Visszahívta több százezer járművét Kínában a Tesla az automatikus sebességszabályozó működési hibája miatt - közölte a kínai piacfelügyelet.
Forrás: https://kuruc.info/r/58/230293/
Forrás: https://kuruc.info/r/58/230293/
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
22:00-nál az új műszaki tartalom szerinti járatsűrűség.
Brutális lesz a maihoz képest. A sebessége is. Kb. 20 perc lesz bejutni ma, ahonnan ma ez 36-38 perc.
Szerintem ne vészmadárkodjunk, amikor még egy kapavágás sem történt.Azért nekem vannak fenntartásaim a tervvel kapcsolatban. Amúgy impozáns, meg minden, de kíváncsi vagyok, hogy mi valósul meg ebből?
Zajlik a tender.Részben néztem végig a videót, milyen típusú vonatokkal terveznek és milyen áramnemben?
Melyikekre?A megállóknál a beláthatatlan és baleset veszélyes közúti útszakaszok nyomvonalát miért nem változtatják meg?
Gondolok elsősorban a kereszteződésekre.
Ők meg felmérték.Mi az a hülyeség, hogy a Tököliek ragaszkodnak a HÉVforgalmi épülethez? Életemben nem hallottam ilyet.
Mert semmi értelme elvnni a szerelvényeket a végállomásra, amikor indulnak úgy is 3-4 óra múlva.Szerintem csak kiszámolták, hogy sokba lenne lebontani. A Tököli HÉV állomáson az egyéb kiszolgáló épületeket sem értem, miért oda? Kicsi hely van ott.
Ezt melyikre érted?Vagy tovább szűkítik az amúgy is szűk utat egy olyan helyen ahol percentként legalább 20 autó halad el?
Ezt melyikre érted?Miért nem építik át a kereszteződéseket?
Ezek szerint az ábrát sem nézted meg.Meg mi az, hogy a buszok hordják rá a HÉV-re majd az utasokat? Amióta élek így van baszki
Erről is szó esik, tarifaövezet lesz.A baj azzal van, hogy a buszra is kell külön bérlet meg a HÉV-re is, ami nem kis lóvé....
Lásd fent.Ha komolyan gondolják a ráhordás dolgot akkor egyesített jegy/bérlet kell a buszra és a HÉV-re, különben marad a gyaloglás!
Öööö, én konkrétan azt érzem, hogy 1930-ból 2030-na repülök.Én úgy látom, hogy közel sem olyan jó ez a koncepció, mint ahogyan ők gondolják.
Szerintem ne vészmadárkodjunk, amikor még egy kapavágás sem történt.
Mert semmi értelme elvnni a szerelvényeket a végállomásra, amikor indulnak úgy is 3-4 óra múlva.
Zajlik a tender.
Az elhangzik, hogy a mai környezetben az áramnem kb. annyit jelent, mintha telefonban az kérdeznéd, hogy piros vagy kék legyen.
Amúgy meg a 7-8 percenként járó HÉV-re hol hord rá a mostani vonalhálózat...?
Erről is szó esik, tarifaövezet lesz.
Te tényleg végignézted...????
Itt élek lényegében 30 éve. Még senkitől nem hallottam, hogy : De jó ott az a gusztustalan épület! Tartsuk meg!Ők meg felmérték.
Az, hogy te valamiről nem hallottál az nem mérce.
Okkal volt a felmérés.
Ezt melyikre érted?
Szóval ne haragudj, de a kommentedben sok trollkodás szerű mű kérdés volt, de konkrétum kevés.
Az is talán kiviteli terv szintű, csak meg sem jelölted mire gondoltál.
A HÉV átépítése a MÁV által 10 éves ígéret. Kapavágás nem történt!
És ezt te mérnökként komolyan elhiszed?
Jelenleg 1000 Voltos egyenáram a hálózat.
Nem nagyon tudok olyan mai szerelvényről ami 1000 volt egyenáramról menne.
1500/3000 volt a szokásos a vonatoknál.
A villamosoknál 750 V.
A 3-as metró is 750 V azt hiszem, a 2/4 pedig 825 V. (nekem ez is egyedinek tűnik)
Most akkor csak nekünk csinál valaki 1000 voltos szerelvényeket vagy átépítik a hálózatott magasabb feszültségre?
Esetleg az 5-ös metrós terv miatt 750/825 V lesz?
38 vagyok és SOHA nem hallottam, hogy oda bárki ígért volna felüljárót, főleg nem 20+ éve.Én most vagyok 30 éves. Én még nem születtem meg amikor gyártelepnél a kereszteződésre felüljárót ígértek.
