A háromból 2 BMW320-al szerelt fitymafejű makkarcú, amstafos susogós nadrágban...A vezetni "élvezet" következő epizódjai...
El nem tudom képzelni, hogy ezek az embernek látszó szardarabok fejében mégis mi járhat, amikor ezeket előadják.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A háromból 2 BMW320-al szerelt fitymafejű makkarcú, amstafos susogós nadrágban...A vezetni "élvezet" következő epizódjai...
El nem tudom képzelni, hogy ezek az embernek látszó szardarabok fejében mégis mi járhat, amikor ezeket előadják.
Hát igen, minimális drag csökkenés és cserébe sok száz óra karbantartás és lehet, hogy azonnal degradálódik ez az izé.
Amúgy ebben a fene nagy környezetvédelemben el lehetne gondolkozni azon, hogy simán mozogjunk lassabban. Annyit, hogy mondjuk -10% legyen a fogyasztás.
A sok bullshit helyett ez NULLA fejlesztési költséggel és AZONNALI hatást hozna.
Mert tényleg belehalna a gyök2 utas, ha London és Budapest táv mondjuk 2 óra 20 perc helyett 2 óra 30-35 perc lenne...?
Rizsa és porhintés helyett elköltve egy rakás pénzt egy soha meg nem térülő fogyasztáscsökkenésre.
Ezt a lítiumion (NMC) akksikból álló pakkot 150 kW teljesítményű DC gyorstöltővel kevesebb mint négy óra alatt lehet feltölteni. Egy feltöltéssel pedig – az időjárási és a forgalmi viszonyoktól függően – 262-375 kilométert tud megtenni.
American intercity buses focused on medium-haul trips between 200 and 300 miles; airplanes performed the bulk of longer trips and automobiles shorter ones.
Igen.Meg addig szerzet "T" táblát. Azt használhatom kezdő sofőrként amúgy?
Tököl és Szigetújfalu közötti szakaszon mentem. Gondoltam a kutya nem jár arra. Hát nem tudom mióta van ez, de tucatszám jöttek az úton, ahol félre kell húzódni sok helyen, hogy elférjen két autó. Na, itt jöttek barmok 80-100-as tempóval és kb. 20%-ha félrehúzódott, a többi csak nyomta neki.
Baszki, ha nem lassítok, akkor reccs vagy mi a faszom? Inkább átadtam a bátyámnak a kormányt és el is ment a kedvem már az egészből. Visszafelé sem vezettem azon az úton, amit 30 éve ismerek. Volt olyan, hogy 60-ról ő is 20-ra fékezett és ment le az útról. A szemből jövő meg szépen befoglalta az utat.
Ha ez ma a tempó, akkor én ezt soha nem fogom élvezni.
Meg addig szerzet "T" táblát. Azt használhatom kezdő sofőrként amúgy?
Az első 200 méter úgy kezdődött, hogy egy kb. 10 és egy 2 éves csalinkázott előttem. Hát kivártam és amikor megálltak, akkor mentem el csak mellettük...Amúgy meg kezd kihalt mellékutcákban; pont elég feldolgozni való szituáció egyelőre pl. egy kerékpáros melletti elhaladás, amikor a szemben az útpadkán álló naná, hogy pont akkor indul el.
Nem nézlek fogyatékosnak, de szerintem ne kapkodd el - ezt a tudásszintet vélem kiolvasni soraidból.
A párom 10 év után akart újra vezetni, s akkor döbbentem rá, amikor kimentünk egy nem is forgalmas országútra, hogy jelenlegi tudásával egy szimpla szituációt sem biztos, hogy biztonságosan le tudna kezelni.
Ő akkor fogja újrakezdeni, amikor az oktató unokatesómtól vesz pár vezetésórát. Neki van rutinja, no meg pedálgépes autója - ezeket az újra belerázódásokat biztonsággal lemenedzselni.
Sokkal olcsóbb, mint egy esetleges kár egy amúgy banálisnak induló szituációból.
Az első 200 méter úgy kezdődött, hogy egy kb. 10 és egy 2 éves csalinkázott előttem. Hát kivártam és amikor megálltak, akkor mentem el csak mellettük...
Tervezek vezetésórát venni, de most COVID alatt...
Baszki, ha nem lassítok, akkor reccs vagy mi a faszom? Inkább átadtam a bátyámnak a kormányt és el is ment a kedvem már az egészből. Visszafelé sem vezettem azon az úton, amit 30 éve ismerek. Volt olyan, hogy 60-ról ő is 20-ra fékezett és ment le az útról. A szemből jövő meg szépen befoglalta az utat.
Ha ez ma a tempó, akkor én ezt soha nem fogom élvezni.
S-O-H-A.
Sokat romlott a vezetési kultúra hazánkban az elmúlt pár évben. Ugyanakkor kezdőként sok olyan szituáció lehet veszélyes neked amit rutinoson már megfelelően kezelsz. Figyeled a tükröket, használod a fékpedált ha esetleg behúzódik eléd valaki. Soha, soha ne akarj példát statuálni. Az út nem csatatér.Nah, ma vezettem kb. 3-4 km-et és volt parkolás és y forduló.
Sajnos rosszul választottam időt és útszakaszt...
