar majd vigyázni fog a kocsira, amit eddig nem tettek meg. Mert most már nem lesz mire cserélni.

Azért az kemény, hogy lényegében egy szabályozással meggyilkolják Európa egyik legjelentősebb iparágát. :(
2019-ben több mint 15.8 millió új autót adtak el az EU-ban!
Euró 7 után jó ha a tizedét el fogják adni....
Hány munkahelybe fog ez kerülni? Mi lesz így a gépjárműpark elöregedésével? Honnan a picsából szednek ezek a gyökerek ennyi lítiumot az aksikhoz?
Szerintük az a jövő, hogy az olaj exportőrök helyet kiszolgáltatjuk magunkat a lítium exportőröknek?
Ha beszakad e miatt az EU gazdasága akkor mi franc lesz?
Megmentjük ezzel a bolygót, miközben a világ nagy részén Euro 0-ás kocsik flangálnak? Az USA-ban újra terjed a V8?
Vagy a német szénből jó az áram? Az úgy okés a villany verdába?
Ennyi degeneráltat, mint ebben az elcseszett SZU 2.0-ban.... komolyan mondom. :mad:
Európa vezető ipari ágazatát tönkre tenni.... Ezért boldogabb időkben politikusokat akasztottak , meg szó szerint fejek hullottak :hadonaszos:

https://www.best-selling-cars.com/europe/2019-full-year-europe-car-sales-per-eu-and-efta-country/
Az EU teljes aránytévesztésének markáns jele ez a faszság. A vezetők teljesen el vannak szakadva a valóságtól. ők élnek egy valóságban és fogalmuk nincs, hogy a világ nagy része hogyan él.
Meg ide vezet az, hogy olyan (nagyrészt jogászok) vezetik a világot, akik hajlamosak természettudományos és műszaki analfabéták lenni. Egy olyan világban, ami a technológiára épül.

Egészen elképesztő.