Így igaz, természetesen hogy hangulatkeltő.
De az is igaz, hogy nagyon durva lett Budapest szopatása források elvonásával, a fejlesztések elmaradásával.
A négyes metrót tudom hogy gyűlölöd, de szegény nem tehet róla hogy nem lett hosszabb mint a két végén, és hogy ilyen kurva sok állomást kellett rá építeni, ilyen grandiózus állomásokkal, (amik beáznak, szánalmas a Gellért téren esőben a vödör, a kivitelező cég Mo.-n 20 évig ne dolgozzon) amiket a korrupció kedvéért úgy építetek ahogyan. Mellesleg arról sem tehet szegény metró hogy rávarrták több tér teljes megújításának a a költségét, érdekese számítás lenne hogy az mennyibe került... Dolgoztam olyan villamospálya felújítási terven ahol a belvárosban a nem egészen 1000m pálya költsége több lett mint a Moszkva tér rendberakása, mivel az érintett kerületi önkormányzat faltól-falig mindent kért, a villamos pálya a negyede-ötöde volt a költségnek nagyjából.
Valami ilyen esett meg szegény négyes metróval is, ment a pénz a korrupcióra, a fellegesen sok és grandiózus állomásra (építészeti nívó díjra jó, de fenntartani nem annyira...), a szarul megválasztott állomásépítési módszerreés dölt a felszíni rendezésre. Ne ma koncepció volt szar, hanem az építészek elszabadulása, meg a politika. Az Allee megállóért simán büntetni kellene a kurva anyját annak aki beengedte a projektbe, kurva kíváncsi lennék miként érték el.
Az meg külön zsír jó lesz hogy megépülnek a remek elővárosi vonalak, aztán ott át lehet szállni a 20 éves buszra meg a szétrothadt villamosra ami 12-vel zötyög.