Azért ez szép teljesítmény, 5 éve indultak a norvégok hosszútávú útvonalai.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
München - Berlin IC: 4 óraNormális nagysebességű vasútnál - ameddig nem lesz reptéri check-in folyamathoz hasonló - 220 km/h átlagsebesség és felette versenyképesebb tud lenni a repülésnél 600-800 km távolságon úgy, hogy a normális városokban egyből a belvárosban szállsz ki. Ferihegyre a kijutás még a belvárosból i alsó hangon 45-60 perc és bármelyik külföldi nagyvárosnál órás lépték bejutni bárhova.
UK a legvicesebb, ahol a fapados ÉK "London" táján tesz le, ha te meg Readingbe mennél, akkor 3 órába kerül odajutni és annyi pénz, hogy olcsóbb fapados helyett BA-val repülni úgy, hogy kb. a hűtődet is feladhatod csomagnak, nem fillérbaszó fapados mentalitás.
Ráadásul a pilótahiányt nézve az olcsó repülés illúziója lehet, hogy hamar véget fog érni, mert senki nem fog szarér húgyért pilóta lenni, és akkor az árak mennek felfele...
Lehet korábban a Us Navynel szolgált a kapitány.
Bammeg, ezt vajon hogyan sikerült összehoznia a kompnak? Kint a nyílt vízen lehorgonyzott konténerszállítót fényes nappal telibekapni...
Én ezt látam élöben...Ez egy nagyon érdekes mérnöki "csoda":
Mégse olyan ződek a villanyautók, főleg a hiperződ Németországban...
https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-10-16/the-dirt-on-clean-electric-cars
Lassan el kell jönnie a Szilik cseréjének, mert már nagyon nem gazdaságos a felújításuk...