Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

M

molnibalage

Guest
Fogalmazzunk úgy, hogy ha elkészül már csak a Kálvin térig is ez, akkor kb. le lehet tenni az autót.
Miklósról a belváros kb. 35 perc lesz, ahol metró, körvasút vagy a két fő villamosvonal elérhető lesz.
Ha meg az észak-déli összekötés is a H5-tel, akkor aztán hajjaj. 60 perc alatt Budán, Árpád híd elérhető lesz. Az ma kb. 100+ perc...
A Csepel-sziget számára ez a fejlesztés olyan lesz, mintha megtanulnánk szinte teleportálni. Így simán visszaköltöznék az agglomerációba.

Csak mire ez meg lesz 2030. :(
Az első ütem is csak 2026 tája.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 185
60 009
113
22:00-nál az új műszaki tartalom szerinti járatsűrűség.
Brutális lesz a maihoz képest. A sebessége is. Kb. 20 perc lesz bejutni ma, ahonnan ma ez 36-38 perc.

Azért nekem vannak fenntartásaim a tervvel kapcsolatban. Amúgy impozáns, meg minden, de kíváncsi vagyok, hogy mi valósul meg ebből?
Részben néztem végig a videót, milyen típusú vonatokkal terveznek és milyen áramnemben?
Hány év pereskedéssel számolnak a kisajátítások miatt?
A megállóknál a beláthatatlan és baleset veszélyes közúti útszakaszok nyomvonalát miért nem változtatják meg?
Gondolok elsősorban a kereszteződésekre.
Mi az a hülyeség, hogy a Tököliek ragaszkodnak a HÉVforgalmi épülethez? Életemben nem hallottam ilyet. Szerintem csak kiszámolták, hogy sokba lenne lebontani. A Tököli HÉV állomáson az egyéb kiszolgáló épületeket sem értem, miért oda? Kicsi hely van ott.
Vagy tovább szűkítik az amúgy is szűk utat egy olyan helyen ahol percentként legalább 20 autó halad el?
Miért nem építik át a kereszteződéseket?
Meg mi az, hogy a buszok hordják rá a HÉV-re majd az utasokat? Amióta élek így van baszki :D
A baj azzal van, hogy a buszra is kell külön bérlet meg a HÉV-re is, ami nem kis lóvé....
Ha komolyan gondolják a ráhordás dolgot akkor egyesített jegy/bérlet kell a buszra és a HÉV-re, különben marad a gyaloglás!
Én úgy látom, hogy közel sem olyan jó ez a koncepció, mint ahogyan ők gondolják.
 
M

molnibalage

Guest
Azért nekem vannak fenntartásaim a tervvel kapcsolatban. Amúgy impozáns, meg minden, de kíváncsi vagyok, hogy mi valósul meg ebből?
Szerintem ne vészmadárkodjunk, amikor még egy kapavágás sem történt.
Részben néztem végig a videót, milyen típusú vonatokkal terveznek és milyen áramnemben?
Zajlik a tender.
Az elhangzik, hogy a mai környezetben az áramnem kb. annyit jelent, mintha telefonban az kérdeznéd, hogy piros vagy kék legyen.

A megállóknál a beláthatatlan és baleset veszélyes közúti útszakaszok nyomvonalát miért nem változtatják meg?
Gondolok elsősorban a kereszteződésekre.
Melyikekre?
Mi az a hülyeség, hogy a Tököliek ragaszkodnak a HÉVforgalmi épülethez? Életemben nem hallottam ilyet.
Ők meg felmérték.
Az, hogy te valamiről nem hallottál az nem mérce.
Okkal volt a felmérés.
Szerintem csak kiszámolták, hogy sokba lenne lebontani. A Tököli HÉV állomáson az egyéb kiszolgáló épületeket sem értem, miért oda? Kicsi hely van ott.
Mert semmi értelme elvnni a szerelvényeket a végállomásra, amikor indulnak úgy is 3-4 óra múlva.
Agyfaszt kaptam a Fehérvári úton lakva, hogy fél kettőkor csattogott be az utolsó vili remízbe és négy előtt már jött ki.
Ennek aztán van értelme, zajos és pakljok a kilométereket a szerelvénybe a semmire.
Vagy tovább szűkítik az amúgy is szűk utat egy olyan helyen ahol percentként legalább 20 autó halad el?
Ezt melyikre érted?
Miért nem építik át a kereszteződéseket?
Ezt melyikre érted?

Meg mi az, hogy a buszok hordják rá a HÉV-re majd az utasokat? Amióta élek így van baszki :D
Ezek szerint az ábrát sem nézted meg.
Amúgy meg a 7-8 percenként járó HÉV-re hol hord rá a mostani vonalhálózat...?
Csepelre megy be iszonyatos mennyiségű busz reggel, de Halálsztelek-Szigethalom irányba szerinted ehhez ma van passzoló busz?
Nincs.

Ezt értik ráhordás alatt, hogy SZERVEZETTEN erre legyen kapacitás. Mert ma Halásztelekről úgy járnak be, hogy busz és Csepeli HÉV és utána még átszállás, ha metró a cél. A cél az, hogy busz, HÉV és Kálvin téren vagy.
A baj azzal van, hogy a buszra is kell külön bérlet meg a HÉV-re is, ami nem kis lóvé....
Erről is szó esik, tarifaövezet lesz.
Te tényleg végignézted...????
Ha komolyan gondolják a ráhordás dolgot akkor egyesített jegy/bérlet kell a buszra és a HÉV-re, különben marad a gyaloglás!
Lásd fent.
Én úgy látom, hogy közel sem olyan jó ez a koncepció, mint ahogyan ők gondolják.
Öööö, én konkrétan azt érzem, hogy 1930-ból 2030-na repülök.
Eddig az aggloba vissza az volt nálam, hogy "hülye vagy"?
Most meg az, hogy "az tuti".

Szóval ne haragudj, de a kommentedben sok trollkodás szerű mű kérdés volt, de konkrétum kevés.
Az is talán kiviteli terv szintű, csak meg sem jelölted mire gondoltál.

Egy olyan fejlesztésre azt mondani, hogy "nem olyan jó", ami NÉGYSZERESÉRE növeli a járatsűrűséget és a menetidőt FELÉRE VÁGJA KÉT ÁTSZÁLLÁST MEGSZÜNTETVE.

Ma a Kálvin tér Ráckevéről 100 perc és két átszállás. Légkondicionáltan zajos szaron.
Ez a II. ütem után 60 perc, 0 átszállás, XXI. századi járművön.

Gyártelepen belül "csak" dupla lesz a járatsűrűség és "csak" 2/3-ára vágja vissza az időt, bár ha lekésed a tömött vilidt, akkor ott is majd a felére.

Hát beszarok, komolyan mondom...

Olyan komolyan veszik, hogy új híd is épül Haraszti felé.
Bár azt a videó nem fejtette ki, hogy a mostani használatban marad-e.
Mert érdemes lenne megfontolni, hogy személygépjármű legyen, ha olyan új híd épül, ami kétvágányú vasúti híd lenne.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 185
60 009
113
Szerintem ne vészmadárkodjunk, amikor még egy kapavágás sem történt.