Most akkor 20 vagy 30 éve?Több választáson ígérték a helyi képviselők a felüljárót az elmúlt 20 évben.
A MÁV által biztosan nem. Pénz nélkül meg nehéz.A HÉV átépítése a MÁV által 10 éves ígéret. Kapavágás nem történt!
Milyen múlttal?Ilyen múlttal had ne én legyek már a vészmadár!
Hol?Őket sem zavarja, hogy nincs az épületeknek hely....
Az éjszakai tároláshoz kell.A vonatok meg eddig is félre álltak tökölön, mert 3 vágány van, meg van ami csak Tökölig megy. Ehhez nem kellettek plusz épületek!
Csak egy szakaszon, mert az óránkénti 4 vonathoz a mostani EGY ADOTT PONTON találkozunk ÉS VÁRAKOZUNK koncepció helyett egy adott SZAKASZON KÉTIRÁNYÚ közlekedés is biztosítja a járatsűrűséget. Tehát nem lesz végig két vágány.Viszont lefele 2 vágány lesz Tököl után is.
Mert bakker a teljes vonal hosszát nézve agyrém, hogy minden délen pihen, az össz futásteljesítményt ezt növeli.Akkor miért állnának meg ezek a járművek Tökölön?
Ott van Ráckevén a pusztában a járművek pihenő helye. Kutyát nem zavarja hely meg van dögivel.
Ezek szerinte vagy nem nézted végig vagy tényleg nem értetted meg.Erre egy pici HÉV-megállóban akarnak járműveket raktározni, meg infrát kiépíteni?
Dunaharasztin szintén már megvan az infrastruktúra hozzá.
Nem értem az egészet!
Mit?És ezt te mérnökként komolyan elhiszed?
Melyik részét nem érted annak, hogy a mai infra megy a szemétbe?Jelenleg 1000 Voltos egyenáram a hálózat.
Nem nagyon tudok olyan mai szerelvényről ami 1000 volt egyenáramról menne.
1500/3000 volt a szokásos a vonatoknál.
A villamosoknál 750 V.
A 3-as metró is 750 V azt hiszem, a 2/4 pedig 825 V. (nekem ez is egyedinek tűnik)
Most akkor csak nekünk csinál valaki 1000 voltos szerelvényeket vagy átépítik a hálózatott magasabb feszültségre?
Esetleg az 5-ös metrós terv miatt 750/825 V lesz?
Tehát talán végre sikerült megérteni, hogy a buszokat ne arra fogják használni, hogy be a városba hordjanak, hanem csak a HÉV-re és passz.Nem lesz 7-8 percenként busz!
Nincs rá kapacitás. Pont úgy hord rá ahogyan eddig!
És milyen gyakran?Tökölön pl. a HÉV-et érintve hurokban megy a busz.
És milyen gyakran? Az átszállási idő hány perc? Mert át kell menni még a főúton is, majd a dzsumbjon...Szigethalmon jelenleg is van 2 db buszmegálló a HÉV-nél, plusz ott a pálya udvar kicsit messzebb.
Lóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóf*szt....A szigethalom-halásztelek-csepel az egy létező buszvonal, a csepeli hévre hord rá.
Itt már tényleg fogom a fejem...A Tököl-miklós-csepel pedig mind 3 településen ráhord a hévre, ugyanis a HÉV megállóknál vannak a buszmegállók.
Ennél jobban hogyan lehet ráhordani valamit?
Akkor talán nézd végig, mert ezért írsz olyanokat, hogy az ember a falat kaparja...Írtam, hogy részeket néztem meg belőle.....
A végén a beszélő fejeket kihagytam.
Nekem se lenne rá igényem.Itt élek lényegében 30 éve. Még senkitől nem hallottam, hogy : De jó ott az a gusztustalan épület! Tartsuk meg!
Ellenben egy modern épületre lehet lenne igény.... Csak ugye az pénzbe kerül.
A videó sehol nem zárta ki, hogy ezeket nem építik át, hiszen TELJES pályafelújítás lesz.Szigethalom Alsó, Tököl például. A térképen nem látszik , hogy milyen gáz az átjáróknál a kereszteződés.
Szigethalom alsónál van egy jobbra kanyarodó szakasz az útban, az konkrétan beláthatatlan. Erre ezek oda rajzolnak még egy fát XD
Aki ezt megrajzolta életében nem járt ezeken a helyeken!
Olyan dolgokba kötsz bele, ami ELHANGZOTTAK a videóban...Én nem trollkodom hanem te nézed egyoldalúan a dolgokat.