Tököl és Szigetújfalu közötti szakaszon mentem. Gondoltam a kutya nem jár arra. Hát nem tudom mióta van ez, de tucatszám jöttek az úton, ahol félre kell húzódni sok helyen, hogy elférjen két autó. Na, itt jöttek barmok 80-100-as tempóval és kb. 20%-ha félrehúzódott, a többi csak nyomta neki.
Baszki, ha nem lassítok, akkor reccs vagy mi a faszom? Inkább átadtam a bátyámnak a kormányt és el is ment a kedvem már az egészből. Visszafelé sem vezettem azon az úton, amit 30 éve ismerek. Volt olyan, hogy 60-ról ő is 20-ra fékezett és ment le az útról. A szemből jövő meg szépen befoglalta az utat.
Ha ez ma a tempó, akkor én ezt soha nem fogom élvezni.
S-O-H-A.
Nem vicc, utasként féltem azon az útszakaszon úgy, hogy a bátyám 13+ éve vezet.
A nyomát nem találom annak, hogy a közlekedésben résztvevők számottevő része kooperatív és nem kompetitív társasjátékként tekintene a közlekedésre.
Nem tudom, hogy ebben mi a jó. Ez nem közlekedés, ez rettegés az úton. És a résztvevők egy része mintha kurvára nem lenne tisztában azzal, hogy mi zajlik körülötte és miért nincs reccs. Mert a környezete vigyáz ezekre az agyatlan baromkra.
Jövő héten remélhetőleg megpróbálom újra.
Hazafelé bringázva Csepel felé a Duna parton kb. 0 forgalmat láttam és a Hollandi úton is. Arra felé próbálok majd 5-6 felé. Háta ott lehet tanulni.
Meg addig szerzet "T" táblát. Azt használhatom kezdő sofőrként amúgy?
Az is a közlekedési kultúra része lenne, ha lehetne közúton - egyéb korlátozó körülmény nélkül - a megengedett sebességgel menni anélkül, hogy - esetenként meggondolatlan - sorozat előzésre kényszerülne az ember fia és így a többieknek emiatt nem kéne eszement száguldozónak tekinteni azt, aki menne a megengedett sebességgel,és nem annak 2/3-ával 1/2-ével...Sokat romlott a vezetési kultúra hazánkban az elmúlt pár évben. Ugyanakkor kezdőként sok olyan szituáció lehet veszélyes neked amit rutinoson már megfelelően kezelsz. Figyeled a tükröket, használod a fékpedált ha esetleg behúzódik eléd valaki. Soha, soha ne akarj példát statuálni. Az út nem csatatér.
Néhány éve vezettem egy "bezzeg-országban" kb. 2500 km-t. Annak a felét országúton. Szerintem egy kezemen meg tudom számolni, hogy ezalatt én hány autót előztem meg. A másikon meg azt, hogy engem hányan előztek meg. Mindenki mindenhol annyival ment, amennyi a megengedett sebesség volt: se nem többel, se nem kevesebbel. Autópályán 110 volt a megengedett, de a kamionok is verettek annyival.Az is a közlekedési kultúra része lenne, ha lehetne közúton - egyéb korlátozó körülmény nélkül - a megengedett sebességgel menni anélkül, hogy - esetenként meggondolatlan - sorozat előzésre kényszerülne az ember fia és így a többieknek emiatt nem kéne eszement száguldozónak tekinteni azt, aki menne a megengedett sebességgel,és nem annak 2/3-ával 1/2-ével...
Csendes véleményem, aki még a megengedett sebességet sem tudja biztonságosan tartani, annak nem szabadna vezetnie, mert alkalmatlan rá. Aki meg ha tudná tartani mégsem tartja, az meg hmmm eleven fa gircses-görcsös ága. Most mindenki képzelje magát egy 5 km/h-val menő autó mögé (amit nem tud megelőzni monjuk záróvonal és folyamatos szembeforgalom miatt) és tegye fel a kezét, aki 1/2 óra és 2.5 km megtétele után még nem ideges.Néhány éve vezettem egy "bezzeg-országban" kb. 2500 km-t. Annak a felét országúton. Szerintem egy kezemen meg tudom számolni, hogy ezalatt én hány autót előztem meg. A másikon meg azt, hogy engem hányan előztek meg. Mindenki mindenhol annyival ment, amennyi a megengedett sebesség volt: se nem többel, se nem kevesebbel. Autópályán 110 volt a megengedett, de a kamionok is verettek annyival.
Na, azon az úton, ahol vezetni próbáltam a "megengedett sebességgel" menni elég kontraproduktív. Volt egy akkor ki nem táblázott huppanó, hogy 90-es tempónál majdnem az ülésből elemelkedtük és az út minősége is olyan, amilyen. Tábla meg nincs kint sehol.Az is a közlekedési kultúra része lenne, ha lehetne közúton - egyéb korlátozó körülmény nélkül - a megengedett sebességgel menni anélkül, hogy - esetenként meggondolatlan - sorozat előzésre kényszerülne az ember fia és így a többieknek emiatt nem kéne eszement száguldozónak tekinteni azt, aki menne a megengedett sebességgel,és nem annak 2/3-ával 1/2-ével...