Én most vagyok 30 éves. Én még nem születtem meg amikor gyártelepnél a kereszteződésre felüljárót ígértek.
Több választáson ígérték a helyi képviselők a felüljárót az elmúlt 20 évben. Azért csak ennyit írok, mert ennyire bírok vissza emlékezni.
A HÉV átépítése a MÁV által 10 éves ígéret. Kapavágás nem történt!
Ilyen múlttal had ne én legyek már a vészmadár! ;)

Mert semmi értelme elvnni a szerelvényeket a végállomásra, amikor indulnak úgy is 3-4 óra múlva.

Őket sem zavarja, hogy nincs az épületeknek hely....
A vonatok meg eddig is félre álltak tökölön, mert 3 vágány van, meg van ami csak Tökölig megy. Ehhez nem kellettek plusz épületek!
Viszont lefele 2 vágány lesz Tököl után is.
Akkor miért állnának meg ezek a járművek Tökölön?
Ott van Ráckevén a pusztában a járművek pihenő helye. Kutyát nem zavarja hely meg van dögivel.
Erre egy pici HÉV-megállóban akarnak járműveket raktározni, meg infrát kiépíteni?
Dunaharasztin szintén már megvan az infrastruktúra hozzá.
Nem értem az egészet!


Zajlik a tender.
Az elhangzik, hogy a mai környezetben az áramnem kb. annyit jelent, mintha telefonban az kérdeznéd, hogy piros vagy kék legyen.

És ezt te mérnökként komolyan elhiszed?
Jelenleg 1000 Voltos egyenáram a hálózat.
Nem nagyon tudok olyan mai szerelvényről ami 1000 volt egyenáramról menne.
1500/3000 volt a szokásos a vonatoknál.
A villamosoknál 750 V.
A 3-as metró is 750 V azt hiszem, a 2/4 pedig 825 V. (nekem ez is egyedinek tűnik)
Most akkor csak nekünk csinál valaki 1000 voltos szerelvényeket vagy átépítik a hálózatott magasabb feszültségre?
Esetleg az 5-ös metrós terv miatt 750/825 V lesz?

Amúgy meg a 7-8 percenként járó HÉV-re hol hord rá a mostani vonalhálózat...?

Nem lesz 7-8 percenként busz!
Nincs rá kapacitás. Pont úgy hord rá ahogyan eddig!
Tökölön pl. a HÉV-et érintve hurokban megy a busz.
Szigethalmon jelenleg is van 2 db buszmegálló a HÉV-nél, plusz ott a pálya udvar kicsit messzebb.
A szigethalom-halásztelek-csepel az egy létező buszvonal, a csepeli hévre hord rá.
A Tököl-miklós-csepel pedig mind 3 településen ráhord a hévre, ugyanis a HÉV megállóknál vannak a buszmegállók.
Ennél jobban hogyan lehet ráhordani valamit? :eek:

Erről is szó esik, tarifaövezet lesz.

Ez egy jó dolog ha megvalósul.
Remélem nem az lesz mint most, hogy a Pesti bérlet 10,000 Ft ami mindenre jó, a csak HÉV adott szakaszára jó Ráckeve-Milleneum telep bérlet meg vagy 21,400 Ft.
Mert akkor jogosan kurva anyáznak majd továbbra is a helyiek, szerintem....

Te tényleg végignézted...????

Írtam, hogy részeket néztem meg belőle.....
A végén a beszélő fejeket kihagytam.

Ők meg felmérték.
Az, hogy te valamiről nem hallottál az nem mérce.
Okkal volt a felmérés.
Itt élek lényegében 30 éve. Még senkitől nem hallottam, hogy : De jó ott az a gusztustalan épület! Tartsuk meg!
Ellenben egy modern épületre lehet lenne igény.... Csak ugye az pénzbe kerül.

Ezt melyikre érted?

Szigethalom Alsó, Tököl például. A térképen nem látszik , hogy milyen gáz az átjáróknál a kereszteződés.
Szigethalom alsónál van egy jobbra kanyarodó szakasz az útban, az konkrétan beláthatatlan. Erre ezek oda rajzolnak még egy fát XD
Aki ezt megrajzolta életében nem járt ezeken a helyeken!
Mondok egy egyszerűt, mondtad akarsz vezetni, vezesd végig ezeket az utakat kocsival nap közben. Érteni fogod amit írok.

Szóval ne haragudj, de a kommentedben sok trollkodás szerű mű kérdés volt, de konkrétum kevés.
Az is talán kiviteli terv szintű, csak meg sem jelölted mire gondoltál.

Én nem trollkodom hanem te nézed egyoldalúan a dolgokat.
Ígérnek egy gyorsabb menetidőt aminek örülök én is, fasza meg minden.
DE
Itt van egy épített környezet, amit nagy ívben leszartak a tervezők.
Annyi volt a kocepciójuk, hogy sok bicikli tároló kell, némi parkoló meg legyen zöld is rendesen.
Az, hogy fizikálisan ezek nem fognak elférni, zsúfolt lesz az egész környezet, a közút szűkülni fog, miközben nagy forgalmat visz el, az, hogy a helyi boltokkal mi a f@sz lesz, azoknak hol lesznek parkolóik, hogyan lehetetlenítik el őket az ezeket a jó madarakat nem zavarja.
Átrakják gyártelepen a buszpályaudvart egy az eddiginél kisebb helyre, ahol most van egy 2 szintes üzletközpont meg N+1 egyéb üzlet?
Szerinted ez így működni fog?
Vagy marad a jármű javító ott ahol van és csak a buszforduló rész költözik át?
Akárhányszor szóba kerül a kisajátítás mindig azt mondták ebbe most fölösleges bele menni....
Hát kurvára nem :D
Ez az Achilles sarka az egésznek!
Magyar bíróságon beindulnak a perek, 2030 helyet lesz 2050 a befejezési dátum, márha elkezdik, meg valaki végig viszi.
Mert ugye itt 4 vente váltás van....

Én valahogyan nem érzem át a terv megvalósíthatóságát....
 
T

Törölt tag 1711

Guest
A HÉV átépítése a MÁV által 10 éves ígéret. Kapavágás nem történt!

És ezt te mérnökként komolyan elhiszed?
Jelenleg 1000 Voltos egyenáram a hálózat.
Nem nagyon tudok olyan mai szerelvényről ami 1000 volt egyenáramról menne.
1500/3000 volt a szokásos a vonatoknál.
A villamosoknál 750 V.
A 3-as metró is 750 V azt hiszem, a 2/4 pedig 825 V. (nekem ez is egyedinek tűnik)
Most akkor csak nekünk csinál valaki 1000 voltos szerelvényeket vagy átépítik a hálózatott magasabb feszültségre?
Esetleg az 5-ös metrós terv miatt 750/825 V lesz?

HÉV 5 éve tartozik a MÁV-hoz.
Még most is mostohagyerek, kevesebb fizetést is kapnak akik odamennek, így ironikus módon kb az egyetlen olyan munkahely ahonnan a MÁV elszívja a munkaerőt...

