Azért még erre eléggé locsolni kell a Deákot, de szép lesz majd.
Remélem megjelenik.
A legnagyobb rozsdafoltal.
Mellékesen ő a legöregebb autó amit valaha vezettem.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azért még erre eléggé locsolni kell a Deákot, de szép lesz majd.
Remélem megjelenik.
A legnagyobb rozsdafoltal.
Mellékesen ő a legöregebb autó amit valaha vezettem.
Az biztos, hogy sok pínzecske még. De motorikusan rendben, és az elektronikát is rendbehoztuk vala édes jó apámmal. Csak manapság se neki, se nekem nincs ideje. Egyszerre meg kvázi soha.Azért még erre eléggé locsolni kell a Deákot, de szép lesz majd.
Melyik? Az AKH-val vegyes a tapasztalatom.Becsüld meg, ritka.
Szentendrei úton, Csillaghegynél van egy egészen jó. Nem annyira olcsó, de nagyon precíz
Ja legjobb gumis élményem, amikor végig szidta a kormányt a beveztendő online pénztárgép miatt, számlát nem adott, de a javított gumi 1 hét múlva leeresztett. Másik szervizben mondták, hogy a rozsdás felnire rákenték a ragasztót. Ez volt a javítás. Többet a környékükre nem mentem.Ha jó, azt is becsüld meg. a többség a megódjuk okosba szinten mozog,
És ezek az "szolgáltatások" azért maradnak fent, mert egyesek szerint házmester tempó felnyomni ezeket...Ja legjobb gumis élményem, amikor végig szidta a kormányt a beveztendő online pénztárgép miatt, számlát nem adott, de a javított gumi 1 hét múlva leeresztett. Másik szervizben mondták, hogy a rozsdás felnire rákenték a ragasztót. Ez volt a javítás. Többet a környékükre nem mentem.
1. ha szép szóra nem adja vissza a javítás díját a kártérítési per sokkal többe kerül (pl. idő, utazás, idegeskedés).És ezek az "szolgáltatások" azért maradnak fent, mert egyesek szerint házmester tempó felnyomni ezeket...
Ja legjobb gumis élményem, amikor végig szidta a kormányt a beveztendő online pénztárgép miatt, számlát nem adott, de a javított gumi 1 hét múlva leeresztett. Másik szervizben mondták, hogy a rozsdás felnire rákenték a ragasztót. Ez volt a javítás. Többet a környékükre nem mentem.
Na én pont emiatt hordom a Toyotához a 8 éves Versomat. Már nem garis, de mivel minden Toyotának egy jó ideje már csak elektronikus szervizkönyve van, így elsősorban így tudom "vezetett szervizkönyvesként" tartani.Igaz, hogy csöves Suzuki, de tavaly 37000ft-ot fizettem az éves szervízért, olajjal, szűrővel, mindennel.
Ha megkapja, amit meg kell kapnia, vagy még egy kicsit több törődést is (pl.: gyakorib olajcsere), akkor semmi gond, nem terhelés. Sőt, mivel valószínűleg nem városon belül raktak bele ennyit, így lehet, hogy még jobb is, mint ha 60 ezret raktak volna bele 3 év alatt, de nem optimális körülmények között.Pl. az én kocsim iszonyú terhelést kapott az első tulajnál. 3 év alatt tolt bele 200.000km-t. Volt, hogy 2 kötelező szerviz között 2-3 hónap is alig telt el.
Ignisnek másodjára találták el a tolatólámpáját az alkatrészboltban, forgalmiból kinézett adatokból. Lássuk be, nem egy ritka típus nem egy túl bonyolult alkatrésze.a típus ritka, típustársak elmondása szerint az autóalkatrész hálózatokban leginkább harmadjára találják el a hozzávaló alkatrészeket
Az Ignis a világból kimegy. Strapabíró, igénytelen stb. Az ilyen autókat kellene gyártani, nem a Tesla elektromos sokkolókat.Ignisnek másodjára találták el a tolatólámpáját az alkatrészboltban, forgalmiból kinézett adatokból. Lássuk be, nem egy ritka típus nem egy túl bonyolult alkatrésze.
(Az meg külön röhej, hogy csak egybe lehet az egészet cserélni és típus értékéhez és, hogy egy marok műanyag nem olcsó, de legalább két csavar fogja és 2 perc a csere.)
A Teslának is meg van a helye, piaca, de nem kéne megfojtani a népautót és főképp támogatni az elektromos luxizást.Az Ignis a világból kimegy. Strapabíró, igénytelen stb. Az ilyen autókat kellene gyártani, nem a Tesla elektromos sokkolókat.
Kap rendesen az élettől, gyerekkel a határban a földúton, lucernaföldön megpakolt futóval. De volt, mikor még nem volt futó 5 kisbála is belement. Birkát szállított, gabonás zsákokat... Nem egy 'operába járós' élete van szegénynek. Kicsit sajnálom, hogy igásló szerepet tölt be, de sajnos ez van.Az Ignis a világból kimegy. Strapabíró, igénytelen stb. Az ilyen autókat kellene gyártani, nem a Tesla elektromos sokkolókat.