Ha kérhetném, egy elemből ne extrapoláljunk a végtelenbe.Hát, ez sem az utat figyelhette...
Vezetni élvezet?
Hát, én továbbra sem értem, hogy kinek és miért.
Mindent jól csinálsz és a végén még téged kúrnak seggbe és viseled akár kárt is.
És ebbe kéne beletörődni?
A rendőrök jelentős része tisztességgel, becsülettel, jogkövető módon végzi a munkáját és él.
Pontosan úgy - s megmerem kockáztatni - s olyan arányban, mint maga az egész magyar társadalom
(Tehát semmi okosság, semmi kiskapu, minden számlára, a törvény betűje szerint...vagy nem?)
Vezetni élvezet!?
Na itt a baj (mármint nem a te fejedben).
Nekem ez az egyik a vesszőparipám.
Mit tetszik keresni (nem csak te, úgy általában mindenki, így természetesen én is) élvezetet közutakon, lakott területeken, egy veszélyes üzemben!?
Egy ideális világban a hétköznapokon a közutakon az autósok közlekednek A-ból B-be nagy, fehér Fiat 1500-as gépjárművel.
Kocsit hajtanak "figyelmesen, tapasztaltan, türelmesen"
Bocs, ezt nem tudom kihagyni, pedig borzasztóóóó
...s munkaidő után, meg hétvégén, szabadságon zárt gokartpályán eresztik ki a gőzt, s vezetéstechnikai pályán szereznek rutint.
Time Attack-ra járnak pl. a Hungaroringre, meg kimennek a Nordschleifére, ezekből van kismillió videó:
Nem atomfizika, s nem is igazán pénz kérdése - na mondjuk talán nem a magyar minimálbérrel...:
Három kör a pokolban
Szépet ment a Marea, egy szavunk se lehet rá. A tíz perctől messze vagyunk, de ez egy cseppet sem zavar.
totalcar.hu
Vezetési élmény maximum Perkupa környékén, meg más isten háta mögötti járásban lehet még...no persze EZ VESZÉLYES!, mert ilyen vidékeken más is azt hiszi, hogy egyedül ő van az úton, aztán szembejön vele (a valóság) egy másik közúti boyracer, no meg Kalapos bá' a havonta egyszer beindított autócskájával...
Mindenhol máshol már csak régen lehetett vezetési élményről beszélni, amikor még kisebb volt a forgalom sűrűsége (mondjuk ezt is megénekeltem már, hogy akkoriban meg rozzant csiga Zsukokkal voltak tele az utak).
No meg ki tudtad használni, be tudtad osztani - ha elég ügyes voltál! - az autó erejét, rendszertartalékait (hűtés, kenés, fékek) dinamizmusát, ha egy 1000MB-s Skodád volt, tudtad feszegetni a futómű határait kanyarban 60-as táblánál 61-el, ha Wartburgod volt diagonál gumival, vagy UAZ-od a gyári gumival...
(Kérem a dedikált lájkokat azoktól, akik átélték, hogy miről beszélek)
Na az a vezetés (siker)élménye volt!
Tényleg.
Ma nem tudsz úgy eltölteni egy percet sehol az országban, hogy vagy te, meg az út.
Ehelyett állandóan vagy te érsz utol valami tőgyarcú barmot, aki 85-el megy 98 helyett, vagy téged ér utol valami hülye gyerek, aki 99-el akar menni.
Vagy többel.
Ráadásul a mai autók ingerszegények (csend, rezonanciamentesség, megbicsaklás nélküli számítható teljesítmények, minimális sebesség és veszélyérzet), de legalább olyan erősek, hogy szétszexualizál az ideg, mert nem tudod kihasználni az M-es Bömösöd, AMG Mercid, RS Audid sokszáz lóerejét.
Vagy ha komplexusos kisember vagy, akkor Octavia RS-edet, Opel OPC-det, egyéb sportüléses családi autódat...
Pedig te megérdemled, mert te kiváló vagy, meg vagyok, meg átlag felett ügyesek vagyunk...
Ja nem.
Én sem: Tegnap kentem oda a felnimet egy padkának a vizes úton 30-ról fékezve (nincs ABS), amikor két méterre a padkától váratlanul beblokkoltak az első kerekek, mert már 4 évesek a gumik.
Én, én, én aki - többek között - 20 évig a Bükköt jártam - eleinte - téli gumi mentes Nysaval, meg Transittal, s soha nem csúsztam meg haváriáig, maximum a saját akaratomból.
A következő, tervezett hozzászólás munkacíme: Hogy öregednek meg akár 1(!) - 4 év alatt a mai, korszerű, márkás gumik, amióta kitiltották belőlük az öregedésgátló adalékot, mer' rákkeltő (legalábbis a gumiboltos is, meg a futóműves/gumis is ezt mondta)