Városi kötöttpályás közlekedés 500-1000V egyenárammal üzemel, ezt lehet biztonságosan használni lakott területen, elég nagy szórás van gyártók között.
Szerintem a Szegeden is használt Tramtrain ideális lenne a HÉV-re is, az még áramszünet esetén is tudna menni, akár a villamosközlekedésbe is be lehet fűzni, lakott területen kivül 100-al tud dzsalni, ráadásul Stadler gyártmány.
Cserébe 750V-ot kér ezért csak a komplett flottát lehetne cserélni (vagy dízel üzemmódban menne eleinte).
 
M

molnibalage

Guest
Én most vagyok 30 éves. Én még nem születtem meg amikor gyártelepnél a kereszteződésre felüljárót ígértek.
38 vagyok és SOHA nem hallottam, hogy oda bárki ígért volna felüljárót, főleg nem 20+ éve.
Hova kellett volna 20-30 éve? A 2000-es évek elején is szállingózó volt mai szemmel a forgalom. A HÉV is ritkán járt.
Semmi szükség nem lett volna rá. Talán a 2012/13 táján, mikor elköltöztem.
A környéken azóta 1/3-dal több autó van alsó hangon és a HÉV is 15 percenként jár csúcsidőben, ha jól emlékszem.
Így már persze hogy kell. De a legfőbb gond az, hogy körfogalom kéne ahhoz az elágazáshoz, ami majd persze a híddal jön.

Több választáson ígérték a helyi képviselők a felüljárót az elmúlt 20 évben.
Most akkor 20 vagy 30 éve? :)

A HÉV átépítése a MÁV által 10 éves ígéret. Kapavágás nem történt!
A MÁV által biztosan nem. Pénz nélkül meg nehéz.
Ez az egész ekkora HÉV átalakítás lényegében semmiből jött.
Előtte a kérdés az volt, hogy egyáltalán miből tartsák üzemben az egészet, mert a BKV nem akarta, mert mi köze neki ahhoz, hogy Bp-től 30+ km-re mi van. Hát ez a baj fejekben. Bp, közlekedései problémái nem érnek véget a városhatárnál...
Ilyen múlttal had ne én legyek már a vészmadár! ;)
Milyen múlttal?
Őket sem zavarja, hogy nincs az épületeknek hely....
Hol?
Kaphatnék némi konkrétumot?
A vonatok meg eddig is félre álltak tökölön, mert 3 vágány van, meg van ami csak Tökölig megy. Ehhez nem kellettek plusz épületek!
Az éjszakai tároláshoz kell.
Meg ahhoz, hogy azok a járatok, amik majd fordulnak.
Viszont lefele 2 vágány lesz Tököl után is.
Csak egy szakaszon, mert az óránkénti 4 vonathoz a mostani EGY ADOTT PONTON találkozunk ÉS VÁRAKOZUNK koncepció helyett egy adott SZAKASZON KÉTIRÁNYÚ közlekedés is biztosítja a járatsűrűséget. Tehát nem lesz végig két vágány.
Akkor miért állnának meg ezek a járművek Tökölön?
Ott van Ráckevén a pusztában a járművek pihenő helye. Kutyát nem zavarja hely meg van dögivel.
Mert bakker a teljes vonal hosszát nézve agyrém, hogy minden délen pihen, az össz futásteljesítményt ezt növeli.
Ezt komolyan magyarázni kell? Ennyi erővel Bp-n elég lenne egy villamosremíz is ugye?
Ja, nem...
Erre egy pici HÉV-megállóban akarnak járműveket raktározni, meg infrát kiépíteni?
Dunaharasztin szintén már megvan az infrastruktúra hozzá.
Nem értem az egészet!
Ezek szerinte vagy nem nézted végig vagy tényleg nem értetted meg.

Az új központi karbantartó közös lesz a H6 és H7-nél, de annak végleges helye még nincs meg.
De mivel a "súlypontja" a szerelvények és a járatoknak rohadtul nem Ráckeve, azért oda tenni hülyeség lenne.

Az, hogy oda tették a régi idők kényelme, mert "elfér".
De nem a költség és műszaki célszerűségé.
Ahogy a videóban is elhangzott, ha lerobbant egy HÉV ott, akkor kész, passz blokkolva van a volna.
Velem történt már ilyen, jött értünk a busz. Jó sokat kellett várni.

Amúgy meg Dunaharasztin egy tök üres nagy semmi által használt terület van.
Akkor talán mehetne ide. Ez ráadásul elég jó helyen van, mert Csepelhez is közel van.
2004-ben a GE fotók szerint volt ott valami. Azóta semmi.


És ezt te mérnökként komolyan elhiszed?
Mit?
Jelenleg 1000 Voltos egyenáram a hálózat.
Nem nagyon tudok olyan mai szerelvényről ami 1000 volt egyenáramról menne.
1500/3000 volt a szokásos a vonatoknál.
A villamosoknál 750 V.
A 3-as metró is 750 V azt hiszem, a 2/4 pedig 825 V. (nekem ez is egyedinek tűnik)
Most akkor csak nekünk csinál valaki 1000 voltos szerelvényeket vagy átépítik a hálózatott magasabb feszültségre?
Esetleg az 5-ös metrós terv miatt 750/825 V lesz?
Melyik részét nem érted annak, hogy a mai infra megy a szemétbe?
Te komolyan azt hiszed, hogy marad a mai ősrégi villamos berendezés háttér?


Amikor BME-n voltam 16 éve, akkor is "meh" kategória volt olyan villanyvonat gyártása, ami kvázi BÁRMILYEN rendszerrel működik. A határfelületen akár át is vált egyikről a másikra úgy, hogy lendületből halad tovább.
Valemlyik EU-s ország kapcsán hozták fel példának. Szerinted ma ez hol faktor?
Nem lesz 7-8 percenként busz!
Nincs rá kapacitás. Pont úgy hord rá ahogyan eddig!
Tehát talán végre sikerült megérteni, hogy a buszokat ne arra fogják használni, hogy be a városba hordjanak, hanem csak a HÉV-re és passz.
Ma is létezik olyan busz, ami Ráckevéről megy Csepelre. Na, ilyen nem lesz...

De Tököl-SzSzM-Csepel járat is kevesebb kell, mert CSAK AZT A FORGALMAT szolgálják ki majd, ami Csepel célállomásra megy.

A "csepeli" busz utasainak kb. 80-85%-a a HÉV-re száll át.
Tudom, mert gimisként és BME és melóba járva is láttam.
A fullra tömött buszról, a heringjáratról a HÉV állomás után ment kb. 10-15 utas, a 150-ből...
Tehát az valójában nem "csepeli" busz, csak odáig jár és a HÉV-vel megy tovább. Az utasforgalom szempontjából az Boráros téri busz, csak oda nem megy el, szállhatsz át a HÉV-re.

De mivel a Ráckevei HÉV szupegyors lesz, akkor ezentúl ennek az embertömegnek nem kell Csepelre mennie. A Ráckevei HÉV-hez kell mennie és csá.

