Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez kampány része vagy tényleg szükség volt erre?
Ez kampány része vagy tényleg szükség volt erre?
Kéred-nem kéred, ezt kapod. Majd beraksz egy aggregátort a csomagtartóba.Amúgy pont hasonlót láttam vasárnap hazafele. Délután, BAH csomóponti felüljáró kifele oldal, nézem, hogy kollega a leghülyébb helyen állt meg vészvillogóval. Na odaérek és látom, hogy a furgonon túl ott van elöl egy delejes jószág aki kifogyott a naftából aztán az ampereket valahogy vissza kéne tölteni. Benzinesnél csupán az lenne, hogy némileg égő pofával elmész a köpésre lévő OMW kúthoz, 5-10 literes kanna teletölt, majd vissza és vuss mehetsz. Viszont az elektromosnál kb egyszerűbb instant a trélerest hívni mert, hogy azt helyben te nem fogod tudni sehogy se életre kelteni az hótsicher. Ennyit a nagy elektromobilitásról meg mindenről, köszönöm, nem kérek semmi ilyet.
Látod, ezért kell mozdonyt vezetni, kamion nincs, többi nem ellenfélÖsszefújta a szemetet a szél.
Mert haladni akarnak? Mert az jár? A piros lámpa meg csak dísz...
(Két napja majdnem összement előttem hasonló helyzetben két kocsi úgy 70-es tempóval...)
Mondjuk láttam már olyan képet Grísáéknál, mikor a Tesla hátuljába bepakolták az aggregátort meg a gázpalackot a zöld üzem jegyébenKéred-nem kéred, ezt kapod. Majd beraksz egy aggregátort a csomagtartóba.
Szuper. Izlelgessuk. Ez kb 23kWh de lehet akár 30 is. 5 perc alatt. Hatásfok legyen 90%. Ez 300 kW tája. Biztos olcsó lesz. MW kapacitású kutak...Éljen, éljen, megmenekült a bolygó! Jönnek az öt perc alatt feltölthető elektromos autók!!! Már csak alig öt év! (irónia vége)Jöhetnek az öt perc alatt feltölthető elektromos autók
Olyan gyors lehet az akkumulátor töltése, mintha benzint vagy dízelt tankolnánk.index.hu
"Öt perc alatt teljesen feltölthető akkumulátorokat gyártottak, ez fontos lépcsőfok az elektromos autók töltését illetően, ami így annyira felgyorsulhat, mint a benzin vagy a dízel tankolása."
"cél, hogy 2025-ben már öt perc alatt 100 mérföldre (161 kilométerre) elegendő töltést tudjanak biztosítani."
Tény, hogy a címben nem tértek ki rá, hogy mivel akarják feltölteni 5 perc alatt az említett elektromos autókat, bár feltételezem, hogy nem betonnal.
Ez is megvolt, azt hiszem, lapozhatunk.
Nem kell neki, de annak ellenère mindig megszólal: “Vigyázz!”. “Ott parkolhatsz”.”Zöld a lámpa!” stb.Anyuci vezet és apucinak kell szólni, hogy a szembejövő eltolta az előzést? :O
Az is megérne egy misét, hogy megszülethetett volna a nagypók alapú SUV is, csak az efftársaknak nem fért bele a gondolkozásába egy ilyen gép. Úgy tudom, a hajtáslánc, felfüggesztés a Nivából jött volna.
Mert Baja Buggyt sem csak Bogárból lehet építeni!
Legyen meg jó minőségben is.
De a kedvenc Fiat offroad-om:
Mert Baja Buggyt sem csak Bogárból lehet építeni!
Fiat alapon nekem a kedvenc a Campagnola második generációja. Kis gnóm nagyon jól elboldogul terepen, ráadásul a felfüggesztése miatt normális autóként is használható.
A NIO szabványos méretű és kapacitású akkucsomagjainak több értelme van. Azt is cseréli a robot pár perc alatt.Szuper. Izlelgessuk. Ez kb 23kWh de lehet akár 30 is. 5 perc alatt. Hatásfok legyen 90%. Ez 300 kW tája. Biztos olcsó lesz. MW kapacitású kutak...
A trafó ára több, mint ma egy 6-8 allasos kut cakk pakk...
A NIO szabványos méretű és kapacitású akkucsomagjainak több értelme van. Azt is cseréli a robot pár perc alatt.
Azt lehet irányított árammal tölteni, így nem bassza szét az elektromos hálózatot. Igaz, kell belőle puffer készlet a "kutakra", ellenben abból a készletből már lehet valamennyire balanszolni is, míg fogyasztóként nem annyira örülnék, ha a kocsimból kibalanszolnának indulás előtt
A kínai állam erre fogad, szerintem nem véletlen.
Ez legfeljebb városi közlekedésre alkalmas, hosszútávú mozgásra nem. Mert nem tudsz annyi akksit szétszórni, amennyi kéne. Legfeljebb autópálya forgalmas része még, de ennyi. Gondolj bele, ha ezzel kéne elmenni 200-800 km-re, akkor ehhez hány akksi kéne...A NIO szabványos méretű és kapacitású akkucsomagjainak több értelme van. Azt is cseréli a robot pár perc alatt.
Azt lehet irányított árammal tölteni, így nem bassza szét az elektromos hálózatot. Igaz, kell belőle puffer készlet a "kutakra", ellenben abból a készletből már lehet valamennyire balanszolni is, míg fogyasztóként nem annyira örülnék, ha a kocsimból kibalanszolnának indulás előtt
A kínai állam erre fogad, szerintem nem véletlen.
Nettó faszság. Már csak a hatásfok romlás miatt is. Minden töltés, kinyerés és szállítás veszteség.Ezt az egész autóval ballanszolom a hálózatot ökörségnek tartom.
Persze, most az elején majd tolják bele az adóeurókat, mint a zöldenergiába, de 5-10 év múlva ott leszel, hogy a szerződés köt, pénzt már nem kapsz, a leamortizálódott akkut a gyártó meg nem cseréli, mert nem üzemszerű használatban rongyolódott le...
Kár, hogy ezek a karakteres kocsik kivesznek, helyettük meg kapjuk az egyen (szart).
Lengyel Népköztársaság autóiparának csodáját,a Tarpánt,nevezhetjük a szocializmus SUV-jának?
16 éves Kalosom van.Tavaly elgondolkodtam,hogy befektessek egy generálba,vagy vegyek egy új kocsit.Körbenéztem,és nem találtam nekemvalót.Nekem melos kocsi kell,megbizható és praktikus,jol pakolható,és gazdaságos.Hát,egyszerűen nincs.Divatdizájnos drága kacatok.Dacia az egyetlen,még praktikusnak mondható kombi.De nem tetszet.Kéne egy praktikus jó autó,de a Fiat Palio volt az utolsó olyan-meg a Daewoo,mig volt.(oké,tudom,Kalosbol Aveo lett,miután megvette a GM)Kár, hogy ezek a karakteres kocsik kivesznek, helyettük meg kapjuk az egyen (szart).
Szerintem nem, az dedikáltan könnyű teherautónak készült, mondjuk mint az ARO.Lengyel Népköztársaság autóiparának csodáját,a Tarpánt,nevezhetjük a szocializmus SUV-jának?