Minek busz... Vannak páran a járgányban
Végül is a Toyota Camry nem is kicsi autó.....
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Minek busz... Vannak páran a járgányban
Mindössze annyi korrekcióval hogy nem hidroplán, hanem amfíbia, vagyis kétéltű repülőgép ami képes üzemelni vízről is és szárazföldi repülőtérről is.
Sok sikert a projekthez.Info a debreceni BMW project-el kapcsolatban.
Pár hete itt járt Fehérváron a BMW egy Dél Koreai beszállítója, aki jön Debrecenbe is, mint beruházó. Gyártott alkatrészéhez aluminium biz-baszt akar velünk csináltatni (pontosabban annak az alapanyagát). Mindennel elégedett, valószinüleg lesz bolt.
Nem is ez a lényeg, hanem az elhangzott dátum.
2021-re tervezi a gyártás beindítását. Ebből az autóipari láncot ismerve azt lehet megfejteni, hogy próbaüzem valahol 2021 elején, teljes széria gyártás 2021 közepe vagy ősz, nem-nagyon előbb..... (persze igazodva a BMW sorhoz, így az is így kalkulálható)
A létszám feltöltés az eddigi tapasztalatok alapján úgy indul majd számolhatóan, hogy mérnökök és sorvezetők toborzása már idéntől, a felvételük és a betanitásuk (a gyártási project indítása) valahol 2019-től. Sori melósok felvétele és betanításuk 2020 elejétől kalkulálható.
A beruházás fizikai megvalósításához szükséges project mérnökök meg már lehet hogy részben házon belül, vagy minimum HR interjúkon...
blitzkrieg
"Lehet lemaradtam valamiről, de nem az euro 6-osnál roszabb besorolásúakat akarják kitiltani?"
Jó ha a 10%-ot eléri az Euro 6-os dízelek aránya.
Sok sikert a projekthez.
Humán oldal: kemény lesz, mert embert találni a legnehezebb. Friss kimutatás szerint a germánok
- 46%-a úgy gondolja, hogy a dolgozót nem kell iskolázni belépéskor.
- 13% szerint max 1 hónap
- 13% szerint 1-3 hónap
- 9% szerint 3-6 hónap
- 9% szerint 6-12 hónap
- 10% szerint több, mint 1 év.
A gond az, hogy egy másik kimutatás szerint 74%-nak megterhelés a dolgozót iskolázni.
Szóval ez így nehéz lesz. Sok szakmában 3-5 év a betanulás, de vannak kollégák, akik 10 évvel számolnak. Az a szint, ami után el vagy fogadva...
Én a Tesla S-t néztem. Pár mili híján 5 méter.
Nézzél meg akkor egy régebbi Lamborghinit, elképesztően ocsmányak voltak, műanyag doboz a műszerfal kb. de a maiak se túl extrák. Ferrarik belseje se egy nagy truváj. Tisztavérű sportkocsiknál nem divat annyira a csíricsáré, koreai ízlésvilágot tükröző belső. Oszt' mégis drága, sőt, meg se veheted, a gyártól kapsz meghívást arra, hogy kegyeskednek felkínálni neked egy limitált szériás kocsit.
Az Octavia meg egy VW Golf alvázra épített, kissé sedanosra puffasztott cseh furfang. Jópofa, praktikus, de egy alapvetően egy műszakilag-beltérileg nem egy hű de igényes alsó-középkategóriás kocsi ami elvisz A-ból B-be, miközben a könyökötök kicsit összeér de van egy bazi nagy csomagtartója. Nevetséges összehasonlítani (pláne képek alapján) egy Teslával. Ha ültél már/vezettél már pár kocsit, nem tennéd te sem.
Nekem pont egy 2015-ös összkerekes dízel A 4-em van Magyar manuállal..... Minnő csoda, német beleszámolja a kocsi üres súlyába a vezetőt is.... A nélkül 1590 kiló, és a 2016-os újabb széria már ennél is kisebb önsúlyú.
Mennyinek számolják a német kocsikban a vezetőt?
SúlyadóNekem pont egy 2015-ös összkerekes dízel A 4-em van Magyar manuállal..... Minnő csoda, német beleszámolja a kocsi üres súlyába a vezetőt is.... A nélkül 1590 kiló, és a 2016-os újabb széria már ennél is kisebb önsúlyú.