Viszont mivel ott rövidebb a fordulóidő, ezért 4-6 busz helyi járatként ráhord ezekre olyan kapacitással és járatsűrséggel, hogy beszarsz.
4-6 db busz egy Tökölm-SzSzM-Csepel viszonylaton fing a szélben és mire egy fél kört megy az 30-60+ perc.
Na ezek a buszok majd ráhordóként mennek negyedennyit háromszor gyakrabban.

Kezded érteni már?
Te mióta élsz Tökölön, hogy ezeket nem tudod...??
Vagy nem nézed meg az előadásban levő térképet...??

Bakker, ezt magyarázni kell?
Amikor ott volt a preziben...?

Tökölön pl. a HÉV-et érintve hurokban megy a busz.
És milyen gyakran?
Szigethalmon jelenleg is van 2 db buszmegálló a HÉV-nél, plusz ott a pálya udvar kicsit messzebb.
És milyen gyakran? Az átszállási idő hány perc? Mert át kell menni még a főúton is, majd a dzsumbjon...
 
M

molnibalage

Guest
A szigethalom-halásztelek-csepel az egy létező buszvonal, a csepeli hévre hord rá.
Lóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóf*szt....
Párhuzamos megy mellett és ezen TÖMEGEK utaznak a csepeli hévhez...
Olyan világ nem látott még, hogy a Tököl-SzSzM-Csepel buszról valaki Miklósról vagy Szigethalmon száll le a Ráckevei HÉV-hez.
A Tököl-miklós-csepel pedig mind 3 településen ráhord a hévre, ugyanis a HÉV megállóknál vannak a buszmegállók.
Ennél jobban hogyan lehet ráhordani valamit? :eek:
Itt már tényleg fogom a fejem... :(
Dehogy hord rá.
PÁRHUZAMOSAN ÜZEMEL.
Ez a gond.
Jelenleg van két SZAR opciód.
Lassú HÉV, amihez nincs elég ráhordás vagy tötymörgés a kocsikkal a dugóban be Csepelre.

Ehelyett lesz SZÉLSEBES HÉV és RÁHORDÁS, ami nem városba menő forgalommal araszol.

Bakker, ha ennyire nem érted a koncepciót és meg sem nézed a videót, akkor mit kezdjen veled az ember...???????
Írtam, hogy részeket néztem meg belőle.....
A végén a beszélő fejeket kihagytam.
Akkor talán nézd végig, mert ezért írsz olyanokat, hogy az ember a falat kaparja...
Itt élek lényegében 30 éve. Még senkitől nem hallottam, hogy : De jó ott az a gusztustalan épület! Tartsuk meg!
Ellenben egy modern épületre lehet lenne igény.... Csak ugye az pénzbe kerül.
Nekem se lenne rá igényem.
De én meg a felüljáróról nem hallottam soha...
Szigethalom Alsó, Tököl például. A térképen nem látszik , hogy milyen gáz az átjáróknál a kereszteződés.
Szigethalom alsónál van egy jobbra kanyarodó szakasz az útban, az konkrétan beláthatatlan. Erre ezek oda rajzolnak még egy fát XD
Aki ezt megrajzolta életében nem járt ezeken a helyeken!
A videó sehol nem zárta ki, hogy ezeket nem építik át, hiszen TELJES pályafelújítás lesz.
De ezt egy 1,5 órás videó volt és nem kiviteli terv ismertetése...
Én nem trollkodom hanem te nézed egyoldalúan a dolgokat.
Olyan dolgokba kötsz bele, ami ELHANGZOTTAK a videóban...
Talán végig kéne nézni. Én kétszer is meghallgattam.
Egy részt nem értettem belőle, hogy a Szigetújfalunál milyen megállóról beszélt, ami volt.
Nem áll meg a HÉV vagy mi?
Ígérnek egy gyorsabb menetidőt aminek örülök én is, fasza meg minden.
DE
Itt van egy épített környezet, amit nagy ívben leszartak a tervezők.
Hol...??
Kérlek, konkrét példákat adjál már.
Annyi volt a kocepciójuk, hogy sok bicikli tároló kell, némi parkoló meg legyen zöld is rendesen.
Az, hogy fizikálisan ezek nem fognak elférni, zsúfolt lesz az egész környezet, a közút szűkülni fog, miközben nagy forgalmat visz el, az, hogy a helyi boltokkal mi a f@sz lesz, azoknak hol lesznek parkolóik, hogyan lehetetlenítik el őket az ezeket a jó madarakat nem zavarja.
És ezt miből vezeted le...?
Átrakják gyártelepen a buszpályaudvart egy az eddiginél kisebb helyre, ahol most van egy 2 szintes üzletközpont meg N+1 egyéb üzlet?
Szerinted ez így működni fog?
Igen. Mert a forgalmi rend is más lesz. Nem értem, hogy te miért nézel szakembereket tökkelütött hülyének...

Nem haragudj, de azok után, hogy a harckocsikat mennyire érted, itt a 2+2-őt nem érted és nem is nézted végig.
 
M

molnibalage

Guest
Közben megnéztem. A Dunaharasztin levő üres terület kb. hatszor (!) akkora, mint ami most Ráckevén kitesz a remíz...
Ez a meglevő mellett hasznosítható.

Itt már tényleg fogom a fejem... :(
Dehogy hord rá.
PÁRHUZAMOSAN ÜZEMEL.
Ez a gond.
Jelenleg van két SZAR opciód.
Lassú HÉV, amihez nincs elég ráhordás vagy tötymörgés a kocsikkal a dugóban be Csepelre.

Ehelyett lesz SZÉLSEBES HÉV és RÁHORDÁS, ami nem városba menő forgalommal araszol.
Ezt felrajzoljam esetleg nyilakkal?
 

Miskolci Ogre

Well-Known Member
2019. december 21.
7 579
26 220
113
Egy olyan fejlesztésre azt mondani, hogy "nem olyan jó", ami NÉGYSZERESÉRE növeli a járatsűrűséget és a menetidőt FELÉRE VÁGJA KÉT ÁTSZÁLLÁST MEGSZÜNTETVE.

Ma a Kálvin tér Ráckevéről 100 perc és két átszállás. Légkondicionáltan zajos szaron.
Ez a II. ütem után 60 perc, 0 átszállás, XXI. századi járművön.
Hát ha ezt Karigerinek kell összehozni akkor hátrább az agarakkal !
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 185
60 009
113
Nem haragudj, de azok után, hogy a harckocsikat mennyire érted, itt a 2+2-őt nem érted és nem is nézted végig.

Nem akarlak megbántani, de kisebb megszakításokkal itt élek 30 éve.
Ebből 10+ évet tömegközlekedtem a busszal és a HÉV-el.
Lehet jobban ismerem a dolgot, mint azok akiket te youtubon nézel....

38 vagyok és SOHA nem hallottam, hogy oda bárki ígért volna felüljárót, főleg nem 20+ éve.

Apám meg 55 és ő hallotta még fiatalon :D
Gondolom mert minket érintett a dolog, aki meg följebb miklóson lakott azt meg nem....

