Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Basszus tényleg a maxra feltekert pattogós minimál/egyéb ipari gépzaj nélkül a virtuális péniszük mérete a felére esik vissza. További kompenzációt jelent még mindemellett a "Ez dízel te kurva" feliratok használata, lehetőség szerint a hátsó szélvédő teljes hosszában, hogy ne lehessen semmit se kilátniKihagytad a kínai mélynyomót, szigorúan hátrafele beépítve
Erdemes minden folytatast megnézni. Nemcsak az utak, de a jàrművek is tragikusak. Részben az irtózatos szegénység, de a totàlis hozzá nem értés miatt.
Egyből kevesebbet panaszkodik ember a magyar utakra.
Balhézott a Shell. Na ne már. Az biztos hogy van a pofájukon bőr. Két dudás 1 csárda.Egyikben a tulaj mondja, hogy nincs értelme új kamiont venni, az "utak" ugyanúgy szétverik legjobb esetben 5 év alatt, mint a 20 évest.
Bónusz videjó:
Asszem tavalyelőtt balhézott a Shell a kormánnyal, mert már olyan mértékű volt a lopás/károkozás.
Akár 4 millát is! Minap vezettem a villany Hyundai Kona-t. Nem dobtam el az agyam. (több okból se, de annyira szar se volt)Skacok, miért van az, hogy ez az olajlobbis dumát még képesek egyesek komolyan venni és nyomatni...?
Én úgy látom, hogy egy technológia, hatékony, jó és jó termék lesz belőle, akkor SEMMI nem tudja megállítani az elterjedését.
- Ha létezne ilyen lobbierő, akkor ma is gőzmozdony járna és nem villanyos ICE meg TGV és Shinkanzen.
- Vagy miért nem nyírta ki az óceánjáró és léghajó lobbi először a dugattyúmotors repcsit majd a gázturbinásat?
- Vagy hogyan lehet, hogy az abakusz lobbi nem nyírta ki a mechanikus számológépet?
Ha nem tudsz belőle használható terméket gyártani, akkor az pusztul.
Fordítva viszont pont van példa van a lobbira, de ez valahogy az olajlobbit mantrázónak nem esik le vagy vagyok és kettős mérce van.
A sok ökobarom és villanyautó fetisisztának nem esik le. Az sötétzöld ökobarom lobbi és hype nélkül ezeket az izék soha nem terjedtek volna el mai szinten. Az lett kilobbizva, hogy ezek a szarok szénné legyenek dotálva. De bezzeg szemét olajlobbi van, széné adóztatva a benzin, mert jármű hajtóanyag. De a kocsiba tett áramon ilyen nincs. Amikor adtak 11 milliós autóra 2 millás ingyen állami pénzt? Tetszik érteni? A gazdag Józsinak tettek a zsebébe 2 millát. Amikor az kényszerből autózónak sokszor ennyi pénze nincs kocsira, cakk pakk.
Olajlobbi, beszarok, komolyan mondom.
Balhézott a Shell. Na ne már. Az biztos hogy van a pofájukon bőr. Két dudás 1 csárda.
Igen, mert a Saint Shell annyira ződ hogy az mán csudi. Szerintem ha minden Afrikai melósát normális módon kifizetné +rendesen adózna akkor valószínűleg nem baltáznák a csőveiket meg életveszélyes módon. Ja kérem akko mőg nem lőnne profit. Scheisse.Azért amikor baltával vagdossák a csővezetékeidet miközben egyre nagyobb mikroszkóppal nézik a környezetvédők a szennyezést és dollár százmilliók mennek kártérítésre meg élővilág helyreállításának kísérleteire...
Dutch court rules Shell liable for Niger Delta oil spills – DW – 01/29/2021
The energy giant will have to pay four Nigerian farmers compensation and start a cleanup over pollution caused by leaking oil pipelines in the Niger Delta.www.dw.com
nyugi akkor is lenne balhé.Igen, mert a Saint Shell annyira ződ hogy az mán csudi. Szerintem ha minden Afrikai melósát normális módon kifizetné +rendesen adózna akkor valószínűleg nem baltáznák a csőveiket meg életveszélyes módon. Ja kérem akko mőg nem lőnne profit. Scheisse.
