Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
kamm
Teljesen releváns.
Ugyanis nagyon gyorsan rájönnél belőle arra, hogy mi a gond azzal amit itt művelsz.
Ignor. Komolyan roni hozzáképest a vitakultúra csúcsa komoly érvekkel, és zseni szintű hozzáértésselCsak nem elkaptad a járványt?
Ignore.
Ja, hat a szamok meg tenyek zavaroak, tudom (kiveve, ha szemantikai vitara jok.) Hogy is volt, a kadettes extrak nem ernek, mert azok extrak, igy aztan nem is jobb mint a Lada? Avagy "a vitakultúra csúcsa komoly érvekkel, és zseni szintű hozzáértéssel"Komolyan roni hozzáképest a vitakultúra csúcsa komoly érvekkel, és zseni szintű hozzáértéssel
"On July 4th 1997 it was officially announced Lada cars had finally reached the end of the road in Britain. No new cars would be imported, but Lada owners, thought to number 100,000 would still get parts and servicing through UK dealers. [...] After over 350,000 sales, one of Britain's most talked about and best loved cars was consigned to motoring history. At their peak in 1988, more than 30,000 Lada cars were sold, although almost 10 years later, this figure had fallen to around 4,500 cars. The most popular model was the Samara and the most popular colour red. [...] On July 4th 1997 it was officially announced Lada cars had finally reached the end of the road in Britain. No new cars would be imported, but Lada owners, thought to number 100,000 would still get parts and servicing through UK dealers."De legyen, szoval szerinted eladtak 400 ezer (!!!) Ladat a briteknel?
Na erre kivancsi vagyok, hol van leirva?
Nem érted, hogy senkivel sem vitáztam, vitázok, hanem hoztam adatokat, amiket Te olyan értelemben kezdtél el minősítani, amiről egy rohadt mukk nem volt benne pl.: hogy milyen minőségűek voltak a termékek. És még utána megpróbálsz kioktatni? Nevetséges.Fogalmam sincs, kivel vitazol
Persze, hogy nem érdekel, látja mindenki. Azért görcsölsz annyira rajta.de igazabol nem is erdekel ennyire ez a tema - leegyszerusitem, jo?
Egyrészt nem érdekel, meg akkor ezek szerint úgy se tudod olvasni... de most komolyan, Te azon rugózol, hogy hozok nyugati, tehát nem szovjet adatokat (amiket kamm meghamisítottnak minősített) úgy, hogy alapvetően sem alátámasztani, sem ellentmondani nem akartam és nem is mondtam senkinek, csak adatokat hoztam. Ha az adatok egyeseknek sértőek, vagy a véleménybuborékjában légköri zavarokat okoznak, az meg had ne az én hibám legyen.Ignor. Komolyan roni hozzáképest a vitakultúra csúcsa komoly érvekkel, és zseni szintű hozzáértéssel
Ez így van, van akit zavar.Ja, hat a szamok meg tenyek zavaroak, tudom (kiveve, ha szemantikai vitara jok.)
Mivel egyet se hoztál ezért jó lenne ha viritanál ilyet. Ha nem megy akkor pofa alapba.Ja, hat a szamok meg tenyek zavaroak, tudom
Kammra ignore. Nem rád.Egyrészt nem érdekel, meg akkor ezek szerint úgy se tudod olvasni...
Megmondom őszintén- igaz egy barna sör felénél járok- de nem értem igazán, hogy mi ennek a hsz-nek a tartalma?Ugyan, esetleg mai szemmel. Akkor fenyevekkel jart elorebb az "alap" bármilyen komcsihoz kepest. Motor-hajtas, design, ulesek, minden. A komcsikhoz semmi nem is volt rendelheto, nemhogy gyurodo zona. A Golf III volt sokaig a leggyakoribb kocsi, amit behoztak a nepperek, mert azonnal el lehett adni - nem veletlenul, evek ota vagytak ra a sok Zsiguli meg Trabant utan.
Elnézést. Akkor nem jól értettem -mert, hogy rám hivatkoztál. Bocsi.Kammra ignore. Nem rád.