Hol...??Ígérnek egy gyorsabb menetidőt aminek örülök én is, fasza meg minden.
DE
Itt van egy épített környezet, amit nagy ívben leszartak a tervezők.
És ezt miből vezeted le...?Annyi volt a kocepciójuk, hogy sok bicikli tároló kell, némi parkoló meg legyen zöld is rendesen.
Az, hogy fizikálisan ezek nem fognak elférni, zsúfolt lesz az egész környezet, a közút szűkülni fog, miközben nagy forgalmat visz el, az, hogy a helyi boltokkal mi a f@sz lesz, azoknak hol lesznek parkolóik, hogyan lehetetlenítik el őket az ezeket a jó madarakat nem zavarja.
Igen. Mert a forgalmi rend is más lesz. Nem értem, hogy te miért nézel szakembereket tökkelütött hülyének...Átrakják gyártelepen a buszpályaudvart egy az eddiginél kisebb helyre, ahol most van egy 2 szintes üzletközpont meg N+1 egyéb üzlet?
Szerinted ez így működni fog?
Ezt felrajzoljam esetleg nyilakkal?Itt már tényleg fogom a fejem...
Dehogy hord rá.
PÁRHUZAMOSAN ÜZEMEL.
Ez a gond.
Jelenleg van két SZAR opciód.
Lassú HÉV, amihez nincs elég ráhordás vagy tötymörgés a kocsikkal a dugóban be Csepelre.
Ehelyett lesz SZÉLSEBES HÉV és RÁHORDÁS, ami nem városba menő forgalommal araszol.
Hát ha ezt Karigerinek kell összehozni akkor hátrább az agarakkal !Egy olyan fejlesztésre azt mondani, hogy "nem olyan jó", ami NÉGYSZERESÉRE növeli a járatsűrűséget és a menetidőt FELÉRE VÁGJA KÉT ÁTSZÁLLÁST MEGSZÜNTETVE.
Ma a Kálvin tér Ráckevéről 100 perc és két átszállás. Légkondicionáltan zajos szaron.
Ez a II. ütem után 60 perc, 0 átszállás, XXI. századi járművön.
Nem haragudj, de azok után, hogy a harckocsikat mennyire érted, itt a 2+2-őt nem érted és nem is nézted végig.
38 vagyok és SOHA nem hallottam, hogy oda bárki ígért volna felüljárót, főleg nem 20+ éve.
Hova kellett volna 20-30 éve? A 2000-es évek elején is szállingózó volt mai szemmel a forgalom. A HÉV is ritkán járt.
Régebben meg 20 percenként járt... Ez azt jelenti, hogy 60 percből minimum 15 percig zárva volt az átjáró.A környéken azóta 1/3-dal több autó van alsó hangon és a HÉV is 15 percenként jár csúcsidőben, ha jól emlékszem.
A MÁV által biztosan nem. Pénz nélkül meg nehéz.
Amúgy meg Dunaharasztin egy tök üres nagy semmi által használt terület van.
Akkor talán mehetne ide. Ez ráadásul elég jó helyen van, mert Csepelhez is közel van.
Tehát talán végre sikerült megérteni, hogy a buszokat ne arra fogják használni, hogy be a városba hordjanak, hanem csak a HÉV-re és passz.
Olyan világ nem látott még, hogy a Tököl-SzSzM-Csepel buszról valaki Miklósról vagy Szigethalmon száll le a Ráckevei HÉV-hez.
Itt már tényleg fogom a fejem...
Dehogy hord rá.
PÁRHUZAMOSAN ÜZEMEL.
A videó sehol nem zárta ki, hogy ezeket nem építik át, hiszen TELJES pályafelújítás lesz.
Dettó ennyit húztam le Szigetszentmiklóson...Nem akarlak megbántani, de kisebb megszakításokkal itt élek 30 éve.
Én meg 20+-at és néha még ma is használom.Ebből 10+ évet tömegközlekedtem a busszal és a HÉV-el.
Nem. Én már akkor is utaztam egyedül, amikor te még max. a pöttyös labdát rúgtad.Lehet jobban ismerem a dolgot, mint azok akiket te youtubon nézel....
Csak sokat járunk arra, mert mindkét nagyszülőmhöz arra mentünk, meg egy ideig a fater dolgozni is.Apám meg 55 és ő hallotta még fiatalon
Gondolom mert minket érintett a dolog, aki meg följebb miklóson lakott azt meg nem....