A meghibásodott Tesla képernyők eleve csak 5-6 évre voltak tervezve
Elindul a márka eddigi legnagyobb visszahívása, az NHTSA álláspontját mindenesetre vitatják.totalcar.hu
Lássuk jól értem-e.
Az autó összes fő funkciója szutyok érintőképernyőről érthető el, de 5-6 év után megfekszik és jó drágán cserélték volna eddig.
Ez kb. olyan, mintha a sima autón az összes kezelőszerv leesne 5-6 év múlva és hány száz vagy ezer USD-ért is cserélnék? És ez így van tervezve és szerintük egy így jó.
Ez a fenntartható autózás? Beszarok, komolyan mondom.
Abszolút. Bár a prémium szót is eléggé elinflálták már.lassan ott tartunk hogy az analog muszerek es a fizikai kezelogombok a premium kategoria sajátja lesz kizárolag.
Azért szerintem mind a kétszázmillió nigériait nem fogja tudni kivakarni a g@ciből a shell se...Igen, mert a Saint Shell annyira ződ hogy az mán csudi. Szerintem ha minden Afrikai melósát normális módon kifizetné +rendesen adózna akkor valószínűleg nem baltáznák a csőveiket meg életveszélyes módon. Ja kérem akko mőg nem lőnne profit. Scheisse.
Annyiból árnyalnám a képet, hogy pl. a VHS videorendszertől is voltak jobb kép/hang minőséget tudó, kompaktabb videorendszerek,Skacok, miért van az, hogy ez az olajlobbis dumát még képesek egyesek komolyan venni és nyomatni...?
Én úgy látom, hogy egy technológia, hatékony, jó és jó termék lesz belőle, akkor SEMMI nem tudja megállítani az elterjedését.
- Ha létezne ilyen lobbierő, akkor ma is gőzmozdony járna és nem villanyos ICE meg TGV és Shinkanzen.
- Vagy miért nem nyírta ki az óceánjáró és léghajó lobbi először a dugattyúmotors repcsit majd a gázturbinásat?
- Vagy hogyan lehet, hogy az abakusz lobbi nem nyírta ki a mechanikus számológépet?
Ha nem tudsz belőle használható terméket gyártani, akkor az pusztul.
Fordítva viszont pont van példa van a lobbira, de ez valahogy az olajlobbit mantrázónak nem esik le vagy vagyok és kettős mérce van.
A sok ökobarom és villanyautó fetisisztának nem esik le. Az sötétzöld ökobarom lobbi és hype nélkül ezeket az izék soha nem terjedtek volna el mai szinten. Az lett kilobbizva, hogy ezek a szarok szénné legyenek dotálva. De bezzeg szemét olajlobbi van, széné adóztatva a benzin, mert jármű hajtóanyag. De a kocsiba tett áramon ilyen nincs. Amikor adtak 11 milliós autóra 2 millás ingyen állami pénzt? Tetszik érteni? A gazdag Józsinak tettek a zsebébe 2 millát. Amikor az kényszerből autózónak sokszor ennyi pénze nincs kocsira, cakk pakk.
Olajlobbi, beszarok, komolyan mondom.
Hóóóóóóó. Nagyon rossz példa ez szerintem...Annyiból árnyalnám a képet, hogy pl. a VHS videorendszertől is voltak jobb kép/hang minőséget tudó, kompaktabb videorendszerek,
8 mm-es videókazetta – Wikipédia
hu.wikipedia.orgMégis az ormótlan, csak egy oldalas olyan/amilyen képminőséget tudó VHS terjedt el, illetve a jobb sorsra érdemes rendszerek később sem tudták megszorítani - mintha ma is gőzmozdonyok húznának...Videókazetta – Wikipédia
hu.wikipedia.org
Ennek pedig egyszerű oka volt, a VHS-s csapat tudott tartalmat is biztosítani hozzá.
Szóval a jobb - bizonyos - műszaki paraméterek nem törvényszerűen győznek - természetesen ez a léghajó vs.repülőgép stb. esetében nyilván nem lehetett igaz, annyira egyértelmű volt a használhatóságbeli különbség (léghajó kikötése...)
Igenis van lobbitevékenység. Kérdés az adott témában a lobbi ereje, hangossága, ügyessége, hamissága.
