M
molnibalage
Guest
Nem.Meddig? Hogy más véleményen vagyunk valamiben?
Azon, hogy a HÉV-nél szakemberek tömegét nézed csonthülyének úgy, hogy egy 1,5 órás videót nem voltál képes végignézni.
Egyszer volt ilyen, amikor egy MOL-os úgy kötött bele a tervekbe, amit adtunk, hogy el sem olvasta a terveket rendesen.
De ugyanilyen cuki volt, amikor egy terv észrevételre az érkezett, hogy 'nem jó'. Ennyi.
Na, most kb. erre a szintre sikerült zuhannod.
Ez az, ami fáj.
Nem az egyet nem értés.
Mert, ha lenne alapja az egyet nem értésnek, azt megérteném, de azt sem nézted meg, hogy mit, miért, és hogyan...
Meg az, hogy nem építünk HÉV-et egy 8000 fős faluba, aminek, ha teljes forgalma Csepel felé menne, akkor sem lenne indokolt a csepeli rombolás mértéke miatt.
A teljes keleti szektor megépítése persze smafu + Megyeri híd...Tényleg szörnyű.... Nem is tudom, hogy lehet azzal tudattal együtt élni, hogy valaki, valamiben nem ért egyet velünk
Ellenben Budapesten rohadhatok a dugóban ha éppen arra járok, közben nézhetem a méh legeleőket....
Fantörpikus
- 2010-ben a Nagytarcsánál becsatlakozó M31-es autópálya, amely az M3-as Gödöllői csomópontja felé rövidíti le az utat.
- 2012. június 26-án átadták az M7-es és M6-os közötti irányonként három forgalmi sávosra (plusz leállósáv) szélesített szakaszt a forgalomnak.[9]
- 2013. június 30-án adták át a forgalomnak az M6-os autópálya és 51-es főút közötti irányonkênt három sávos, 11 km-es szakaszt.[10] Az építését 2010-ben kezdték meg a déli szektor (M1-M5-között) – a hiányzó déli pálya kiépítésével – irányonkênt három sávos autópályává történő bővítésével együtt. A beruházás két új Duna-híd építését tette szükségessé a meglévő hidak déli oldalán.[9]
- 2013. augusztus 31-én átadták az 51-es főút és az M5-ös autópálya közötti új nyomvonalon épült 6,3 km-es szakaszt.[11] Ez a szakasz köti össze az M0-s régebbi déli szakaszát az újabban épült keleti szakasszal. Erre azért volt szükség, mert a régi, 51-es főút és M5-ös autópálya közti M0-s szakasz nyomvonala az M5-ös autópálya után nem volt folytatható a XVIII. kerület lakott területei miatt. Az eredetileg ide tervezett, alagútban folytatódó nyomvonal a költségek miatt nem készült el. Az M0 legelső, irányonként két sávos szakasza a továbbiakban az M51-es autóút elnevezéssel használható az M5-ös autópálya és az M0 új szakasza között.
- 2015. július 22-én elkészült az M1–M7 autópályák közötti 2,7 km-es szakasz hiányzó bal pályája. Az átadást a jobb pálya lezárása és teljes felújítása követte, amely 2015. november 27-ére készült el.
Ezek azokra épültek rá és az össz műszaki tartalom az semmi.
A bővítése az M0-nak az már azért valami volt.
Mondom, egy közlekedési topikban posztoltál egy olyan listát, ahol egy 50 pontos listából kb. 3 volt közlekdés fejlesztés, amiből 5+ év után lett valami.Közben Tarlós alatt elég sok minden megújult, és volt pénzügyi tartaléka Budapestnek.
Majd karigerizel itt, hogy 1,5 év alatt nem történt semmi.
1,5 vs 5 év.
Bocs, de erre mit kéne tenni? Simogassam meg a buskidat...?
Jó és rossz is.Ehhez képest most mi van....
A Lánchidat végre újítják fel.
A Metró felújítás meg csúszik, de azt meg nem a Karigeri csinálta. Ej...
Meg az Csepeli HÉV összes utasát szopatja a felső vezetés, mert a sportcentrum építése miatt nem járhat a felúított HÉV 8 hónapig.
Köszi...
A BKK tök jó volt és sikerült teljesen szétverni, ennek köszönhetően a fővárosi munkák koordinációja nemlétező.
Nem én választottam és az elődjével sem voltam boldog.Mondjuk szerencsére nem ott élek szóval legyetek Karigerivel boldogok
Nem tudom, nem vagoyk zúglói.Amúgy Zuglóban mit is ért el a csávó?
De vannak III. kerületben ismerősem. Ők is ezt kérdezték Tarlóstól, hogy miért felfelé bukott az meg nem értett zseni, aki kb. 60-es években él mentálisan.