20 percenként soha nem járt a HÉV, amikor én használtam.Régebben meg 20 percenként járt... Ez azt jelenti, hogy 60 percből minimum 15 percig zárva volt az átjáró.
Ez fizikai képtelenség, túlozni nem kéne.Ma 60 percből 20 percig van zárva. Márha egyszerre érkeznek a HÉV szerelvények.
De nem a HÉV átjáró miatt. A sima balra kanyarodás is nehéz, mert nincs körforgalom egyik oldalon sem. Ezt dobja meg még a HÉV átjáró.Mondom, gyerekként max 1 km-s dugók voltak, most meg 4-5 km-s van!
A V0 teherforgalomnak van, szóval ekkora ökörséget nem tudom, hogy ki és mikor mondhatott...Még mielőtt átvette a MÁV már ígérték, hogy azért rakják át oda, mert lesz V0 és bele lesz kötve a HÉV és FLIRT fog rajta járni....
Nem, valójában a 130+ éves koncepció valósul meg. 1886 óta a Közvágóhíd ideiglenes végállomás.Ehhez képest most nézem az N+1-ik koncepciót amit ismét nagyon kitaláltak, a HÉV meg pont olyan mint 60 éve....
Megnéznéd végre a videót?Dunaharasztin eleve van egy HÉV depó és jármű javító. 2 db volt összesen, egy harasztin egy ráckevén.
Ezek alapján én sem értem mi a francot akarnak építgetni Tökölre, miközben 0 hely van ott!
Nem.Magyarán Szent Imre tér helyet csak a Csepeli HÉV-ig fognak menni. Spórolnak 3 megállót.
Nincs értelme jelenleg Erdősoron túl. Aránytalanul nagy befektetés lenne, fél Csepelt le kéne rombolni és zajos lenne. Aki Halásztelek Lakihegyről megy BELVÁROSBA az megy a H6-hoz. Aki nem, annak elég az Erdősor, mert után onnan Csepel BÁRMELY részébe eljut az uj Hub-ból.Ha sikerül kijebb hozni a Csepeli HÉV-et akkor 6-ot....
????Kivéve ha ráckevén lakik.... Vagy Újfaluban.... Vagy csépen...
Ez az pont, ahol azt érzem, hogy a falnak beszélek.Hogy menne már párhuzamosan?
Nézz már rá egy térképre és a járat vonalakra!
Jó reggelt, megtaláltad az új rendszer lényegét.A H6 az ráckeve, tököl, halom, miklós, dunaharaszti, erzsébet, vágóhíd.
A ráckevei busz, meg makád, ráckeve, tököl, halom, miklós, csepel.
A tököli busz is csepelre megy.
Nem véletlenül!
Ugyanis a H6-al nem mész el Csepelre mert kötött vágányú....
És itt a válasz arra is, hogy halásztelekről busszal miért mész szigethalomra , majd onnan a H6-al harasztira vagy erzsébetre.
Nem ugyan arra mennek ezek a járatok, csak a ráhordás miatt találkoznak jelenleg is!
Ezt ma gyak. nem használja senki.
Semmit nem mondtál, amit nem tudok...Az, hogy ez neked miklósról kiindulva nem tűnt fel az más kérdés....
Költöz le Makádra aztán jobban átlátod majd mi a szitu ;-)
Hát ha ezt Karigerinek kell összehozni akkor hátrább az agarakkal !
20 percenként soha nem járt a HÉV, amikor én használtam.
Egy ideig 30 percenként ment Tökölig és 60 percenként Ráckevére és volt még Dunaharaszti betét is. De a tököli és a Ráckevei is 6 vagonos volt.
Aztán végre valakinek leesett, hogy sokkal vonzóbb az, ha 15 percenként meg 3 vagon Tökölig, mert az összkapcitás ugyanaz, csak nem kell rohadt sokat várni... Erre akkor váltottam, amikor sikerült szétkúrni a csepeli HÉV és a volán csatlakozást és ami addig gyors volt, csigalassú lett.
De pont amiatt! Azért terveznek oda ismét felüljárót!De nem a HÉV átjáró miatt. A sima balra kanyarodás is nehéz, mert nincs körforgalom egyik oldalon sem. Ezt dobja meg még a HÉV átjáró.
Ott annyi lesz, hogy kb. egy fedett vágányon tárolják éjszak a vagonokat. Semmi több.
Ettől a karigerizéstől a falnak tudnék menni.
A II ütem után nem az ELSŐ átszállás lesz metró és nem a HARMADIK.
Akkor pont nem jártam már vele, ma meg nem ez van.Magyarán nem zárja ki amit mondtam...