"On July 4th 1997 it was officially announced Lada cars had finally reached the end of the road in Britain. No new cars would be imported, but Lada owners, thought to number 100,000 would still get parts and servicing through UK dealers. [...] After over 350,000 sales, one of Britain's most talked about and best loved cars was consigned to motoring history. At their peak in 1988, more than 30,000 Lada cars were sold, although almost 10 years later, this figure had fallen to around 4,500 cars. The most popular model was the Samara and the most popular colour red. [...] On July 4th 1997 it was officially announced Lada cars had finally reached the end of the road in Britain. No new cars would be imported, but Lada owners, thought to number 100,000 would still get parts and servicing through UK dealers."
Brit Lada Klub.
De megint csak a duma, de egy adatnak nem tudsz utána nézni? Ott volt amúgy a wikis link, ott pedig megtalálod a különféle hivatkozásokat.
Hat, bevallom, szamomra logikusnak tunt, hogy a vitahoz kapcsolodo dolgokat hozol fel, de akkor ezek szerint szandekosan nem arrol volt szo, ahogyan most el is arultad. Mea culpa, de ezt amugy mar korabban is kifogasoltam, ezt az asszociativ kommmentelest, ez engem mindig megzavar, ha nincs odairva melle.Nem érted, hogy senkivel sem vitáztam, vitázok, hanem hoztam adatokat, amiket Te olyan értelemben kezdtél el minősítani, amiről egy rohadt mukk nem volt benne pl.: hogy milyen minőségűek voltak a termékek. És még utána megpróbálsz kioktatni? Nevetséges.
Azt irtam "ennyire" azaz kicsit erdekel, nagyon nem. No meg szorakoztato is, plusz hatha kiderul, valamiben megiscsak jobb volt egy keleti auto - tudod, egyik ertelme egy forumnak.Persze, hogy nem érdekel, látja mindenki. Azért görcsölsz annyira rajta.
Pont errol van szo: az a ket teny egy vegtelenul egyszeru kerdes, nincs sok mindenhez "erteni" valo rajta. :Ne, kérlek ne egyszerűsíts olyat, amit láthatóan nem értesz.
Nocsak, akkor ez most egy elismerese a ket tenynek? Eddig nem igy tunt, de akkor ez megoldodott.Pláne úgy, hogy olyan mellett kardoskodsz, amit senki nem vont kétségbe, illetve senki nem állított és ez többször is ki lett fejtve.
En koszonom a kulturalt valaszt es az erdekes ladatulajos linket.Köszönöm.
Én telepítve láttam a hegesztőrobotokat. (Lehet, hogy volt még belőle egy jó adag beládázva). Álltak béna kacsaként. A szovjet mérnök szerint már évek óta. Ezek szerint ezt követően még szét is lopták, amin igazából nem csodálkozom...torsen
A franciáktól már 1968-ban is érkezett gépsor a Moszkvicshoz, a Renaulttól. Akkoriban nagyon bevásároltak a szovjetek ilyenekből.
Amit meg te láttál a 80's évek végén az még az orosz wikipedián is fönn van:
"A 2141-es modellt eredetileg egy széles, széles körben egységes, szedán, kombi, ferdehátú, kisbusz- és mikrobusz-karosszériával rendelkező személygépkocsik alapjaként tervezték. Ilyen tervek szerint egy teljesen új gyártást építettek az úgynevezett "rugalmas" technológiák felhasználásával, amely lehetővé tette egy gyártósoron különféle, bár jellemzői szerint hasonló alkatrészek, nagyfokú automatizálás és ipari robotok széles körű használatát. Úgy gondolták, hogy egy ilyen gyártás 3-5 évente lehetővé teszi a modellek cseréjét - olyan szinten, amely közel áll a világpiac vezetőinek modellvonalainak frissítési üteméhez.
E tervek többsége soha nem vált valóra. A külföldön vásárolt gyártóberendezések nagy része bontatlan csomagolódobozokban maradt, és ezt követően kifosztották"
Ezt most nem tudom, mire irod, nem vilagos, de en arra utaltam, amit meg molni irt, hogy a 86-os Golf (II, ugye?) sokkal kenyelmesebb meg modernebb volt mar egy Ladanal is.Megmondom őszintén- igaz egy barna sör felénél járok- de nem értem igazán, hogy mi ennek a hsz-nek a tartalma?