Lásd Tesla...
Minden hasonlat sántít. Ahogy a léghajó vs. repülőgépes is. Annyira életképtelen ma is és régen is az előbbi. Oda se kellett lobbi.Hóóóóóóó. Nagyon rossz példa ez szerintem...
A beta itt hasalt el.
- A beta minősége annyival nem volt jobb.
- A hangminősége egyáltalán nem volt jobb. (Úgy emlékszem)
- Senkit sem érdekel a kép minősége, ha a kazetta olyan rövid, hogy felhasználói szempontból használhatatlan. VHS-re fel lehetett venni teljes NFL meccseket. A betára nem.
Nem kellett ehhez semmi lobby. A tömegek - USA piac - az akkori tartalomfogyasztás mellett eldöntötte a kérdést.
Hasonló eset az mp3. Az mp3 sem lobbi miatt terjed el. Jöhet a sok audiofil ember a flac és minden más formátummal, de az átlagember számára anno a drága portábilis tárhely volt a limit. A portáliblis lejátszó meg fej/füllhallgató minősége limitált ---> nem kell tölkéletes formátum. Mert a 192/256 kps mellett sem hallja meg a különbséget.
faketaxi matrixa jáccik?Szigorúan haverokkal megmókolt/chippelt (amúgy hengerfejes) 1.9TDI motorral illetve smoke&charm matricával az autó hátulján. Plusz pont jár az aliexpressről rendelt utólag ocsmány mód odagányolt LED lámpákért és ültetésért.
https://magyarfarmerzambiaban.blog.hu/ ez a blogger részletesen ír az afrikai fekák szokásairól, szemléletérőlErdemes minden folytatast megnézni. Nemcsak az utak, de a jàrművek is tragikusak. Részben az irtózatos szegénység, de a totàlis hozzá nem értés miatt.
Egyből kevesebbet panaszkodik ember a magyar utakra.
7-8 éve ezen a helyeken kb. 2-3 autó, ha parkolt. Legfeljebb. Most oszlopok vannak kiverve a sarkokra, hogy ne parkoljanak oda, mert különben a kukásautó nem tud bemenni.Azért ez a billogozás duma azért erős a társadalmi státusszal együtt.Autó-motor, elektromos járművek, közlekedés
Értem a logikai eszmefuttatást, bár az analógia nem a legjobb, mert a szerencsejátékban a játékos relative passzív résztvevő, nem beszélve arról, hogy minden szerencsejátékban alapvetően a Bank nyer! Na most Musk egy meggyőződéses figura, és igyekszik tenni is azért, hogy sikerre vigye az adott...forum.htka.hu
Én mondjuk egészen más státusz érzek, amikor az álló kocsik mellett húzok el Bp-n bringával.
De tényleg nem XXI. századi. De lásd a fenti link. Csak a szomorú, hogy ennyit kellett rá várni. Közben gyakorlatilag sikerült félig élhetetlenné tenni az agglomerációt, mert mindenki autóval jár és minden talpalatnyi helyen lassan kocsi parkol.
Hétfőn hazamentem napközben Miklósra. Délután 4 tájában összefüggő kocsisor volt, ami átszelte a várost. Holnap is megyek és majd próbálok lőni pár képet talán van néhány képe eltéve, hogy 10 éve kb. hogyan nézett ki a város. Nekem, aki ott lakott évtizedeket sokkoló. Úgy költöztem el, hogy igen, azért voltak kocsik, parkoltak itt-ott. Most több helyen a városban gyak. megszűnt a járda és ahol régen volt legalább egy kis zöld, ott is térkő van és kocsi terpeszkedik rajta úgy, hogy minden lakáshoz van garázs és a garázsbeállóra is lehet állni. Ez így csőd, ez nem fenntarható és élhető.
7-8 éve ezen a helyeken kb. 2-3 autó, ha parkolt. Legfeljebb. Most oszlopok vannak kiverve a sarkokra, hogy ne parkoljanak oda, mert különben a kukásautó nem tud bemenni.
Mindez úgy, hogy van garázs a lakásokhoz és előtte beálló is. Azok ott jobb oldalt ráálltak a járdára. Teljesen.