- Budapest és Tököl között, munkanapokon 18:35-tól 19:35-ig a jelenlegi 30 perces helyett sűrűbben, 20 perces ütem szerint indulnak a vonatok. Közvágóhíd állomásról az alábbiak szerint módosul a vonatok indulás ideje: 18:35 (Ráckeve), 18:55 (Tököl), 19:15 (Tököl), 19:35 (Ráckeve) – ezáltal Tökölről Budapestre is több vonat indul (17:37 és 18:37 között)."
Igen, mert MOST MÁR aktuális, elkéstek vele.De pont amiatt! Azért terveznek oda ismét felüljárót!
Mert reggel az első vonatok belefé indulnak onnan? Nem csak Ráckevéről, de Tökölről is van első vonat.De minek? Minek akarsz ott bármit tárolni? Ott van haraszti meg ott van Ráckeve. Mi a szarnak Tökölre tároló....
Mit rombolt?Én meg a csávótol megyek falnak?
Mit mutatott fel eddig ez faszi? Idáig csak rombolt.
Már a kiviteli tevezés és engedélyeztetés zajlik.Az első ütemig jussunk el még az én életemben, majd utána beszéljünk erről ;-)
Tarlós mikor lett főpolgi? 2010. Mi történt 2013-ig?
Semmiféle nagy közlekedésfejlesztés nem jut eszembe, amikor beköltözben BP-re, akkor pont olyan szar volt, mind aggloból és odabent is, mint ma.
Mindezt narancsos 2/3-ad mellett.
Csudálatos lista, közlekedésfejlesztésről beszélünk....Tarlós Eredményei:
- Megújult a Kossuth Lajos tér.
- Megújult a Széll Kálmán tér.
- Megújult a Ferenciek tere.
- Megújult a Nyugati tér.
- Megújult a Vörösmarty tér.
- Megújult a József nádor tér.
- Megújult a Podmaniczky Frigyes tér.
- Megújult a II. János Pál pápa tér.
- Megújul a Városliget.
- Megvalósult a fonódó villamoshálózat.
- Megújult a budapesti buszpark.
- 47 új villamost kapott Budapest.
- 57 új troli állt forgalomba.
- Megújult a 3-as villamos vonala.
- Meghosszabbítottuk az 1-es villamos vonalát.
- Felújítottuk a 3-as metró szerelvényeit.
- Átadtuk a 3-as metró felújított északi szakaszát.
- Kiépítettük a Futár utastájékoztató rendszert.
- 2700 új P+R parkolóhelyet létesítettünk.
- 100 kilométer kerékpárút épült.
- Létrejött a MOL Bubi közbringarendszer.
- Megújultak a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem épületei.
- Új épületeket kapott a Nemzeti Közszolgálati Egyetem.
- Megépült a Humán Tudományok Háza.
- Elkészült az MTA Természettudományi Kutatóközpontja.
- Megújult az Erkel Színház.
- Megújult a Zeneakadémia.
- Megnyílt a Nemzeti Táncszínház új épülete.
- Megépült a Budapest Music Center.
- Az állatkert fejlesztése során már elkészült a „Holnemvolt Park”.
- Felújítottuk a Román Csarnokot.
- Megújult az Eiffel Műhelyház.
- Megújult a Várkert bazár.
- Megújult a Budai Vigadó.
- Megújult a Mátyás-templom.
- Megújult a Múzeumkert.
- Megújult a Gül baba türbéje.
- Megújult az Olof Palme-ház.
- Megújult a Rumbach Sebestyén utcai zsinagóga.
- Befejeztük a Tüskecsarnokot.
- Megépült a Tüske-uszoda.
- Hamarosan elkészül az új Puskás Ferenc Stadion.
- Megújult a Lukács Gyógyfürdő, a Rudas, a Dandár, a Paskál, a Széchenyi és Palatinus.
- Teljesen megújult a Margit-sziget.
- Korszerűsítettük a Városligeti Műjégpályát.
- Budapest új és modern vizes arénát kapott.
- Új betegellátót kaptak a budapestiek a Semmelweis Egyetemen.
- A következő években felépül egy új, nagy egészségügyi központként működő budapesti szuperkórház.
- 46 százalékkal csökkent a regisztrált bűncselekmények száma.
- Tízezer fát ültettünk a városban."
Mondd csak, az M0 körgyűrűből mennyit sikerült befejezni az elmúlt 10 évben?
Szavakban nem tudom kifejezni, hogy mekkora csalódás, hogy idáig sikerült süllyedni...