Nem mai szemmel volt ugrás a IV-es Golf, a III-ashoz képest, hanem akkor volt az!. A hármas CL-ben SEMMI nem volt. Felszereltségeben egy Zsiguli szintjén volt (én Golf fan vagyok, de ez tény). A Mo-i CL kenyérszervo, ABS nélkül, elöl tárcsa hátul dobfék, elektromos ablakról , tükörről, klímáról ne is álmodj (CL)...1,4-es 60 lovas központi befecskendezős öregecske motor. Ja, és ugyanez az F-Astra. Ehhez képest volt fényévnyi ugrás a négyes Golf.
Dehogy rendelheto.Rendelhető gyűrődő zónáról még nem hallottam, de majd utána olvasok.
Jaja, logikusan II-est akartam irni, megszaladt a kezem, sorry.A nepperes részt cáfolnám. Akik át akartak ülni'90-ben Ladából, azok még nem tudták, hogy kb 2 év múlva jön ki a hármas Golf. Mire az itthon népszerű import használtautó lett, már 2000-t írtunk.
Abban, amit eddig is ismert tény volt. Akkor egy rétegnek ez volt a megfizethető autó, amit a 90-es években kiszorított a koreai autóipar (és az orosz "szakértelem").valamiben megiscsak jobb volt egy keleti auto
Mint ha eddig is nem ez lett volna írva... látod, csak nem értetted, de nem baj, erre jó egy fórum.Ahh, hogy egesz tortenelme alatt es 1997-ig? Igy mar mas.
Konkrétan -talán immár harmadjára is leírom- a kommentedre volt reakció. Azt állítottad, hogy csak Afrikában és Dél-Amerikában volt piaca... ami nem volt igaz, hisz volt piaca a "fejlett nyugaton" is. Hogy nem igazán a minősége, hanem az ára miatt? Mea maxima culpa. Tehát ha a kommentedre reagáltam relevánsan, akkor nem lehet, hogy a Te kommented nem kapcsolódott a "vitához"?bevallom, szamomra logikusnak tunt, hogy a vitahoz kapcsolodo dolgokat hozol fel
Szívesen máskor is.En koszonom a kulturalt valaszt
Ne, Ne, Neeee.... Még itt is ennek kell szembejönnie?molnibalage
"Na, ettől is elvenném a jogsiját."
Nekem ezekről a videókról mindig ez jut az eszembe:
Csak a való életben a veszélyes produkciókhoz nem szól a zene
Hogy motortechnikában mekkora volt a szakadék, azt jól mutatja hogy a Civichez az alapmotorok 102 illetve 125 lovacskát tudtak tudott, de Európában választható volt a legerősebb motor is (B16A2), ami 1,6 literből 160 lóerőt tudott kihozni, amire még ma is megnyalnád a szád szélét. És fogyasztott vagy 5 litert..
Közben meg benyalt 12 liter fölött százon.
Döbbenetes felfedezés! Ahhoz hogy teljesítményed legyen, benzint kell locsolnod a motorba, mert az ég el. Látom alaposan utánaolvastál.
Hát a III-as nem volt egy sikeres darab.... ezt minden VW fan is elismeri. Igaz, nálunk azzal köszöntött be a nyugati világ, de a korabeli társakkal (pl.az Astrával) összehasonlítva nem egy nagy durranás. Alapból egy alulmotorizált, minmálfelszereltségű, és drága volt (itthon). Emlékszem "96-ban a CL 2 040 000Ft volt, amennyi pénzért Debrecenben egy 70 nm-es 3 szobás, nagyon jó állapotú panellakást adtak.torsen
Ez kicsit off topik lesz, de a Golf III azért rohad apámnál a kertben, mert be akartuk adni a Volkswagen bontóba de még nekik sem kellet
Pár C kategóriás állampolgárt érdekelt volna,de rájuk meg mi nem voltunk kíváncsiak.
Igazi siker történet az az autó nálunk