Hova kellett volna 20-30 éve? A 2000-es évek elején is szállingózó volt mai szemmel a forgalom. A HÉV is ritkán járt.

Ehhez képest kisgyerekként is ültem már ott dugóban.... Igaz nem 4-5 km-s volt , mint manapság!

A környéken azóta 1/3-dal több autó van alsó hangon és a HÉV is 15 percenként jár csúcsidőben, ha jól emlékszem.
Régebben meg 20 percenként járt... Ez azt jelenti, hogy 60 percből minimum 15 percig zárva volt az átjáró.
Ma 60 percből 20 percig van zárva. Márha egyszerre érkeznek a HÉV szerelvények.
Ha megcsúsznak és tovább van piros vagy egymás után kétszer akkor a 60 perc/félóra is összejöhet, azon az úton amelyik a Kis-Duna középső hídjára és a repteret elkerülő útra vezet... Kicsit sem forgalmas.
Mondom, gyerekként max 1 km-s dugók voltak, most meg 4-5 km-s van!

A MÁV által biztosan nem. Pénz nélkül meg nehéz.

Még mielőtt átvette a MÁV már ígérték, hogy azért rakják át oda, mert lesz V0 és bele lesz kötve a HÉV és FLIRT fog rajta járni....
Ehhez képest most nézem az N+1-ik koncepciót amit ismét nagyon kitaláltak, a HÉV meg pont olyan mint 60 éve....

Amúgy meg Dunaharasztin egy tök üres nagy semmi által használt terület van.
Akkor talán mehetne ide. Ez ráadásul elég jó helyen van, mert Csepelhez is közel van.

Dunaharasztin eleve van egy HÉV depó és jármű javító. 2 db volt összesen, egy harasztin egy ráckevén.
Ezek alapján én sem értem mi a francot akarnak építgetni Tökölre, miközben 0 hely van ott!

Tehát talán végre sikerült megérteni, hogy a buszokat ne arra fogják használni, hogy be a városba hordjanak, hanem csak a HÉV-re és passz.

Magyarán Szent Imre tér helyet csak a Csepeli HÉV-ig fognak menni. Spórolnak 3 megállót.
Ha sikerül kijebb hozni a Csepeli HÉV-et akkor 6-ot....

Olyan világ nem látott még, hogy a Tököl-SzSzM-Csepel buszról valaki Miklósról vagy Szigethalmon száll le a Ráckevei HÉV-hez.

Kivéve ha ráckevén lakik.... Vagy Újfaluban.... Vagy csépen...

Itt már tényleg fogom a fejem... :(
Dehogy hord rá.
PÁRHUZAMOSAN ÜZEMEL.

Hogy menne már párhuzamosan?
Nézz már rá egy térképre és a járat vonalakra!
A H6 az ráckeve, tököl, halom, miklós, dunaharaszti, erzsébet, vágóhíd.
A ráckevei busz, meg makád, ráckeve, tököl, halom, miklós, csepel.
A tököli busz is csepelre megy.
Nem véletlenül!
Ugyanis a H6-al nem mész el Csepelre mert kötött vágányú....
És itt a válasz arra is, hogy halásztelekről busszal miért mész szigethalomra , majd onnan a H6-al harasztira vagy erzsébetre.
Nem ugyan arra mennek ezek a járatok, csak a ráhordás miatt találkoznak jelenleg is! :D
Az, hogy ez neked miklósról kiindulva nem tűnt fel az más kérdés....
Költöz le Makádra aztán jobban átlátod majd mi a szitu ;-)

A videó sehol nem zárta ki, hogy ezeket nem építik át, hiszen TELJES pályafelújítás lesz.

Nincs rajta a látvány terven....
 
M

molnibalage

Guest
Nem akarlak megbántani, de kisebb megszakításokkal itt élek 30 éve.
Dettó ennyit húztam le Szigetszentmiklóson...
Ebből 10+ évet tömegközlekedtem a busszal és a HÉV-el.
Én meg 20+-at és néha még ma is használom.
Lehet jobban ismerem a dolgot, mint azok akiket te youtubon nézel....
Nem. Én már akkor is utaztam egyedül, amikor te még max. a pöttyös labdát rúgtad. :)
Apám meg 55 és ő hallotta még fiatalon :D
Gondolom mert minket érintett a dolog, aki meg följebb miklóson lakott azt meg nem....
Csak sokat járunk arra, mert mindkét nagyszülőmhöz arra mentünk, meg egy ideig a fater dolgozni is.
Régebben meg 20 percenként járt... Ez azt jelenti, hogy 60 percből minimum 15 percig zárva volt az átjáró.
20 percenként soha nem járt a HÉV, amikor én használtam.
Egy ideig 30 percenként ment Tökölig és 60 percenként Ráckevére és volt még Dunaharaszti betét is. De a tököli és a Ráckevei is 6 vagonos volt.
Aztán végre valakinek leesett, hogy sokkal vonzóbb az, ha 15 percenként meg 3 vagon Tökölig, mert az összkapcitás ugyanaz, csak nem kell rohadt sokat várni... Erre akkor váltottam, amikor sikerült szétkúrni a csepeli HÉV és a volán csatlakozást és ami addig gyors volt, csigalassú lett.
Ma 60 percből 20 percig van zárva. Márha egyszerre érkeznek a HÉV szerelvények.
Ez fizikai képtelenség, túlozni nem kéne.
Mondom, gyerekként max 1 km-s dugók voltak, most meg 4-5 km-s van!
De nem a HÉV átjáró miatt. A sima balra kanyarodás is nehéz, mert nincs körforgalom egyik oldalon sem. Ezt dobja meg még a HÉV átjáró.
Még mielőtt átvette a MÁV már ígérték, hogy azért rakják át oda, mert lesz V0 és bele lesz kötve a HÉV és FLIRT fog rajta járni....
A V0 teherforgalomnak van, szóval ekkora ökörséget nem tudom, hogy ki és mikor mondhatott...
Ehhez képest most nézem az N+1-ik koncepciót amit ismét nagyon kitaláltak, a HÉV meg pont olyan mint 60 éve....
Nem, valójában a 130+ éves koncepció valósul meg. 1886 óta a Közvágóhíd ideiglenes végállomás.
Ehhez képest a szovjet csapatok csak egy pillanatig voltak itt...
Mindig is Kálvinig járt volt a HÉV, csak akkor nem volt rá pénz és később sem, a város meg beépült.
Ha valaha meg is épült volna, akkor ma ugyanúgy föld alá kellene tenni...

