Meg egy felesleges vacak ez a kocsikba ami persze bedoglik es vilagit a lampa, meg nem talalja 8 szerelo hogy mi gondja, fizetsz 4-5-6-7-800000-et, fekbetet cserehez is kiuttetni utana vissza, stb. Lassan kell egy IT iroda ahhoz hogy a kocsi menjen. Minek? Eszik igy 6-7-8-9 litert, a lada meg az f astra, regi swift, egy literrel tobbet, aztan beleneztel tudtad mi hol van, meg utkozben megszerelted. Most meg ha megall megall a mutatvany is mert befog az elektromos fek, ha nincsen szikra daruval emelnek odebb. Raadasul megneznem mennyi a kabel + muanyag stb egy 1200-es ladaban meg mennyi a mostani kocsikban. Na meg mennyi a beszallito, kiszallito stb, ha mar kornyezeti labnyom.Pont emiatt az egyik elképzelés a car sharing. Simán lehet, hogy 50 év múlva úgy lesz az autózás,
A gyártók egyszerűen megnézik, hogy önvezetéssel mennyi autót tudnak eladni, illetve nélküle és ezt figyelembe véve eldől, hogy lesz-e helye az önvezetésnek a személyautók között vagy nem.
2017-es Mazda felmérés. Ahogy múlik az idő várhatóan nőni fog az elfogadottsága.
Egyébként, ha már így beszélgetünk, akkor szerinted nem lenne értelmesebb megoldás mondjuk a Home Office vagy az, hogy ne kelljen a szerencsétlennek 2 órával korábban kelni, 2-3 órát zötyögni meg ötször átszállni, mint minden nap végigszenvedni ugyanazt az utat, dugót? Nem lenne jobb mondjuk, az akár több ezer főt foglalkoztató munkahelyeket integrálni a tömegközlekedési rendszerbe és nem csak kibaszni a puszta közepébe, mert ott olcsó a telek, vagy a belvárosba berakni, mert csak ott fancy a bithuszárkodás?
Ezekben a kocsikban mar tobb a szemet mint a vas, Kolomparek mint vegfelhasznalok nem fognak molyolni vele, begyujtjak azt majd kieg, csak a vasert kap egyre kevesebbet ami marad belole.