Mennyinek számolják a német kocsikban a vezetőt?
Sértegetésben feketeöves vagy. Az én tapasztalatom meg az, hogy de...A dugók nem attól vannak, hogy az "emberek a budira is autóval járnak". Ezt legfeljebb a Vitézy-féle autista véglények meg a militánsabb kerékpáros maffia szajkózza ész nélkül, persze minden ténybeli alap nélkül.
Menet közben rájöttek, hogy elnézték a kikötőt, vagy mi? Vagy valami teszt volt. Amúgy szép kis manőver.
Bár az autókhoz nem értek, de ez nekem túl radikálisnak tűnik. Backupnak meghagytam volna a tengelyt. A Gripen hajóvűe is FADEC, de hiba esetén visszaáll csökkentett módban hagyományos hidro-elektromech. szabályozásra.
Bürokratikus akadálya volt, kukacoskodtak. A 3 órás ETOPS a '80-as évek legvégén jelent meg, de akkor már évtizedes léptékben elég biztonságosak voltak hozzá a kéthajtóműves gépek.azért hogy a szakmádhoz közelebbi példával válaszoljak: ugye 50 évvel ez előtt senki sem gondolta, hogy utasszállító 2 hajtóművel engedélyt kap az Atlanti átrepülésére?
vagy aktuátorok rep gépen a kormány huzalok helyett?
gyártó dolga, ha szerinte ez múkodik, tesztel bizonyítja, miért ne....
Na, ez kemény:
https://index.hu/gazdasag/2018/09/10/3_billio_forintra_perlik_a_vw-t_a_dizelbotrany_miatt/
Vagyis, befektettem valamibe, majd nem jött össze (intézményi befektetōk stop nélkül a rájuk bízott pénzzel - ez megint egy szép történet. Ha megy a piac, akkor búsás bónusz. Vagyis vállalj extra kockázatot, basszál rá a money management alapszabályaira...), most gyorsan perelünk. Cseles. A kifizetések miatt az egy részvényre jutó érték csökkene - ami tovább nyomja az árfolyamot, gyorsan diszkontból vásárolunk, majd még kártérítést fizetnek nekünk... Dupla haszon. A VW meg kiköhögi, mert nem egy muskotály féle füvesbrigád. És ezek még csak a németek.
Bezzeg, amikor a Porsche szopatta bucira a fél világot a VW-s hitelswap-al, akkor még az amcsi hedge found-nak is kuss volt a neve
Ludwigshafen-ben lakik, Ludwigshafen-be járnak be melózni, G-Merci (általában 3000-es), Golf GTi, BMW-bōl minden, Audi (jobbára A5 vagy A7), stb.Sértegetésben feketeöves vagy. Az én tapasztalatom meg az, hogy de...
- Bátyám 4 km-ről jár be autóval dolgozni. Megvette a bringát és azóta sem használja.
- Az egyik munkatársam is 3 km-ről kocsival jár be. (Van olyan azért szép számmal, aki teker vagy BKV-zik.)
- A másik a fonódó villamossal szinte ajtótól ajtóig mehetne, kocsival jár. Van, hogy 1,5 óra alatt ér be dugóban reggel. Mert az "kényelmes".
- Egyik röplabdás csapattárs a Mester utca környékéről a BME sportközpontba kocsival megy. Tekerve kb. 8 perc lenne...
Ez bizony az általános hozzáállás. Ha van kocsi, akkor mindenhova azzal megy, akinek van. Mert szerinte ez a kényelmes úgy, hogy akár 10-15 percig keres parkolóhelyet...
Azért a 30% bukó nem egy pillanat alatt jött össze. Ott lehetett volna egy normális exit-stratégiát használni...Azért azt ne feledd el, hogy a dízel balhé egy tudatosan, vezetői jóváhagyással végzett meló volt, tehát a bukta után a részvények árfolyama a csalás miatt esett.... erre azért lehet perelni. Amennyiben a szitu úgy merült volna fel, hogy mondjuk tőzsdei okok miatt esik az árfolyam, a részvényes nem perelt volna. Így van jogalapja, s privát véleményem szerint igaza is van (mondom ezt úgy hogy VW-Audi fan vagyok)
pirosba pögetik a motor - általában éjjel.