Dunaharasztin eleve van egy HÉV depó és jármű javító. 2 db volt összesen, egy harasztin egy ráckevén.
Ezek alapján én sem értem mi a francot akarnak építgetni Tökölre, miközben 0 hely van ott!
Megnéznéd végre a videót?
Ott annyi lesz, hogy kb. egy fedett vágányon tárolják éjszak a vagonokat. Semmi több.
Nem fullos remíz lesz. Bocsánat, de végtelenül irritáló, hogy úgy beszélsz a műszaki tartalomról, hogy láthatólag rá sem néztél.
Na ilyenkor megy fel a mérnök vérnyomása a plafonig...
Magyarán Szent Imre tér helyet csak a Csepeli HÉV-ig fognak menni. Spórolnak 3 megállót.
Nem.
Megint nem látod a fától az erdőt.
A szent imer téri végállomás eleve szar helyen van.
Bakker nem Csepel középpontjában van a buszok központja.
Minek mozogjon a HÉV-vel ph-n egy rakás busz, ha ott lesz a 5 pecenként járó HÉV...?
Ha sikerül kijebb hozni a Csepeli HÉV-et akkor 6-ot....
Nincs értelme jelenleg Erdősoron túl. Aránytalanul nagy befektetés lenne, fél Csepelt le kéne rombolni és zajos lenne. Aki Halásztelek Lakihegyről megy BELVÁROSBA az megy a H6-hoz. Aki nem, annak elég az Erdősor, mert után onnan Csepel BÁRMELY részébe eljut az uj Hub-ból.
Kivéve ha ráckevén lakik.... Vagy Újfaluban.... Vagy csépen...
????
Hogy menne már párhuzamosan?
Nézz már rá egy térképre és a járat vonalakra!
Ez az pont, ahol azt érzem, hogy a falnak beszélek.
A H6 az ráckeve, tököl, halom, miklós, dunaharaszti, erzsébet, vágóhíd.
A ráckevei busz, meg makád, ráckeve, tököl, halom, miklós, csepel.
A tököli busz is csepelre megy.
Nem véletlenül!
Ugyanis a H6-al nem mész el Csepelre mert kötött vágányú....
Jó reggelt, megtaláltad az új rendszer lényegét.

CSAK
AZ VISSZÜK
CSEPELRE
AKI
ODA MEGY.


Jelenleg meg az van, hogy a teljes forgalmat, aki csak belvárosba megy betolod a csepeli HÉV-hez.
Tényleg ennyire nehéz ezt megérteni...?
Nem az lesz, hogy sok kocsikázó feltartja a buszkaravánoakt már. Annyi van. "Merőlegesen" Ht és lakihegyről meg a buisz a HÉV-ig és 35 perc alatt a Borárosra visz majd Gyártelepről.
És itt a válasz arra is, hogy halásztelekről busszal miért mész szigethalomra , majd onnan a H6-al harasztira vagy erzsébetre.
Nem ugyan arra mennek ezek a járatok, csak a ráhordás miatt találkoznak jelenleg is! :D
Ezt ma gyak. nem használja senki.

Az, hogy ez neked miklósról kiindulva nem tűnt fel az más kérdés....
Költöz le Makádra aztán jobban átlátod majd mi a szitu ;-)
Semmit nem mondtál, amit nem tudok...

Hát ha ezt Karigerinek kell összehozni akkor hátrább az agarakkal !

Ettől a karigerizéstől a falnak tudnék menni. Remek elpalástolása annak, hogy lehetett volna előbb ez és utána stadionok.
De a Lánchíd 2013-ra tervezett felújítása is biztos Karigeri miatt nemtörtént meg. Ja, nem...
Komolyan mondom, agyzsibbsztó ez a mantra.
 
M

molnibalage

Guest
Sőt, mivel lesznek zónázó vonatok is, amik SzSzM után meg sem állnak...
Na akkor tessék elképzelni ezt az ugrást ahhoz képtes, hogy ma Csepelről megy HÉV-ezgetés.
Ma iszonyatos tömeg buszozik be Csepelre úgy, hogy nem oda tart, hanem Borárosa, ahonnan MÉG EGYSZER átszáll mielőtt metrót ér.
A II ütem után nem az ELSŐ átszállás lesz metró és nem a HARMADIK.

Komolyan mondom...
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 185
60 009
113
20 percenként soha nem járt a HÉV, amikor én használtam.
Egy ideig 30 percenként ment Tökölig és 60 percenként Ráckevére és volt még Dunaharaszti betét is. De a tököli és a Ráckevei is 6 vagonos volt.
Aztán végre valakinek leesett, hogy sokkal vonzóbb az, ha 15 percenként meg 3 vagon Tökölig, mert az összkapcitás ugyanaz, csak nem kell rohadt sokat várni... Erre akkor váltottam, amikor sikerült szétkúrni a csepeli HÉV és a volán csatlakozást és ami addig gyors volt, csigalassú lett.

Magyarán nem zárja ki amit mondtam...
  • Budapest és Tököl között, munkanapokon 18:35-tól 19:35-ig a jelenlegi 30 perces helyett sűrűbben, 20 perces ütem szerint indulnak a vonatok. Közvágóhíd állomásról az alábbiak szerint módosul a vonatok indulás ideje: 18:35 (Ráckeve), 18:55 (Tököl), 19:15 (Tököl), 19:35 (Ráckeve) – ezáltal Tökölről Budapestre is több vonat indul (17:37 és 18:37 között)."

De régebben is volt 20 perces járatköz.

De nem a HÉV átjáró miatt. A sima balra kanyarodás is nehéz, mert nincs körforgalom egyik oldalon sem. Ezt dobja meg még a HÉV átjáró.
De pont amiatt! Azért terveznek oda ismét felüljárót!

Ott annyi lesz, hogy kb. egy fedett vágányon tárolják éjszak a vagonokat. Semmi több.

De minek? Minek akarsz ott bármit tárolni? Ott van haraszti meg ott van Ráckeve. Mi a szarnak Tökölre tároló....

Ettől a karigerizéstől a falnak tudnék menni.

Én meg a csávótol megyek falnak?
Mit mutatott fel eddig ez faszi? Idáig csak rombolt.
 
M

molnibalage

Guest
Magyarán nem zárja ki amit mondtam...
  • Budapest és Tököl között, munkanapokon 18:35-tól 19:35-ig a jelenlegi 30 perces helyett sűrűbben, 20 perces ütem szerint indulnak a vonatok. Közvágóhíd állomásról az alábbiak szerint módosul a vonatok indulás ideje: 18:35 (Ráckeve), 18:55 (Tököl), 19:15 (Tököl), 19:35 (Ráckeve) – ezáltal Tökölről Budapestre is több vonat indul (17:37 és 18:37 között)."
Akkor pont nem jártam már vele, ma meg nem ez van.
De pont amiatt! Azért terveznek oda ismét felüljárót!
Igen, mert MOST MÁR aktuális, elkéstek vele.
De 2000 táján nagyon nem látszott ez az igény, a prioritási listán sehol nem volt.
De minek? Minek akarsz ott bármit tárolni? Ott van haraszti meg ott van Ráckeve. Mi a szarnak Tökölre tároló....
Mert reggel az első vonatok belefé indulnak onnan? Nem csak Ráckevéről, de Tökölről is van első vonat.
Én meg a csávótol megyek falnak?
Mit mutatott fel eddig ez faszi? Idáig csak rombolt.
Mit rombolt?
Amúgy COVID időszak alatt bezuhanó költségvetésben 1,5 év alatt mit lehet érdemben felmutatni?
Tarlós mikor lett főpolgi? 2010. Mi történt 2013-ig?
Semmiféle nagy közlekedésfejlesztés nem jut eszembe, amikor beköltözben BP-re, akkor pont olyan szar volt, mind aggloból és odabent is, mint ma.
Mindezt narancsos 2/3-ad mellett.

Az első komoly fejlesztés, ami megtörtént Bp-n a fonódó és az 1-es meghosszabbítása volt, de ezek 2015 elején és 2016 elején fejeződtek be.
Egyetlen nagy hidat sem újítottak fel a narancsos uralom alatt.
LOL

De b*meg, azon megy a rugózás, hogy karigeri.
Faceplam.
Én sem szeretem az ipsét, de azért kapjunk már a fejünkhöz...

Nagyon szomorú vagyok, hogy már te is politizálsz, ahol nem kéne.
Az első ütemig jussunk el még az én életemben, majd utána beszéljünk erről ;-)
Már a kiviteli tevezés és engedélyeztetés zajlik.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 185
60 009
113
Tarlós mikor lett főpolgi? 2010. Mi történt 2013-ig?
Semmiféle nagy közlekedésfejlesztés nem jut eszembe, amikor beköltözben BP-re, akkor pont olyan szar volt, mind aggloból és odabent is, mint ma.
Mindezt narancsos 2/3-ad mellett.

Tarlós Eredményei:
  1. Megújult a Kossuth Lajos tér.
  2. Megújult a Széll Kálmán tér.
  3. Megújult a Ferenciek tere.
  4. Megújult a Nyugati tér.
  5. Megújult a Vörösmarty tér.
  6. Megújult a József nádor tér.
  7. Megújult a Podmaniczky Frigyes tér.
  8. Megújult a II. János Pál pápa tér.
  9. Megújul a Városliget.
  10. Megvalósult a fonódó villamoshálózat.
  11. Megújult a budapesti buszpark.
  12. 47 új villamost kapott Budapest.
  13. 57 új troli állt forgalomba.
  14. Megújult a 3-as villamos vonala.
  15. Meghosszabbítottuk az 1-es villamos vonalát.
  16. Felújítottuk a 3-as metró szerelvényeit.
  17. Átadtuk a 3-as metró felújított északi szakaszát.
  18. Kiépítettük a Futár utastájékoztató rendszert.
  19. 2700 új P+R parkolóhelyet létesítettünk.
  20. 100 kilométer kerékpárút épült.
  21. Létrejött a MOL Bubi közbringarendszer.
  22. Megújultak a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem épületei.
  23. Új épületeket kapott a Nemzeti Közszolgálati Egyetem.
  24. Megépült a Humán Tudományok Háza.
  25. Elkészült az MTA Természettudományi Kutatóközpontja.
  26. Megújult az Erkel Színház.
  27. Megújult a Zeneakadémia.
  28. Megnyílt a Nemzeti Táncszínház új épülete.
  29. Megépült a Budapest Music Center.
  30. Az állatkert fejlesztése során már elkészült a „Holnemvolt Park”.
  31. Felújítottuk a Román Csarnokot.
  32. Megújult az Eiffel Műhelyház.
  33. Megújult a Várkert bazár.
  34. Megújult a Budai Vigadó.
  35. Megújult a Mátyás-templom.
  36. Megújult a Múzeumkert.
  37. Megújult a Gül baba türbéje.
  38. Megújult az Olof Palme-ház.
  39. Megújult a Rumbach Sebestyén utcai zsinagóga.
  40. Befejeztük a Tüskecsarnokot.
  41. Megépült a Tüske-uszoda.
  42. Hamarosan elkészül az új Puskás Ferenc Stadion.
  43. Megújult a Lukács Gyógyfürdő, a Rudas, a Dandár, a Paskál, a Széchenyi és Palatinus.
  44. Teljesen megújult a Margit-sziget.
  45. Korszerűsítettük a Városligeti Műjégpályát.
  46. Budapest új és modern vizes arénát kapott.
  47. Új betegellátót kaptak a budapestiek a Semmelweis Egyetemen.
  48. A következő években felépül egy új, nagy egészségügyi központként működő budapesti szuperkórház.
  49. 46 százalékkal csökkent a regisztrált bűncselekmények száma.
  50. Tízezer fát ültettünk a városban."
 
M

molnibalage

Guest
Tarlós Eredményei:
  1. Megújult a Kossuth Lajos tér.
  2. Megújult a Széll Kálmán tér.
  3. Megújult a Ferenciek tere.
  4. Megújult a Nyugati tér.
  5. Megújult a Vörösmarty tér.
  6. Megújult a József nádor tér.
  7. Megújult a Podmaniczky Frigyes tér.
  8. Megújult a II. János Pál pápa tér.
  9. Megújul a Városliget.
  10. Megvalósult a fonódó villamoshálózat.
  11. Megújult a budapesti buszpark.
  12. 47 új villamost kapott Budapest.
  13. 57 új troli állt forgalomba.
  14. Megújult a 3-as villamos vonala.
  15. Meghosszabbítottuk az 1-es villamos vonalát.
  16. Felújítottuk a 3-as metró szerelvényeit.
  17. Átadtuk a 3-as metró felújított északi szakaszát.
  18. Kiépítettük a Futár utastájékoztató rendszert.
  19. 2700 új P+R parkolóhelyet létesítettünk.
  20. 100 kilométer kerékpárút épült.
  21. Létrejött a MOL Bubi közbringarendszer.
  22. Megújultak a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem épületei.
  23. Új épületeket kapott a Nemzeti Közszolgálati Egyetem.
  24. Megépült a Humán Tudományok Háza.
  25. Elkészült az MTA Természettudományi Kutatóközpontja.
  26. Megújult az Erkel Színház.
  27. Megújult a Zeneakadémia.
  28. Megnyílt a Nemzeti Táncszínház új épülete.
  29. Megépült a Budapest Music Center.
  30. Az állatkert fejlesztése során már elkészült a „Holnemvolt Park”.
  31. Felújítottuk a Román Csarnokot.
  32. Megújult az Eiffel Műhelyház.
  33. Megújult a Várkert bazár.
  34. Megújult a Budai Vigadó.
  35. Megújult a Mátyás-templom.
  36. Megújult a Múzeumkert.
  37. Megújult a Gül baba türbéje.
  38. Megújult az Olof Palme-ház.
  39. Megújult a Rumbach Sebestyén utcai zsinagóga.
  40. Befejeztük a Tüskecsarnokot.
  41. Megépült a Tüske-uszoda.
  42. Hamarosan elkészül az új Puskás Ferenc Stadion.
  43. Megújult a Lukács Gyógyfürdő, a Rudas, a Dandár, a Paskál, a Széchenyi és Palatinus.
  44. Teljesen megújult a Margit-sziget.
  45. Korszerűsítettük a Városligeti Műjégpályát.
  46. Budapest új és modern vizes arénát kapott.
  47. Új betegellátót kaptak a budapestiek a Semmelweis Egyetemen.
  48. A következő években felépül egy új, nagy egészségügyi központként működő budapesti szuperkórház.
  49. 46 százalékkal csökkent a regisztrált bűncselekmények száma.
  50. Tízezer fát ültettünk a városban."
Csudálatos lista, közlekedésfejlesztésről beszélünk....
.... erre beteszel egy teljesen más listát, ami nyomokban tartalmaz ilyet és évszám nincs.

Amit én említettem az 2015, 2016.
Úgy, hogy Tarlós 2010-ben lett főpolgi.

Mondom ezzel a listával pontosan teli talppal sikerült bele állni a hülyeségbe.
Mutasd meg a fenti listából, hogy mi az, ami 2012 júniusáig mi valósult meg.
Annak lenne értelme, ha számháborúzni akarsz.
Ez a lista ebben a formában engem csak röhögésre késztet...
A két valódi fejlesztés az új főpolgi hatalomba lépése után 5+ évvel készült el.
Erre azt rovod fel, hogy a mostani regnálás alatt az egyetlen új kapcsolat a 2M vili. Már, ha ezt említetted volna egyáltalán...

Bezzeg, hogy most végre újítják a hidat, amit basztak 2013 óta megcsinálni, megy a karigerizés.
Mondd csak, az M0 körgyűrűből mennyit sikerült befejezni az elmúlt 10 évben?

Szavakban nem tudom kifejezni, hogy mekkora csalódás, hogy idáig sikerült süllyedni...

Más.
Csak a szokásos.
BMW-s? Nem, Audi-s...
Majdnem sikerült sok embert megölni...
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 185
60 009
113
Mondd csak, az M0 körgyűrűből mennyit sikerült befejezni az elmúlt 10 évben?

"
  • 2010-ben a Nagytarcsánál becsatlakozó M31 (Hu) Otszogletu kek tabla.svg M31-es autópálya, amely az M3-as Gödöllői csomópontja felé rövidíti le az utat.
  • 2012. június 26-án átadták az M7 (Hu) Otszogletu kek tabla.svg M7-es és M6 (Hu) Otszogletu kek tabla.svg M6-os közötti irányonként három forgalmi sávosra (plusz leállósáv) szélesített szakaszt a forgalomnak.[9]
  • 2013. június 30-án adták át a forgalomnak az M6 (Hu) Otszogletu kek tabla.svg M6-os autópálya és 51 (Hu) Otszogletu zold tabla.svg 51-es főút közötti irányonkênt három sávos, 11 km-es szakaszt.[10] Az építését 2010-ben kezdték meg a déli szektor (M1-M5-között) – a hiányzó déli pálya kiépítésével – irányonkênt három sávos autópályává történő bővítésével együtt. A beruházás két új Duna-híd építését tette szükségessé a meglévő hidak déli oldalán.[9]
  • 2013. augusztus 31-én átadták az 51 (Hu) Otszogletu zold tabla.svg 51-es főút és az M5 (Hu) Otszogletu kek tabla.svg M5-ös autópálya közötti új nyomvonalon épült 6,3 km-es szakaszt.[11] Ez a szakasz köti össze az M0-s régebbi déli szakaszát az újabban épült keleti szakasszal. Erre azért volt szükség, mert a régi, 51-es főút és M5-ös autópálya közti M0-s szakasz nyomvonala az M5-ös autópálya után nem volt folytatható a XVIII. kerület lakott területei miatt. Az eredetileg ide tervezett, alagútban folytatódó nyomvonal a költségek miatt nem készült el. Az M0 legelső, irányonként két sávos szakasza a továbbiakban az M51 (Hu) Otszogletu kek tabla.svg M51-es autóút elnevezéssel használható az M5-ös autópálya és az M0 új szakasza között.
  • 2015. július 22-én elkészült az M1–M7 autópályák közötti 2,7 km-es szakasz hiányzó bal pályája. Az átadást a jobb pálya lezárása és teljes felújítása követte, amely 2015. november 27-ére készült el."
Konkrétan a Déli szakaszt elég durván kibővítették. Ha a hídat nem basszák el akkor elég jó lenne most az M0.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0 and BJani

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 185
60 009
113
Szavakban nem tudom kifejezni, hogy mekkora csalódás, hogy idáig sikerült süllyedni...

Meddig? Hogy más véleményen vagyunk valamiben?
Tényleg szörnyű.... Nem is tudom, hogy lehet azzal tudattal együtt élni, hogy valaki, valamiben nem ért egyet velünk :D

Ellenben Budapesten rohadhatok a dugóban ha éppen arra járok, közben nézhetem a méh legeleőket....
Fantörpikus :)
  • 2010-ben a Nagytarcsánál becsatlakozó M31 (Hu) Otszogletu kek tabla.svg M31-es autópálya, amely az M3-as Gödöllői csomópontja felé rövidíti le az utat.
  • 2012. június 26-án átadták az M7 (Hu) Otszogletu kek tabla.svg M7-es és M6 (Hu) Otszogletu kek tabla.svg M6-os közötti irányonként három forgalmi sávosra (plusz leállósáv) szélesített szakaszt a forgalomnak.[9]
  • 2013. június 30-án adták át a forgalomnak az M6 (Hu) Otszogletu kek tabla.svg M6-os autópálya és 51 (Hu) Otszogletu zold tabla.svg 51-es főút közötti irányonkênt három sávos, 11 km-es szakaszt.[10] Az építését 2010-ben kezdték meg a déli szektor (M1-M5-között) – a hiányzó déli pálya kiépítésével – irányonkênt három sávos autópályává történő bővítésével együtt. A beruházás két új Duna-híd építését tette szükségessé a meglévő hidak déli oldalán.[9]
  • 2013. augusztus 31-én átadták az 51 (Hu) Otszogletu zold tabla.svg 51-es főút és az M5 (Hu) Otszogletu kek tabla.svg M5-ös autópálya közötti új nyomvonalon épült 6,3 km-es szakaszt.[11] Ez a szakasz köti össze az M0-s régebbi déli szakaszát az újabban épült keleti szakasszal. Erre azért volt szükség, mert a régi, 51-es főút és M5-ös autópálya közti M0-s szakasz nyomvonala az M5-ös autópálya után nem volt folytatható a XVIII. kerület lakott területei miatt. Az eredetileg ide tervezett, alagútban folytatódó nyomvonal a költségek miatt nem készült el. Az M0 legelső, irányonként két sávos szakasza a továbbiakban az M51 (Hu) Otszogletu kek tabla.svg M51-es autóút elnevezéssel használható az M5-ös autópálya és az M0 új szakasza között.
  • 2015. július 22-én elkészült az M1–M7 autópályák közötti 2,7 km-es szakasz hiányzó bal pályája. Az átadást a jobb pálya lezárása és teljes felújítása követte, amely 2015. november 27-ére készült el.
Közben Tarlós alatt elég sok minden megújult, és volt pénzügyi tartaléka Budapestnek.
Ehhez képest most mi van....

Mondjuk szerencsére nem ott élek szóval legyetek Karigerivel boldogok ;)
Amúgy Zuglóban mit is ért el a csávó?
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0